Ihailijani hurmaavia ulostuloja

"Joskus on käväissyt mielessäni, että minkähänlainen vääpeli olet ollut omaishoitajana. Mahdollisimman nopeasti olen pyrkinyt pääsemään tuosta ajatuksesta eroon.

kylmätotuus"
2lesken

44

599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Luojalle kiitos, ettei sinulla ole lapsia.
      Huostaanhan heidät olisi otettu kuitenkin."
      Ano/kt

      • " Olet niin itseriittoinen, ettei sinulla ole edes yhtään ystävääkään, vaan olet riidoissa kaikkien kanssa.
        En usko, että olet niin poikkeuksellinen yksilö, että eläisit onnellisena yksinäisyydessäsi.
        Saahan nähdä, miten pian olet sukset ristissä uusien naapureittesi kanssa. Ei siihen varmaankaan kauan mene"

        Ja että näin jatkaa ano/kt


      • 2lesken kirjoitti:

        " Olet niin itseriittoinen, ettei sinulla ole edes yhtään ystävääkään, vaan olet riidoissa kaikkien kanssa.
        En usko, että olet niin poikkeuksellinen yksilö, että eläisit onnellisena yksinäisyydessäsi.
        Saahan nähdä, miten pian olet sukset ristissä uusien naapureittesi kanssa. Ei siihen varmaankaan kauan mene"

        Ja että näin jatkaa ano/kt

        " Vaikka olisit kenraali, niin minuahan et komentele. Kirjoitan minne ja mitä haluan, enkä kysele lupia keneltäkään.

        Hei,hei hetkiseksi kultapieni!

        kylmätotuus"

        Että ihan kultapieni
        Zsiesus


      • 2lesken kirjoitti:

        " Vaikka olisit kenraali, niin minuahan et komentele. Kirjoitan minne ja mitä haluan, enkä kysele lupia keneltäkään.

        Hei,hei hetkiseksi kultapieni!

        kylmätotuus"

        Että ihan kultapieni
        Zsiesus

        " Luulenpa, että aurinko saa nousta monta kertaa, ennenkuin löydät asunnon, joka täyttää kaikki luettelemasi vaatimukset.
        Viisaampaa onkin lyhentää vaatimuslistaa, jos mielit saada uuden kämpän tänä vuonna.

        Onnea matkaan!
        Hei, hei taas kultapieni!

        kylmätotuus"

        Lisää ihailijani ulostuloa
        Wau!


    • Anonyymi

      Aloituksesi otsikko on harhaanjohtava, eikä pidä paikkaansa ollenkaan.

      Mikähän noista kommenteistani kirpaisi sinua niin kovasti, että päätit tehdä tämän aloituksen? Vai osuivatko kaikki arkaan paikkaan.

      Kommentoin asioita, joita haluan.
      Jokaisen kirjoittamani kommentin voin allekirjoittaa vaikka omalla nimelläni, se on periaatteeni.
      Siihen sinun on vaan totuttava kultapieni.

      kylmätotuus

    • Anonyymi

      Onkohan nyt mennyt joku ihan sekaisin?!

    • Anonyymi

      Julkkisten kirjottelusta on alotuksia tehtailtu jo kauan. Onks kylmä totuus suurikin julkimo? Mä oon törmänny siihen jossain musaketjussa. Muuta tietoo ei oo koko tyypistä.

      • Ei ole minullakaan, eikä ole väliäkään.
        Tyypillä on vain tapana tekstailla ketjuihini
        mitä kummallisempia ajatelmia.
        On kuin tuntisi minut
        Näytin näitä ja muita samantyyppisiä ivakirjoituksia eräälle korkeasti koulututetulle tuttavalleni.

        Hänen mielestään ano/ ktn kirjoitukset ovat palstakiusaamista pahimmillaan.
        Laitoin asian eteenpäin.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ei ole minullakaan, eikä ole väliäkään.
        Tyypillä on vain tapana tekstailla ketjuihini
        mitä kummallisempia ajatelmia.
        On kuin tuntisi minut
        Näytin näitä ja muita samantyyppisiä ivakirjoituksia eräälle korkeasti koulututetulle tuttavalleni.

        Hänen mielestään ano/ ktn kirjoitukset ovat palstakiusaamista pahimmillaan.
        Laitoin asian eteenpäin.

        Hyvää myöhäisiltaa ystäväiseni!

        Ei tarvita kummoistakaan koulutusta ymmärtääkseen, että tämä aloituksesi voidaan tulkita palstakiusaamiseksi, jonka kohteena olen minä nimim. kylmätotuus.

        Aloitukseesi laitoit 5 kommenttiani ja väität, että ne ovat palstakiusaamista.
        Nyt sinun on perusteltava, mihin väitteesi perustuu.
        Mikä noista kirjoituksistani loukkaa sinua tai on perätön?
        Odotan nopeaa vastausta ja tällä kertaa älä yritä luistaa vastuusta kultapieni.

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää myöhäisiltaa ystäväiseni!

        Ei tarvita kummoistakaan koulutusta ymmärtääkseen, että tämä aloituksesi voidaan tulkita palstakiusaamiseksi, jonka kohteena olen minä nimim. kylmätotuus.

        Aloitukseesi laitoit 5 kommenttiani ja väität, että ne ovat palstakiusaamista.
        Nyt sinun on perusteltava, mihin väitteesi perustuu.
        Mikä noista kirjoituksistani loukkaa sinua tai on perätön?
        Odotan nopeaa vastausta ja tällä kertaa älä yritä luistaa vastuusta kultapieni.

        kylmätotuus

        Onhan ne liian henkilöön meneviä. Mutta harvoin sinulla mitään asiallista asiaa onkaan mistään aiheesta, jatkuvasti vain henkilöitten nokkimista ja veetuilua. Kuluu kai se joutava aikasi noinkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan ne liian henkilöön meneviä. Mutta harvoin sinulla mitään asiallista asiaa onkaan mistään aiheesta, jatkuvasti vain henkilöitten nokkimista ja veetuilua. Kuluu kai se joutava aikasi noinkin.

        "Kateus on useimmiten syy ilkeilyyn."

        kylmätotuus




        Kommentoi


      • 2lesken kirjoitti:

        "Kateus on useimmiten syy ilkeilyyn."

        kylmätotuus




        Kommentoi

        " Piilotit inhimilliset tunteesi ja itkit salaa itsesäälistä, et empatiasta miestäsi kohtaan, joka mielestäni on hoitosuhteen päähenkilö.
        Rumasti sanottuna teit itsestäsi kertomasi mukaan marttyyrin, jolle kuuluu kirkkain kruunu."

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        " Piilotit inhimilliset tunteesi ja itkit salaa itsesäälistä, et empatiasta miestäsi kohtaan, joka mielestäni on hoitosuhteen päähenkilö.
        Rumasti sanottuna teit itsestäsi kertomasi mukaan marttyyrin, jolle kuuluu kirkkain kruunu."

        kylmätotuus

        Tässä linkki aloitukseesi, josta poimit kommenttini.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17410515/ei-itkua-paattajilta

        Tuo ketju on pitkä ja kirjoitin siihen yhden ainoan mielipiteeni, jonka takana seison edelleen.

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää myöhäisiltaa ystäväiseni!

        Ei tarvita kummoistakaan koulutusta ymmärtääkseen, että tämä aloituksesi voidaan tulkita palstakiusaamiseksi, jonka kohteena olen minä nimim. kylmätotuus.

        Aloitukseesi laitoit 5 kommenttiani ja väität, että ne ovat palstakiusaamista.
        Nyt sinun on perusteltava, mihin väitteesi perustuu.
        Mikä noista kirjoituksistani loukkaa sinua tai on perätön?
        Odotan nopeaa vastausta ja tällä kertaa älä yritä luistaa vastuusta kultapieni.

        kylmätotuus

        Et ole vielä vastannut kysymykseeni. Jos et itse osaa vastata, niin kutsu apuun korkeasti koulutettu tuttavasi.

        Vastausaika lyhenee koko ajan. Tik. tak...tik,tak....
        Pidähän kiirettä ystäväiseni!

        kylmätotuus


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää myöhäisiltaa ystäväiseni!

        Ei tarvita kummoistakaan koulutusta ymmärtääkseen, että tämä aloituksesi voidaan tulkita palstakiusaamiseksi, jonka kohteena olen minä nimim. kylmätotuus.

        Aloitukseesi laitoit 5 kommenttiani ja väität, että ne ovat palstakiusaamista.
        Nyt sinun on perusteltava, mihin väitteesi perustuu.
        Mikä noista kirjoituksistani loukkaa sinua tai on perätön?
        Odotan nopeaa vastausta ja tällä kertaa älä yritä luistaa vastuusta kultapieni.

        kylmätotuus

        "Avoin syytös on parempi kuin pisto aidan takaa"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et ole vielä vastannut kysymykseeni. Jos et itse osaa vastata, niin kutsu apuun korkeasti koulutettu tuttavasi.

        Vastausaika lyhenee koko ajan. Tik. tak...tik,tak....
        Pidähän kiirettä ystäväiseni!

        kylmätotuus

        " Jos sallisin paksukalloille heidän aikeensa, kirjoittaisivat lopulta pesijättäretkin minua vastaan”.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et ole vielä vastannut kysymykseeni. Jos et itse osaa vastata, niin kutsu apuun korkeasti koulutettu tuttavasi.

        Vastausaika lyhenee koko ajan. Tik. tak...tik,tak....
        Pidähän kiirettä ystäväiseni!

        kylmätotuus

        " Jos sallisin paksukalloille heidän aikeensa, kirjoittaisivat lopulta pesijättäretkin minua vastaan”.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et ole vielä vastannut kysymykseeni. Jos et itse osaa vastata, niin kutsu apuun korkeasti koulutettu tuttavasi.

        Vastausaika lyhenee koko ajan. Tik. tak...tik,tak....
        Pidähän kiirettä ystäväiseni!

        kylmätotuus

        " Jos sallisin paksukalloille heidän aikeensa, kirjoittaisivat lopulta pesijättäretkin minua vastaan”.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kommentti on minun kirjoittamani seuraavassa aloituksessa.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17317148/emsainem-perinnon--pienen-su

        Aloituksen oli tehnyt Anonyymi, joka todellisuudessa oli nimim. 2lesken.

        Saa nähdä meneekö tämä nyt oikein.

        kylmätotuus

        Ei näytä onnistuvan tämä selvitys.

        Tuostahan saa käsityksen, että 2lesken olisi kirjoittanut:"Kateus on useimmiten syy ilkeilyyn."
        Kun tuon laittamani aloituksen lukee, niin siitä näkee, että kommentti on meikäläisen kirjoittama.

        kylmätotuus



      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Väärä ketju

        Jos on, niin laita oikea ketju ja vastaa samalla esittämiini kysymyksiin!

        kylmätotuus


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos on, niin laita oikea ketju ja vastaa samalla esittämiini kysymyksiin!

        kylmätotuus

        Ano käskyttää!


      • 2lesken kirjoitti:

        Ano käskyttää!

        "Tosiasia on, että jokainen ihminen, joka syntyy myös kuolee joskus.
        Elinaikaansa ei kukaan tiedä ja hyvä niin.

        kylmätotuus"

        Tässä huikea aforismi.


      • 2lesken kirjoitti:

        "Tosiasia on, että jokainen ihminen, joka syntyy myös kuolee joskus.
        Elinaikaansa ei kukaan tiedä ja hyvä niin.

        kylmätotuus"

        Tässä huikea aforismi.

        " Jokaisella on oikeus kertoa täällä omasta elämästään kaikki yksityiskohdatkin, jos kokee sen tarpeelliseksi.
        Sitä en ole kyseenalaistanutkaan.

        Toiveeni on, että toisten elämisiin ei puututtaisi. Syy toiveeseeni on, että emme voi tietää kenenkään toisen ihmisen elämää. Siksi on tarpeetonta sitä pohtia tai spekuloida.

        kylmätotuus"

        Niinpä


      • 2lesken kirjoitti:

        " Jokaisella on oikeus kertoa täällä omasta elämästään kaikki yksityiskohdatkin, jos kokee sen tarpeelliseksi.
        Sitä en ole kyseenalaistanutkaan.

        Toiveeni on, että toisten elämisiin ei puututtaisi. Syy toiveeseeni on, että emme voi tietää kenenkään toisen ihmisen elämää. Siksi on tarpeetonta sitä pohtia tai spekuloida.

        kylmätotuus"

        Niinpä

        " Anonyymi
        2021-10-15 19:52:03

        Ole kiltti ja lopeta toisten ihmisten elämään liittyvien asioiden pohtiminen ja spekulointi palstalla!

        kylmätotuus"


      • 2lesken kirjoitti:

        " Anonyymi
        2021-10-15 19:52:03

        Ole kiltti ja lopeta toisten ihmisten elämään liittyvien asioiden pohtiminen ja spekulointi palstalla!

        kylmätotuus"

        No yksi tarina.
        Kaksi persaukista laittoi kämpän pystyyn.
        Ostettiin velaksi roinaa ja ryypättiin ankarasti.
        Rakastettiin ja riideltiin
        Erottiin ja karattiin.
        Kihlauduttiin ja myrskyttiin.
        Maistraattiin päädyttiin ja jälleen myrsky nousi.
        Eri asunnot hommattiin.
        Tässä rataa kulki tiemme ja elomme.
        Sairaus rauhoitti ja tuoni romahdutti.
        Perukirja oli helvetisti miinuksella.
        Ei tarvinnut jakaa tyhjästä mitään.
        Tämä oli oma tarinani.
        2lesken

        Otahan tähän kantaa ano/kt
        Olet mestari siinä.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Väärä ketju

        Ketju on aivan oikea, vaikka muuta väitätkin. Valheella on lyhyet jäljet, kuten huomaat.

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        "Tosiasia on, että jokainen ihminen, joka syntyy myös kuolee joskus.
        Elinaikaansa ei kukaan tiedä ja hyvä niin.

        kylmätotuus"

        Tässä huikea aforismi.

        Tämä ja pari seuraavaa kommenttiani löytyvät tästä 2lesken aloituksesta.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17153283/taas-erotaan#page-top

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        No yksi tarina.
        Kaksi persaukista laittoi kämpän pystyyn.
        Ostettiin velaksi roinaa ja ryypättiin ankarasti.
        Rakastettiin ja riideltiin
        Erottiin ja karattiin.
        Kihlauduttiin ja myrskyttiin.
        Maistraattiin päädyttiin ja jälleen myrsky nousi.
        Eri asunnot hommattiin.
        Tässä rataa kulki tiemme ja elomme.
        Sairaus rauhoitti ja tuoni romahdutti.
        Perukirja oli helvetisti miinuksella.
        Ei tarvinnut jakaa tyhjästä mitään.
        Tämä oli oma tarinani.
        2lesken

        Otahan tähän kantaa ano/kt
        Olet mestari siinä.

        Olet kertonut koko elämäntarinasi tällä palstalla jo useaan kertaan syystä, jota tiedä en. Minulla ei ole siihen mitään sanottavaa.
        Voisin minä sittenkin yhden toiveen esittää. Älä toistele enää ikivanhoja tapahtumia elämästäsi.
        Jokainen palstalainen tuntee tarinasi ja huomiotakin olet saanut riittävästi.

        Hyvää yötä satutäti!

        kylmätotuus


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet kertonut koko elämäntarinasi tällä palstalla jo useaan kertaan syystä, jota tiedä en. Minulla ei ole siihen mitään sanottavaa.
        Voisin minä sittenkin yhden toiveen esittää. Älä toistele enää ikivanhoja tapahtumia elämästäsi.
        Jokainen palstalainen tuntee tarinasi ja huomiotakin olet saanut riittävästi.

        Hyvää yötä satutäti!

        kylmätotuus

        " Laetanpaha maenihtemas laalun tänne kaekkii kuultavaks.

        Pohjammuan reissulla (Bohemian Rhapsody savoksi).


        https://www.youtube.com/watch?v=TgpGlePv2VU

        Hotakaene on mielestän ihan kelepo tyyppi. Ikävä sitä tulloo.

        kylmätotuus"

        Kun ei yksi palsta riitä, pitää mennä seuraavaan.


      • 2lesken kirjoitti:

        " Laetanpaha maenihtemas laalun tänne kaekkii kuultavaks.

        Pohjammuan reissulla (Bohemian Rhapsody savoksi).


        https://www.youtube.com/watch?v=TgpGlePv2VU

        Hotakaene on mielestän ihan kelepo tyyppi. Ikävä sitä tulloo.

        kylmätotuus"

        Kun ei yksi palsta riitä, pitää mennä seuraavaan.

        "Anonyymi
        2023-07-02 18:58:42

        Sisämaassa, kuten Savossa, tuulen nopeus on niin pieni, ettei tuulivoimaloita kannata rakentaa.

        Ei minun tarvii tiällä Savossa yksi olla, assuu tiällä muitakii immeisiä ja lissee tulloo kaeke aekoo.

        kylmätotuus"

        Pitää päteä joka ikäryhmässä.
        Se on kait sitä itäsuomalaista tyyliä.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        "Anonyymi
        2023-07-02 18:58:42

        Sisämaassa, kuten Savossa, tuulen nopeus on niin pieni, ettei tuulivoimaloita kannata rakentaa.

        Ei minun tarvii tiällä Savossa yksi olla, assuu tiällä muitakii immeisiä ja lissee tulloo kaeke aekoo.

        kylmätotuus"

        Pitää päteä joka ikäryhmässä.
        Se on kait sitä itäsuomalaista tyyliä.

        Voidaanko nuo kommenttini luokitella palstakiusaamiseksi tai ivakommenteiksi?
        Minun mielestäni ei voida.

        Miksi ihmeessä sinä olet noin kiinnostunut vanhoista kommenteistani. Voisi melkein luulla, että olet ihailijani.

        Muuten, missä vastaukset viipyvät?

        kylmätotuus


      • 2lesken
        Anonyymi kirjoitti:

        Voidaanko nuo kommenttini luokitella palstakiusaamiseksi tai ivakommenteiksi?
        Minun mielestäni ei voida.

        Miksi ihmeessä sinä olet noin kiinnostunut vanhoista kommenteistani. Voisi melkein luulla, että olet ihailijani.

        Muuten, missä vastaukset viipyvät?

        kylmätotuus

        Se on moro


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Se on moro

        Olitkin jo kaulaasi myöten suossa, mutta älysit sentään poistua paikalta, kun vielä pystyit.

        Hei, hei ja aurinkoista pävää toivotan sinulle täältä Savosta!

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        "Kateus on useimmiten syy ilkeilyyn."

        kylmätotuus




        Kommentoi

        Edelleen allekirjoitan tuon kommenttini ja kaikki muutkin kommenttini. jotka olen tänne vuosien saatossa kirjoittanut.

        Nostan tämän aloituksesi ylös, johon olet laittanut yksittäisiä kommenttejani irrottaen ne asiayhteydestään.
        Väität niiden olevan palstakiusaamista, mutta et ole pystynyt pyynnöstäni huolimatta perustelemaan väitettäsi.

        Tämä aloituksesi on kiusaamista, jos mikä.
        En siitä kuitenkaan välitä, koska sinä olet sellainen kuin olet, etkä parempaan pysty. Katson siis kirjoituksiasi läpi sormieni.

        kylmätotuus


      • Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen allekirjoitan tuon kommenttini ja kaikki muutkin kommenttini. jotka olen tänne vuosien saatossa kirjoittanut.

        Nostan tämän aloituksesi ylös, johon olet laittanut yksittäisiä kommenttejani irrottaen ne asiayhteydestään.
        Väität niiden olevan palstakiusaamista, mutta et ole pystynyt pyynnöstäni huolimatta perustelemaan väitettäsi.

        Tämä aloituksesi on kiusaamista, jos mikä.
        En siitä kuitenkaan välitä, koska sinä olet sellainen kuin olet, etkä parempaan pysty. Katson siis kirjoituksiasi läpi sormieni.

        kylmätotuus

        " Vatvominen ja märehtiminen ovat haitallisia, koska ne ylläpitävät ja pahentavat surullisuutta.
        Ne myös ylläpitävät negatiivista ajattelua ja haittaavat ongelmanratkontakykyä.
        Motivaatio muutosten tekemiseen vähenee.
        Vatvominen ja märehtiminen haittaavat keskittymistä ja aloitekykyä.
        Ne myös antavat vääristyneen, pessimistien perspektiivin elämään. Kaikkiaan itsen vertailu muihin tuottaa tunteen haavoittuvuudesta, uhkasta ja epävarmuudesta.
        Jos olet henkilö, jolla on tapana vatvoa omia murheitaan ja huoliaan, onnellisuutesi lisäämiseksi on syytä opetella tulkitsemaan ja suuntaamaan uudelleen negatiiviset ajatuksesi neutraalimpaan ja positiivisempaan suuntaan.

        Harjoitus:
        Lopeta vatvominen
        Seuraavassa on esimerkkejä asioista, joita voit tehdä sen sijaan, että käytät aikaasi vatvomiseen ja märehtimiseen:

        Sano itsellesi STOP, vatvominen loppuu nyt!
        Lopeta vatvominen ja itsesi vertailu toisiin heti.
        Suuntaa huomio muualle: lue / katso TV:tä / kuuntele musiikkia / harrasta liikuntaa /tapaa ystäviä / jne.
        Toimi ongelmien ratkaisemiseksi.
        Varaa huoliaikaa 30 minuuttia päivässä (muuna aikana siirrä huolet huoliajalle).
        Tee lista tilanteista, jotka laukaisevat vatvomisen.
        Opettele meditoimaan.
        Aloita jokin uusi harrastus, esim. ruuanlaitto, patikointi, puutarhanhoito, maalaus, koiran kouluttaminen.
        Pohdi, mitä olet oppinut näistä vaikeista ajoista? Olet saattanut esim. oppia kärsivällisyyttä, peräänantamattomuutta, lojaalisuutta, rohkeutta, avomielisyyttä,"


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        " Vatvominen ja märehtiminen ovat haitallisia, koska ne ylläpitävät ja pahentavat surullisuutta.
        Ne myös ylläpitävät negatiivista ajattelua ja haittaavat ongelmanratkontakykyä.
        Motivaatio muutosten tekemiseen vähenee.
        Vatvominen ja märehtiminen haittaavat keskittymistä ja aloitekykyä.
        Ne myös antavat vääristyneen, pessimistien perspektiivin elämään. Kaikkiaan itsen vertailu muihin tuottaa tunteen haavoittuvuudesta, uhkasta ja epävarmuudesta.
        Jos olet henkilö, jolla on tapana vatvoa omia murheitaan ja huoliaan, onnellisuutesi lisäämiseksi on syytä opetella tulkitsemaan ja suuntaamaan uudelleen negatiiviset ajatuksesi neutraalimpaan ja positiivisempaan suuntaan.

        Harjoitus:
        Lopeta vatvominen
        Seuraavassa on esimerkkejä asioista, joita voit tehdä sen sijaan, että käytät aikaasi vatvomiseen ja märehtimiseen:

        Sano itsellesi STOP, vatvominen loppuu nyt!
        Lopeta vatvominen ja itsesi vertailu toisiin heti.
        Suuntaa huomio muualle: lue / katso TV:tä / kuuntele musiikkia / harrasta liikuntaa /tapaa ystäviä / jne.
        Toimi ongelmien ratkaisemiseksi.
        Varaa huoliaikaa 30 minuuttia päivässä (muuna aikana siirrä huolet huoliajalle).
        Tee lista tilanteista, jotka laukaisevat vatvomisen.
        Opettele meditoimaan.
        Aloita jokin uusi harrastus, esim. ruuanlaitto, patikointi, puutarhanhoito, maalaus, koiran kouluttaminen.
        Pohdi, mitä olet oppinut näistä vaikeista ajoista? Olet saattanut esim. oppia kärsivällisyyttä, peräänantamattomuutta, lojaalisuutta, rohkeutta, avomielisyyttä,"

        Kuka on kirjoittanut lainaamasi tekstin?
        Laita linkki, josta voin itse lukea alkuperäisen kirjoituksen ja tarkastaa kokonaisuuden, mistä lainaus on irrotettu!

        Hyviä ohjeita tuo kirjoitus sisältää. Ota niistä opiksesi!

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        " Vatvominen ja märehtiminen ovat haitallisia, koska ne ylläpitävät ja pahentavat surullisuutta.
        Ne myös ylläpitävät negatiivista ajattelua ja haittaavat ongelmanratkontakykyä.
        Motivaatio muutosten tekemiseen vähenee.
        Vatvominen ja märehtiminen haittaavat keskittymistä ja aloitekykyä.
        Ne myös antavat vääristyneen, pessimistien perspektiivin elämään. Kaikkiaan itsen vertailu muihin tuottaa tunteen haavoittuvuudesta, uhkasta ja epävarmuudesta.
        Jos olet henkilö, jolla on tapana vatvoa omia murheitaan ja huoliaan, onnellisuutesi lisäämiseksi on syytä opetella tulkitsemaan ja suuntaamaan uudelleen negatiiviset ajatuksesi neutraalimpaan ja positiivisempaan suuntaan.

        Harjoitus:
        Lopeta vatvominen
        Seuraavassa on esimerkkejä asioista, joita voit tehdä sen sijaan, että käytät aikaasi vatvomiseen ja märehtimiseen:

        Sano itsellesi STOP, vatvominen loppuu nyt!
        Lopeta vatvominen ja itsesi vertailu toisiin heti.
        Suuntaa huomio muualle: lue / katso TV:tä / kuuntele musiikkia / harrasta liikuntaa /tapaa ystäviä / jne.
        Toimi ongelmien ratkaisemiseksi.
        Varaa huoliaikaa 30 minuuttia päivässä (muuna aikana siirrä huolet huoliajalle).
        Tee lista tilanteista, jotka laukaisevat vatvomisen.
        Opettele meditoimaan.
        Aloita jokin uusi harrastus, esim. ruuanlaitto, patikointi, puutarhanhoito, maalaus, koiran kouluttaminen.
        Pohdi, mitä olet oppinut näistä vaikeista ajoista? Olet saattanut esim. oppia kärsivällisyyttä, peräänantamattomuutta, lojaalisuutta, rohkeutta, avomielisyyttä,"

        Suora kopio terveyskirjastosta


    • Anonyymi

      Mitä pahaa vääpeliydessä on? Perheen ruuhkavuosina aviomies antoi sellaisenkin lempinimen meitsille. Ei se homma olisi pysynyt kasassa, ellei joku olisi 'lyönyt tahtia' ja sanonut, missä tahdissa mennään.

      • Anonyymi

        Vaikka 2lesken saikin mieheltään "lempinimen" vääpeli, niin täällä hän on vain nimim.2lesken, jolla ei ole mitään oikeutta häätää ketään pois aloituksistaan.
        Lieneekö yhtään 2lesken tekemää aloitusta, josta hän ei olisi yrittänyt ajaa pois jotain kommentoijaa, joka ei ole asioista samaa mieltä hänen kanssaa jan?

        En yhtään ihmettele, ettei hänellä käy vieraita, enkä sitä, että hän on riidoissa lähes kaikkien kanssa.

        Minuun hänen komentelunsa eivät ole tehonneet ja siinä on syy tähän aloitukseen.

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka 2lesken saikin mieheltään "lempinimen" vääpeli, niin täällä hän on vain nimim.2lesken, jolla ei ole mitään oikeutta häätää ketään pois aloituksistaan.
        Lieneekö yhtään 2lesken tekemää aloitusta, josta hän ei olisi yrittänyt ajaa pois jotain kommentoijaa, joka ei ole asioista samaa mieltä hänen kanssaa jan?

        En yhtään ihmettele, ettei hänellä käy vieraita, enkä sitä, että hän on riidoissa lähes kaikkien kanssa.

        Minuun hänen komentelunsa eivät ole tehonneet ja siinä on syy tähän aloitukseen.

        kylmätotuus

        Well, en ole ottanut ko. nimimerkin kommentteja sen enempää tosissaan kuin kenenkään muunkaan. Jotta hän voi ja saa puolestani toivotella ihan mitä vain. Yksityiselämäänsäkin hän saa ja voi elää juuri niiin kuin lystää, riidellä jos riitelyttää, mitä se kenellekään kuuluu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe