NYT RIIHIMÄEN MAINE KIIRII YMPÄRI MAAILMAN
AMAZING RACE - KUKA SINNE MENEEKÄÄN
12
557
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän on kansainvälistymiskurssi. Tarvitaan pohkeet ja rahkeet ja pinnistämistä päässä. Muistkuvat tallentuvat eri lailla kuin rantalöhöily/baari-reissulla.
Riihimäen suokansa tarvitsee vähän roimempaa koulutusta. - Anonyymi
Sillälailla meidän poliitikot reissaillee jonkun 'haista paskan ' ohjelman tekemiseen. Ilmankos kotimaan asiat ovat päin persettä, kun aikaa kuluu tuommoiseen tyhjän päiväiseen . 😡👹
- Anonyymi
Nyt kannattaa nauttia tästä pallosta, kun kohta saattaa täällä järki koittaa: pelataan ihmiskunta ulos.
- Anonyymi
Kyllä kommunistit saavat matkustella minne huvittaa, muut jäävät ilmastotalkoitten jalkoihin. On kyllä niin outoa touhua...
- Anonyymi
Niin lienee Pekos-hahmo itse itseensä tyrkyttänyt tuohon. Vassari ei salli muiden matkustaa mutta itse on päästävä. Niin joutava 'poliitikko'!
- Anonyymi
Uskaltaako kaikki persut edes mennä lentokoneeseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskaltaako kaikki persut edes mennä lentokoneeseen?
Pitäiskö sitä pyytää anteeksi ilmaston tilasta huolestuneilta vihervassareilta, jotka suoraselkäisesti ja rehellisesti yrittävät saada maapallon saastuttamisen kuriin?
- Anonyymi
Koska tämä tapahtuu? Milloin filmataan? Milloin näkee TV:stä. En saanut netistä selvyyttä. ILMAN MUUTA KATSELEN !!!
- Anonyymi
Ajatella, meidän äänestämämme kansanedustaja, ex-ministeri siellä pinkoo niin nopeasti kuin pystyy ja valloittaa maailman. -No onhan meillä oma ylihinnoiteltu pallopoika pitämässä huolta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatella, meidän äänestämämme kansanedustaja, ex-ministeri siellä pinkoo niin nopeasti kuin pystyy ja valloittaa maailman. -No onhan meillä oma ylihinnoiteltu pallopoika pitämässä huolta.
Jaa niin, ketkäs tätä "kommaria" äänestivätkään. Vähän koulutetut köyhät??
- Anonyymi
Antakaa nyt mennä sinne rauhassa. Kaikki hirveän viisaat voivat toimia rauhassa sen , kun on poissa. JA ENNEN KAIKKEA hoidellaan pois mahdollinen kateus velipojan hulvatonta matkustelua kohtaan, josta sai vielä palkkaakin.
- Anonyymi
Jostakin ketjusta luin, että kilpailjat, siis myös Anna-Kaisamme, saa palkkion esiintymisestään kilpalijana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1069616
- 494711
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421961- 241660
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131401Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,401329Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54937Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30913Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31912