Varaosat

daitsu

Muuten halpaan autoon maksaa varaosat kauheasti. Eikä aina löydy harakiri-osia. Miksi niin kalliit osat?

5

1266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-daihatsu

      Minulla oli Daihatsu Appkause 1.6 91, johon ei oikeastaan joutunut ostamaan varaosia lainkaan. Myin sen 185tkm:n jälkeen vuosi sitten, koska takajarrulevyt olisi pitänyt uusia. Sorvattu oli jo, joten ei ollut enää varaa koneistaa. Uudet olisivat maksaneet 900 mk:a kappale. En raaskinut ostaa vaan möin koko auton pois.

      Varaosat Daihatsuun ovat kalliit, koska niitä on myyty erittäin vähän ja piraattiosia ei näin ollen ole saatavissa ainakaan Suomesta.

      Muuten erittäin kestävä tekniikaltaan.

      • Applause -91

        Täh? Itse olen juuri ostamassa omaan applauseeni takalevyjä,ja kun kyselin hintoja,niin tuohon 900 mk:n hintaan saisi sekä eteen että taakse uudet levyt ja jäisi vielä rahaakin.Ja mitä muihin osiin tulee,niin kaikki osat mitä löytyy tarvikkeena ovat monesti halvempia kuin muihin japanilaisiin merkkeihin.Asia erikseen ovat ne osat joita ei löydy tarvikkeena,joiden hintoja en tiedä,mutta arvaan,että kalliita varmaan ovat.Peltiosat ainakin tuohon omaan applauseen tuntuivat olevan kiven takana.Mutta kyllä näitä daihatsuja hajoittamoiltakin löytyy,itse olen löytänyt ainakin parikymmentä applausea purettuna ympäri suomea.


      • ex-daihatsu
        Applause -91 kirjoitti:

        Täh? Itse olen juuri ostamassa omaan applauseeni takalevyjä,ja kun kyselin hintoja,niin tuohon 900 mk:n hintaan saisi sekä eteen että taakse uudet levyt ja jäisi vielä rahaakin.Ja mitä muihin osiin tulee,niin kaikki osat mitä löytyy tarvikkeena ovat monesti halvempia kuin muihin japanilaisiin merkkeihin.Asia erikseen ovat ne osat joita ei löydy tarvikkeena,joiden hintoja en tiedä,mutta arvaan,että kalliita varmaan ovat.Peltiosat ainakin tuohon omaan applauseen tuntuivat olevan kiven takana.Mutta kyllä näitä daihatsuja hajoittamoiltakin löytyy,itse olen löytänyt ainakin parikymmentä applausea purettuna ympäri suomea.

        Moro

        Tuo 900 mk:aa per levy on maahantuojan ilmoittama hinta kesällä 2000.

        Hajoittamoilla ei tuolloin ollut yhtään jarrulevyä myynnissä.

        Että hinta pitää paikkansa.


      • RED DEVIL
        Applause -91 kirjoitti:

        Täh? Itse olen juuri ostamassa omaan applauseeni takalevyjä,ja kun kyselin hintoja,niin tuohon 900 mk:n hintaan saisi sekä eteen että taakse uudet levyt ja jäisi vielä rahaakin.Ja mitä muihin osiin tulee,niin kaikki osat mitä löytyy tarvikkeena ovat monesti halvempia kuin muihin japanilaisiin merkkeihin.Asia erikseen ovat ne osat joita ei löydy tarvikkeena,joiden hintoja en tiedä,mutta arvaan,että kalliita varmaan ovat.Peltiosat ainakin tuohon omaan applauseen tuntuivat olevan kiven takana.Mutta kyllä näitä daihatsuja hajoittamoiltakin löytyy,itse olen löytänyt ainakin parikymmentä applausea purettuna ympäri suomea.

        No ei niitä Daihatsu osi kuule niin paljoa ole, nyt olen ettinyrt omaan Gtti:n ja 1.3 :n osia niin kovunen ym muut isot lafkat myy eioota.

        kirjoissa on mutta ei toimiteta, jos jakopää maksaa 250 € GTti:n niin onks se halpa??? sillä saa jo kokonaisen ja leimatun toyotan.
        takajarrulevy GTti:n 1540mk kappale!!
        ja vain japanaista, muualla ei ole.

        Tulpat 34 € kpl,ngk kisatulpat halvemmat ei käy eikä löydy.

        sylinterikansi raakana, eli ilman mitään osia
        10 000 mk!!!!!!!


    • Sirion

      Tapasin Sirionin vm:98 viime syksynä ja kun piti ostaa ilmasuodatin sen sai vain merkkiliikkeestä ja tilaamalla, hinta oli 193mk,keväällä erosimme ja löysin halvemman ja kauniimman auton. Ota ero!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe