Minä tunnen mun miehen

Anonyymi-ap

Mun mies ei täällä kirjoita eikä vastaa mihinkään kirjoituksiin. 🩷
Kaikki jotka minusta tai minulle puhuvat ovat siis minulle tuntemattomia vaikka puhuisivat tunnistettavasti.
Pelkkää ahdistelua.

7

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se vielä, että en kirjoita enää tänne enkä lue näitä. Jos mietit tästä lähtien kulta onko joku kirjoitus multa niin ei ole.

    • Anonyymi

      *minun miehen 😝

    • Anonyymi

      Tunnistaisin siis jos minun mies minulle kirjoittaisi mutta ei hän kirjoita täällä eikä missään.
      Muut kirjoittakoot ihan rauhassa toisilleen kunhan jätätte meidät rauhaan.

    • Anonyymi

      Tämä paikka ja netti on täynnä raiskaajia jotka kuuluis vankilaan. Teidän kirjoitukset on todella röyhkeitä, puhutte paskaa toisista ja mitä sattuu ilman mitään sanktioita. Syytätte toisia omista rikoksistanne. En ymmärrä miten saa olla vapaana tuollaista roska sakkia jotka pahoinpitelee toisia mielivaltaisesti.
      Omitte minutkin ihan röyhkeästi ihan vain osoittaaksenne valtaanne mieheni silmien edessä.

    • Anonyymi

      Niin, että voisko nämä euroopan omistajat, maailman navat, yli ihmiset, väärää tietoa levittävät, väkivaltaiset, ivaavat, haukkuvat, uhkailijat jo vihdoin haihtua pois ihan sama minne kunhan haihdutte kauas pois? Jättäkää minut ja mieheni ja koko perheeni ja sukuni rauhaan. Joutuu vastuuseen puheistaan vaikka anonyymina kirjoittaa joten ei kannata rikkoa enää enempää kuin on jo rikkonut.

    • Anonyymi

      On se kiva että luulet hänet tuntevasi mu tunnetko oikeasti uskallatteko puhua toisillenne rehellisesti pelkäämättä että toinen suuttuu ja lähtee kävelemään

      • Anonyymi

        Tietenkin uskalletaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe