Katsokaahan nuorten vanhemmat tätä mopomiittinki touhua

Anonyymi-ap

Eikä olisi huono homma katsella poliisisetienkään mitä tuolla oikein tapahtuu yleisillä teillä. Tuollakin videolla kymmeniä jos ei jopa satoja liikenteenvaarantamisia, tai törkeitä liikenteenvaarantamisia. Lisäksi paikalla oli kymmeniä laittomassa kunnossa olevia ajoneuvoja. Käsittämätöntä että jotkut kiinteistöjenkin omistajat sallii tuota touhua parkkipaikoillaan. Muutamia moottoriurheilutapahtumia olen ollut mukana järjestämässä, ja noissa viranomaiset vaatii palokuntaa ja ambulansseja paikalle, nuorten keulittelutouhua saa harrastaa näköjään ilman mitään turvamääräyksiä.

https://www.youtube.com/watch?v=O2yX_Heof7Q

26

566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      mitä ykä mesoo? hanki elämä, mee vaik bingoo

    • Anonyymi

      Olisi poliisilta kova temppu kun motittaisi tuon paikan ja laittaisi joka mopon tarkastukseen, kunnolla viritetystä taitaa verot ja sakot nousta 1,5 tonnin paikkeille, ja kortit hyllylle pariksi kuukaudeksi.

    • Anonyymi

      Oisko näitä sääntöjä kotona setvittävänä. Vaikka kotiintuloajat.

      • Anonyymi

        Valoisan aikaan tuo jo alkoi, useammassa paikassa keuliteltiin jo ennen pimeän tuloa. Toki noita virityksiä voisi vanhemmatkin vähän vahtia, mutta kaikilla ei taida ymmärrys siihen riittää. Virkavallan hommia on valvoa että kadulla ajavat vehkeet laillisessa kunnossa.


      • Anonyymi

        paskat mistään kotiintuloajoista.
        nynneröiden hommia.
        milläs helvetiilä tätä elämää pitäisi sitten elää.
        nämä jotka pentujaan määräilevät, ov at ise eläneet kurin alla ja sitten kun itse ollaan vanhempia, niin se ptää sitten kostaa omille lapsille.

        vittuako ne sitten tänne synnyttää pentujaan,jos ei anna niiden elää.


    • Anonyymi

      Eipä voi muuta todetta kuin että onpa aivan saatanan tyhmää nuorisoa. Täysiä idiootteja.

    • Anonyymi

      oon mie niitä turpiin pistellyt aikoinaan. ei oo ollut pojista vastusta.

    • Anonyymi

      Onhan tuo ihan hirveetä. Ajetaan mopolla eturengas ilmassa ja jopa poltetaan kumia niin että asfalttiin jää musta jälki. Ajetaan kovempaa mitä laki sallii yli 45km/h vauhtia. Kaikkien tuon ikäisten pitäisi olla kotona yksin omassa huoneessaan. Ainoastaan aikuiset saavat rikkoa liikennesääntöjä.

      • Anonyymi

        Ei aikuisetkaan saa liikennesääntöjä rikkoa sen enempää kuin nuoretkaan, kyllä sääntöjä rikkoville aikuisillekin sakkoja kirjoitellaan. Aikuiset harvemmin kuitenkaan rikkovat niitä sääntöjä tuolla tavalla isossa joukossa ja kokoonnu vielä sitä joukolla ihastelemaan. Jos tuollaisia tapahtumia järjestetään niin niille pitäisi vuokrata suljettu alue, eikä laittomilla ajoneuvoilla sinne ajeta vaan tullaan peräkärryillä. Ja suljetuillakin alueilla on huolehdittava turvallisuudesta, eli yleisö on pidettävä eri alueella kuin keulijat. Jokainen voi miettiä seurauksia mitä tulee kun tuollainen yli 100kg painava mopo lähtee keulijan käsistä ihmisjoukkoon missä ei kenelläkään esim. kypärää. Siinä voi lähteä vaikka henki joltain.


      • Anonyymi

        joopajoo.
        siinä taas "asennetta" kun itse elitte nuorina kurin alaisena tai mistä minä tiedän,
        pitäisitte turpanne kiinni saatanan läskiperseet ja antaisitte pentunne tehdä miten ne haluaa olla ja elää.
        vittuako toisten elämät teille kuuluu.
        rahaa löytyy niin perkeleesti mutta silti pitää olla kusipää ja mulkku omiaan kohtaan vaikka sen hyvin tiedätte ettette itsekään haluaisi teitä määrättävän.


    • Anonyymi

      Ykät ulisee kun iskä ei aikoinaan ostanu mopoa eikä lehdenjakorahat riittänyt. Menkää ykät kotiin kasvamaan ja karvottumaan!

      • Anonyymi

        joo ei ne mainosjakorahat mitään riitäkään, täysin pelleä hommaa ajella vittu laatikolta toiselle ja ei siitä kunnon palkkaa tule, kunto kyllä nousee, jos jotain hyötyä hommast saa tai sitten koko palkkaraha menee bensaan :D
        kusipäät vie sun rahaskin kun alat saamaan tukia , koska se muka kuuluu asiaan, kun asut vielä vanhempiesi luona.
        perseaukisena sitten pillun perässä muutat ekaan asuntoosi, joo vitun hienoa, ei muuta kun baanalle.

        antaisivat paremminkin hynää käteen jos sitä kerran on, mutta vitut , ne meneekin ulkomaan matkoihin ja kotiterassilla paistellaan kyljyksiä ja ostetaan paska halpa mopo pennnuille. pihalla seisoo upouusi tehokas auto, mutta teharia sinä et saa mopoosi pistää koska ilmeisesti pillua saa paremmin sillä äänettömällä vakiopaskalla jonka voisi paremmin heivata helvettiin.
        pappatunturit oli ja meni, nyt on uudet ja kovemmat ja normaali terve mies valitsee sen mistä itse pitää. ajakoot papat vanhoilla paskoillaan ja tunkekoon vaikka munansa hanuriin-.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo ei ne mainosjakorahat mitään riitäkään, täysin pelleä hommaa ajella vittu laatikolta toiselle ja ei siitä kunnon palkkaa tule, kunto kyllä nousee, jos jotain hyötyä hommast saa tai sitten koko palkkaraha menee bensaan :D
        kusipäät vie sun rahaskin kun alat saamaan tukia , koska se muka kuuluu asiaan, kun asut vielä vanhempiesi luona.
        perseaukisena sitten pillun perässä muutat ekaan asuntoosi, joo vitun hienoa, ei muuta kun baanalle.

        antaisivat paremminkin hynää käteen jos sitä kerran on, mutta vitut , ne meneekin ulkomaan matkoihin ja kotiterassilla paistellaan kyljyksiä ja ostetaan paska halpa mopo pennnuille. pihalla seisoo upouusi tehokas auto, mutta teharia sinä et saa mopoosi pistää koska ilmeisesti pillua saa paremmin sillä äänettömällä vakiopaskalla jonka voisi paremmin heivata helvettiin.
        pappatunturit oli ja meni, nyt on uudet ja kovemmat ja normaali terve mies valitsee sen mistä itse pitää. ajakoot papat vanhoilla paskoillaan ja tunkekoon vaikka munansa hanuriin-.

        Kyllä pillu on poikaa, mutta näistä räkänokista tuskin kukaan sellaista tulee saamaan. 2-tahti bensan käryn aiheuttama impotenttisuutta purkavat näissä miiteissä ja runkkaavat ringissä. Ei näistä ole radalle kisaamaan, kun kantti, taidot, eikä kunto riitä. Tytöille vinkki, älkää liikkuko näiden seurassa. 😉


    • Anonyymi

      No, tietokoneellako niiden pitäisi olla vai lukemassa sarjakuvia? Herätys idiootti.

    • Anonyymi

      Toivottavasti pian käy todella pahasti. Äkkiä tulee useita ruumiita kun pitkääe toistasataa keuliva moottoripyörä lähtee veetin hanskasta ja syöksyy tienvarressa töllistelevien hölmöjen päälle. Hyvällä tuurilla 10 ruumista on ihan realistinen tulos.

      Ja vakuutusyhtiöt maksaa näiden veetien itseaiheutetuista kaatuiluista aiheutuvia henkilövahinkoja miljoonilla euroilla vuosittain.
      ' Olisikin säädettävä laki että aina kutsuttava poliisi paikalle kun tulee henkilövahinkoja ja se ajopeli tekniseen tarkastukseen, jos on viritetty tai muuten laiton niin ei korvauksia senttiäkään.

    • Anonyymi

      toivottavasti ei tule.

      se on poliisin homma valvoa liikennettä, ei niillä aika oikein r iitä jokaisen tenavan mopon tutkimiseen.

      • Anonyymi

        Sitten palkataan lisää poliiseja.


    • Anonyymi

      kyllä, oikeassa olet
      turvallisuus kuitenkin

    • Anonyymi

      Tottakai testosteroniryöpyissä elävien nuorten miesten pitää päästä vähän hevostelemaan ja näyttämään taitojaan.
      Videolla tuo toiminta näyttää tapahtuvan syrjäisellä teollisuusalueella, jolloin jos tuolla jotain sattuu, niin seuraukset sentään jäävät osallistujien, heidän vanhempiensa ja vakuutusyhtiöiden välisiksi asioiksi.
      Me aikuiset emme voi mitään sille, että tietyssä iässä pitää olla tälläistä "epäsopivaa" toimintaa, joten parasta olisi vain sopeutua ja osoittaa sopivat paikat nuorison "hölmöillä".
      Harrastajien itsekin kannattaisi miettiä, mitä ja milloin missäkin tekee; -jos tullaan aamuyöstä keskelle asutusaluetta herättämään puoli kaupunkia, saa moinen harrastus taatusti enemmistön antimpatiat niskaansa. Asia koskee mitä tahansa harrastusta, vaikka kuinka olet sitä mieltä, että kaikkihan täsä lajista on kiinnostuneita, niin suurimmalle osalle se saattaa olla ihan tuntematon juttu. Siispä jos harrastat jotakin lajia, niin pyri antamaan siitä ulkopuoliselle mahdollisimman hyvä kuva, etteivät he mieltäiai harrastusta moukkien lajiksi.

    • Anonyymi

      Riittävän monelt ku lähtee henki ni jos muut tajuu rauhottuu. Eikä siin jos syrjässä suljetulla alueella leikkii ni antaa mennä vaan. Kunhan ei tuol liikenteen seassa leiki. Harmittaa jos tulee autoo lommoi ku joku jonne jää alle.

    • Anonyymi

      Asiat tärkeys järjestykseen. Poliisilla muutakin tekemistä kuin vahtia mopopoikia ja tyttöjä. Kyllä ne pahimmat rikolliset löytyy aikuista na heitä poliisien pitää vahtia eikä kumia polttavia nuoria. Ei tämä nyt niin vakavaa ole. Minäkin olen ollut joskus nuori.

    • Anonyymi

      suksi perseeseen.
      "kyllä minäkin olen ollut joskus nuori".
      taidat olla niitä samoja kyrpiä jotka ei suostuneet edes tehoputkea antaa laittaa saati muutakaan poikien roplailuja pihallaan harrastaa.
      pääasia että pääset teneriffalle kakaroidesi kelarahoilla ja omat lelusi valitset ihan itse.
      sietäisit turpiisi saada jos niin-

    • Anonyymi

      No ei ka i sillä virittämisellä sitten väliä, vaikka lakihan sen kieltää.
      se että minä 45 vuotiaana panen 16v mimmejä, se oikeuttaakin sen, tarkista vaikka wikipediasta. siihen teillä kusipäillä ei ole leuan loksuttamista.

    • Anonyymi

      Ne ei oo vielä löytäny mixesdb:tä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 140
      4001
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      110
      3619
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2555
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1513
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe