Miesten välinen seksi on alkanut kiinnostaa, kysyisinkin olisiko minulla vientiä homo piireissä ,olen mitoiltani 165/60,,n 10 cm velttona,13,5 cm kovana,lähes posliini,normi pylly
Haluaisi kokeilla
28
2591
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan olet homomissin mitoissa :)
- Anonyymi
Itsellä ruvennut kanssa kiinnostamaan, mutta reilusti isompi kokoinen.
- Anonyymi
Puhut jälleen kerran itsestäsi. Aika raaka totuus susta mut itseppähän tuon kerroit. Hyvin tunnet itsesi.
- Anonyymi
Missäpäin namu vaikutat. Olet täydellinen mitoiltasi ja oppipojan paikkoja on aina vapaana ;)
- Anonyymi
Vatipää olet sitten ihan oikeassa paikkassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vatipää olet sitten ihan oikeassa paikkassa.
Diu diu pus pus nus nus 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Diu diu pus pus nus nus 😘
Just niin ihan oikessa paikassa olet.
- Anonyymi
Kuopiossa,kelpaisko poikapilluni myös?
- Anonyymi
Kuopiossa,kelpaisinko olis kiva kokeilla peppuseksiä
- Anonyymi
Vaikka itsestä kuinka tuntuisi siltä, että olisi erinomainen vaihtoehto jollekin, niin viimeinen käyttöpäivä tulee vastaan huolestuttavan nopeasti melkein jokaiselle.
- Anonyymi
Onko vaikeeta toistaa tuota kolmen sanan lausetta. Neljän sanan lause ei varmaan sulta onnistu. Ja tuonkin kerroit itsestäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko vaikeeta toistaa tuota kolmen sanan lausetta. Neljän sanan lause ei varmaan sulta onnistu. Ja tuonkin kerroit itsestäsi.
Sää mää ja bää se tunkee nokkansa joka aukkoon buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää se tunkee nokkansa joka aukkoon buaahaa
Ja edelleen sulla samat touhut menossa.
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/D8e2R0
- Anonyymi
Varmasti moni isokullinen sonni veisi mielellään tuollaisen pienen ja siron miehen makuuhuoneen puolelle ja pamputtaisi oikein kunnolla pikku peppua, että kävely olis hankalaa pari päivää.
- Anonyymi
kulli kovenee jo ajatuksesta,antautua alasti toiselle miehelle,antaa peräaukkoni toisen käyttöön ja jos mies vielä imisi loppuun asti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kulli kovenee jo ajatuksesta,antautua alasti toiselle miehelle,antaa peräaukkoni toisen käyttöön ja jos mies vielä imisi loppuun asti
Se on parasta, kun iso kalu työntyy takaapäin sisälle juurta myöden hitaasti ja alkaa naimaan kiihkeämmin ja se on upea tunne, kun tuntee, että kulli alkaa sykkimään ja pian on tulossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on parasta, kun iso kalu työntyy takaapäin sisälle juurta myöden hitaasti ja alkaa naimaan kiihkeämmin ja se on upea tunne, kun tuntee, että kulli alkaa sykkimään ja pian on tulossa.
Haluaisin kokea sen,kuvittelen kuinka minua suurempi mies hyväilee ja imee minut kovaksi,sitten tulee takaapäin hitaasti sisääni sentti sentiltä koko kalunsa mitalla,alkaa naimaan hitaasti nauttien kunnes laukeaa sisääni,kalu saisi olla niin iso että se juuri ja juuri mahtuu aukostani sisään,sitten mies runkkaisi tai imisi kaluni uudelleen kovaksi ja katselisi kun tulen tai ottaisi suuhun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin kokea sen,kuvittelen kuinka minua suurempi mies hyväilee ja imee minut kovaksi,sitten tulee takaapäin hitaasti sisääni sentti sentiltä koko kalunsa mitalla,alkaa naimaan hitaasti nauttien kunnes laukeaa sisääni,kalu saisi olla niin iso että se juuri ja juuri mahtuu aukostani sisään,sitten mies runkkaisi tai imisi kaluni uudelleen kovaksi ja katselisi kun tulen tai ottaisi suuhun
Kyllä sitä ihan sellainen normaalin tai passelin kokoinenkin meisseli omaan peppuuni riittäisi, ei sen tarvitsisi olla mikään "muurinsärkijä" kunhan vain saisin tuntea kuinka se hitaasti mutta varmasti painautuu peppuuni kunnes tämä alfa uros alkaa peppuani omaan tahtiinsa naimaan ;)
M49Tre - Anonyymi
voi kun tollasen sonnin löytäis
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/N9w8Y6
- Anonyymi
Olet juuri sopivan kokoinen.kyrpäsi on juuri passeli suuhun,ihana olis imeä,saada kuumat mällit suuhun ja voin vain kuvitella millainen pylly sinulla on,ton kokoisella kaverilla ja kokemattomana olis varmaan kireä ryppy,nussimaton anus on aina kiihoittavin ja tuntuu parhaimmalle,voisin mielellään korkata sinut.kuin varmaa muutkin tällä sivustolla
- Anonyymi
Kyllä kuullostat melkoisen täydelliseltä pakkaukselta. Ottaisin sinut mieluusti poikapainiin kanssani. Oletko top vai btm ? Vai ollaanko vuorotellen ? Missäpäin muru asustaa
- Anonyymi
Ehdottomasti antavana osapuolena,toisen runkkaaminen kyllä onnistuu,koskematon peppuni odottaa,olen Kuopiosta
- Anonyymi
Kyllä on vientiä. Itsekkin saman kokoinen. Netissä olen tutustunut dominoiviin top miehiin ja ovat tykänneet pienempi kokoisesta bottomista..
- Anonyymi
Onko sulla minkä kokoinen,velttona,kovana?tykkääkö ne miehet panna aina peppuun,olis kiva sekstailla sinunkin kanssa, olen jutun aloittaja,tai joutua yhdessä miesten leikkikaluiksi
Hyvät mitat. Mulla sama
- Anonyymi
Olis mukava rakastella, olen kovana 13/3,5 .
Ketjusta on poistettu 66 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu1047517Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2377404K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1445125Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1404819PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *424570Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko874269Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1154082- 1641792
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.91589Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell2551442