Dementian hyviä puolia on että voi lukea saman lehden joka päivä ja tapaa aina uusia ihmisiä.
ps. dementikkojen joululaulu on "koska meillä on joulu"
hyviä puolia
5
528
Vastaukset
- qwe
Juuri tänään 26.5. oli tällä sivulla linkki tänne Anni tannin joululauluihin:
http://www.sympaali.com/lastenlaulut/tuote-30.html
Onkohan se jotenkin viittaus tämän keskustelualueen aiheeseen vai jotain dementian seurausta? Kai se on nauranut itsekin, joka tuon linkin on laittanut. - Surullinen omainen
Tuo lohduttaa varmastia ihmisiä joiden omaiset ovat sairastuneet dementiaan Eino- toivo ettet itse sairastu.
- Tuomas Tirkkola
Ei siitä välttämättä haittaa ole. Meidänkin mummo tuntuu paljon onnellisemmalta nyt kun sillä on demenetia.
- Tjah
Tuomas Tirkkola kirjoitti:
Ei siitä välttämättä haittaa ole. Meidänkin mummo tuntuu paljon onnellisemmalta nyt kun sillä on demenetia.
Niin varmaan mummo onkin onnellisempi - kun raukalla on tuollaisia " omaisia"....
- JOO
Tjah kirjoitti:
Niin varmaan mummo onkin onnellisempi - kun raukalla on tuollaisia " omaisia"....
mitäs minun pitikään???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637