Rouva sai viime kimpassa tuplapillua. Piti kovasti ja oli ollut kuulemma todella täynnä. Hänestä hyvin kiihottavaa tämä tilanne ja haluaisi koittaa uudelleen.
Tuplaa pilluun
9
1346
Vastaukset
Wau. Siis kaksi kullia pillussa? Se on kyllä upeaa. Itselläni myös muutamia kertoja. Olisi varmasti upeaa kanssanne 😉
- Anonyymi
Minun vaimo on myös saanut useamman kerran kokea tunteen että on täynnä, sekä tuplaa pilluun että myös pillu-peppu tuplaa.
- Anonyymi
Totta kai sä olet siellä.Mitä tuota toistelet pävittäin. Et kiinnosta ketään. Arvaan mitä siellä nyt kävi.
- Anonyymi
miklu1980 kirjoitti:
Se on kyllä mahtavaa. Millainen rouva siellä on?
Hoikka pieni, kiva märkä pillu.
- Anonyymi
Toivottavasti ei tullut ympäristö ongelmaa.
- Anonyymi
Vaumo sai pillua ? Sehän on lesboilua. Sää et saanu mitään.
- Anonyymi
Sää mää ja bää mikä säälittävä pikku kyyläri.-07-29 05:25:43 Eipä susta muuta voi sanoa.
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/D3z4X0
Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165273
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2212741- 342080
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella382010Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon331966Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731717Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81324- 1641282
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o651247- 371223