Miten mustsviinimarjat tulisi pakastaa, ettei ne olisi väkeviä ??
Mustaviinimarjojen pakastus
4
937
Vastaukset
- Anonyymi
Niin että panee pakastimen täysille hyvissä ajoin ennen marjojen laittoa.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17949227o
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Pane sokeria yhtä paljon kuin marjoja mutta vain jos olet idiootti.
- Anonyymi
"Miten mustsviinimarjat tulisi pakastaa, ettei ne olisi väkeviä ??"
Tuota kysymystä ei varmaan ole tosimielellä lähetettykään. Eihän sillä marjojen väkevyydellä tai happamuudella, ole mitään tekemistä pakastamisen kanssa, sillä kaikkia marjoja voi pakastaa, väkevyysasteesta huolimatta.
Mustaherukka kuitenkin on hyvinkin makea marja aivan itsestään.
Itse pakastan mustaherukkaa nykyään niin, että teen marjoista tehosekoittimella ensin mössöä, jonka laitan pakastusrasioihin ja sitten pakastimeen.
On kätevintä näin, koska käytän sitä vain puuron päällä. Otettava tietysti sulamaan jo edellisenä päivänä. Maistuu omassa suussani paljon paremmalta, kuin kokomarjat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882