Olen 55 ja syönyt kaksi vuotta Novofem korvaushoitoa. Nyt gyne vaihtoi hoidoksi Cliovellen (jossa koko ajan sekä estrogeeni ja progestreroni).
Olen nyt pari viikkoa Cliovellea syönyt ja tuntuu, että olen vihainen kuin ampiainen,
tuntuu, että naama punoittaa herkästi ja rinnatkin ovat arat.
Onko kenelläkään kokemuksia vastaavasta vaihdosta? Meneekö tämä ohi, vaihdan takaisin Novofemiin, sillä se toimi täydellisesti.
Gyne sanoi, että kahden vuoden jälkeen vaihdetaan vuodottomiin, siksi teki vaihdoksen.
Novofem vaihtui Cliovelleen - hirvittää jo nyt
Anonyymi-ap
0
388
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2342567Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka92138Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3221878- 1031629
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois841525Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001240- 671190
- 251121
- 501073
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731016