Mielestäni Coldplayn musiikki on täyttä sontaa. Samanlaisia ininäbiisejä jokainen kappale. Vaikea on tällaisena rock musiikin ystävänä käsittää mitä hyvää heidän biiseissään on. Sanoitus? Pitäähän biisiin jäädä jotain jäljelle, vaikka lauluosuus poistettaisiin. Sävellykset? Voi hyvä tavaton! Toinen toistaan toistavia keskinkertaisia jollotuksia. Taidokkaat soittajat? Heh, pyytäkääpä rumpalia soittamaan kunnon soolo! Komeat bändin jäsenet? Ehkäpä se on se juttu, vaan silläpä ei ole musiikin kanssa mitään tekemistä. Mutta totuushan on, ettei miljoona kärpästä voi olla väärässä: Paska on hyvää.
Tosse
Coldplayn musiikki
21
922
Vastaukset
- Anonyymi
Makuasioista ei voi kiistellä. Joku voi tykätä paljonkin Coldplaystä ja jokainen saa tykätä siitä mistä haluaa. Minua ei ainakaan yhtään haittaa, mistä musiikista kukakin tykkää.
- Anonyymi
Tykkään enemmän just Coldplayn kaltaisesta herkistely musasta, kuin sellaisesta kovasta aggressiivisesta hevistä. Oon enemmän tunteilija, niin tuo musa sopii mulle oikein hyvin. Kaikki saa toki tykätä mistä haluaa.
- Anonyymi
Ostin toissa päivänä niijen levyn kirpparilta mutta hieman tylsä levy, mutta ei iso pettymys.
- Anonyymi
Todella huonoa musiikkia on. Tuskin kukaan yli 12-vuotias kuuntelee.
- Anonyymi
Coldplayn paras biisi on Sohvanvaltaajien (The Royal Family) tunnuskipale.
- Anonyymi
Lipunmyynti on ainakin sitä luokkaa, että aika moni tykkää ;)
- Anonyymi
Kyllä siinä monella konsertissa kävijällä on kysymyksessä lähinnä status! Pitäähän siellä olla kun muutkin ovat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siinä monella konsertissa kävijällä on kysymyksessä lähinnä status! Pitäähän siellä olla kun muutkin ovat!
Ja keikkapaita pitää olla ,että näkyy osallistuminen.Eilen oli lihava pariskunta tällä peräkylän alepassa niin fania että.
- Anonyymi
Coldplayn genre on jotain popin ja rokin väliltä eli alternativea/vaihtoehtorokkia. biisit on sellaista hengen nostatus musaa. Sopii hyvin esim. johonkin futismatsiin.
Live-keikat on kyllä hienosti toteutettuja.
https://www.youtube.com/watch?v=t5XPKi9w2ok - Anonyymi
Niinpä niin.... En ole koskaan kuullut moisesta bändistä. Aikamoinen hype iltalehdessä ja lipunmyynnin takkuamisesta. Niinpä päätin tutustua moiseen sankaribändiin....Kuuntelin ja kuuntelin ja lopulta vain oksensin... VITTU MITÄ PASKAA KAIKKI PIISIT!!!!!
Tietenkään makuasioista ei pitäisi kiistellä mutta.... Todella ala-arvoista sontaa. Liput konserttiin 400egee hotellit nostaneet hintoja konserttiviikonlopuksi. Voi helvetti sentään! Ketä kiinnostaa? Mua ei, hyvää päivää ja näkemiin Coldplay... en ikimaailmassa sorru sontaanne koskaan! Kaksi minuuttia kuultuani olin täysin vakuuttunut taidoistanne. YÖRRR plöti plöti!!!! Kuinka kukaan voi kuunnella tuota ja väittää nauttivansa? Eipä mulla muuta - Anonyymi
Täytyisi kai kuunnella. Jos jotkut hevispedet nyt ei tykkää "sävellyksistä" tai muusta, niin se voi olla vain lupaavaa.
Lippuja ei kannata ostaa (mihinkään), jos hinta pilaa maun. Usein niin onkin. - Anonyymi
Coldplayn musiikki ja suuri suosio olympiastadionin keikoille sai meidät (Rööperin Musavintti) tekemään podcastin (jakso 3)aiheesta, sitä alustaa jakso 2 indie-musiikista. Kuunnelkaa ja kommentoikaa!
SoundCloud:
https://on.soundcloud.com/ruWtyfffdkDGAuzQ8
Spotify:
https://open.spotify.com/episode/0coLw9huVW8r8KyfJRHBUi?si=4I84b3VcT6KM5os1iBGjoQ - Anonyymi
Ei oikeen toimi missään tilanteessa. Ihmettelin jo 20 vuotta sitten, että mistä tommonen bändi on ilmestynyt?
- Anonyymi
Otin Youtubesta lyhyet näytteet levynä ja livenä. Luokittelen kauniimpaa sukupuolta puoleensa vetäväksi huolella räätälöidyksi hurmosliikkeeksi.:)
- Anonyymi
No tämäpä nyt ei ole mikään uutinen, että te Hurriganesin ja Kaija Koon vanhemmat fanit ette tykkää välttämättä tästäkään.
Rumpusooloista pitävät korkeintaan kaltaisenne kärpäset. Tyyliniekoille ne ovat kaljahälytys vain.
Hyvää ininää on vaikka Nirvana ja Radiohead. Turha jostain Coldplaysta on Kitistä.- Anonyymi
Coldplayn kohdalla on miesten kohdalla vähän sama juttu kuin omassa -80 luvun nuoruudessa oli Duran Duran, Petshop boys, Tears for fears ym. "lälläribändit". Ei kukaan poika(mies) tunnustanut fanittavan kyseisiä yhtyeitä vaikka salaa niitä kuunneltiin siskon tai tyttöystävän c-kasetilta. Ac/dc, Iron Maiden, Metallicat ym...oli niitä poikien juttuja.
T: Entinen nuori.
- Anonyymi
Coldplayn musiikki on mitään sanomatonta! Ei sykähdytä! Meneehän se taustamusiikkina mutta ei sitä viitsi vartavasten kuunnella!
- Anonyymi
Hyvin on osattu myydä ja markinoida.
- Anonyymi
Ei yhtään hyvää biisiä koko bändillä, näin se vaan on.
- Anonyymi
Suomessa riittää kova lippuhinta ja sitten joku purkkarokkari Enkusta tai Usasta. Goldplayn pitäs olla Golden Shower on se niin pissisten kusi-ininää!
- Anonyymi
Ihmettelen tätä samoin kuin aikaisemmin Cheekin suosiota. En ole kuullut edes radiosta kuin pari kappaletta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346