Muuten halpaan autoon maksaa varaosat kauheasti. Eikä aina löydy harakiri-osia. Miksi niin kalliit osat?
Varaosat
5
1286
Vastaukset
- ex-daihatsu
Minulla oli Daihatsu Appkause 1.6 91, johon ei oikeastaan joutunut ostamaan varaosia lainkaan. Myin sen 185tkm:n jälkeen vuosi sitten, koska takajarrulevyt olisi pitänyt uusia. Sorvattu oli jo, joten ei ollut enää varaa koneistaa. Uudet olisivat maksaneet 900 mk:a kappale. En raaskinut ostaa vaan möin koko auton pois.
Varaosat Daihatsuun ovat kalliit, koska niitä on myyty erittäin vähän ja piraattiosia ei näin ollen ole saatavissa ainakaan Suomesta.
Muuten erittäin kestävä tekniikaltaan.- Applause -91
Täh? Itse olen juuri ostamassa omaan applauseeni takalevyjä,ja kun kyselin hintoja,niin tuohon 900 mk:n hintaan saisi sekä eteen että taakse uudet levyt ja jäisi vielä rahaakin.Ja mitä muihin osiin tulee,niin kaikki osat mitä löytyy tarvikkeena ovat monesti halvempia kuin muihin japanilaisiin merkkeihin.Asia erikseen ovat ne osat joita ei löydy tarvikkeena,joiden hintoja en tiedä,mutta arvaan,että kalliita varmaan ovat.Peltiosat ainakin tuohon omaan applauseen tuntuivat olevan kiven takana.Mutta kyllä näitä daihatsuja hajoittamoiltakin löytyy,itse olen löytänyt ainakin parikymmentä applausea purettuna ympäri suomea.
- ex-daihatsu
Applause -91 kirjoitti:
Täh? Itse olen juuri ostamassa omaan applauseeni takalevyjä,ja kun kyselin hintoja,niin tuohon 900 mk:n hintaan saisi sekä eteen että taakse uudet levyt ja jäisi vielä rahaakin.Ja mitä muihin osiin tulee,niin kaikki osat mitä löytyy tarvikkeena ovat monesti halvempia kuin muihin japanilaisiin merkkeihin.Asia erikseen ovat ne osat joita ei löydy tarvikkeena,joiden hintoja en tiedä,mutta arvaan,että kalliita varmaan ovat.Peltiosat ainakin tuohon omaan applauseen tuntuivat olevan kiven takana.Mutta kyllä näitä daihatsuja hajoittamoiltakin löytyy,itse olen löytänyt ainakin parikymmentä applausea purettuna ympäri suomea.
Moro
Tuo 900 mk:aa per levy on maahantuojan ilmoittama hinta kesällä 2000.
Hajoittamoilla ei tuolloin ollut yhtään jarrulevyä myynnissä.
Että hinta pitää paikkansa. - RED DEVIL
Applause -91 kirjoitti:
No ei niitä Daihatsu osi kuule niin paljoa ole, nyt olen ettinyrt omaan Gtti:n ja 1.3 :n osia niin kovunen ym muut isot lafkat myy eioota.
kirjoissa on mutta ei toimiteta, jos jakopää maksaa 250 € GTti:n niin onks se halpa??? sillä saa jo kokonaisen ja leimatun toyotan.
takajarrulevy GTti:n 1540mk kappale!!
ja vain japanaista, muualla ei ole.
Tulpat 34 € kpl,ngk kisatulpat halvemmat ei käy eikä löydy.
sylinterikansi raakana, eli ilman mitään osia
10 000 mk!!!!!!!
- Sirion
Tapasin Sirionin vm:98 viime syksynä ja kun piti ostaa ilmasuodatin sen sai vain merkkiliikkeestä ja tilaamalla, hinta oli 193mk,keväällä erosimme ja löysin halvemman ja kauniimman auton. Ota ero!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851