5c ja siirto n. 3c kwht pis verot yht 11 cmkwh
Kösittääkseni tutto kesässä noin 5oo e
Kulut noin 1o ooo e
Talvella ei mitään muuta kuin lumen poistoa oaneelien päältä
Paljonko tulee säästöö aurinko oaneeleilla kun maksan nyt sähköstä noin
8
322
Vastaukset
- Anonyymi
Oaneelit tuttaa jika päivä ihan eutisti raha
Talvella ei ja niistä in baan vaivaa. - Anonyymi
20 vuoden jälkeen olet voiton puolella.
- Anonyymi
Meillä sähkö maksaa 15 snt + siirto 10 snt / kWh.
- Anonyymi
Aurinkopaneelit eivät tuo siirron perusmaksuihin säästöä. Käytännössä kellään ei ole siirto yli 8cnt ja yli 6cnt harvinainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aurinkopaneelit eivät tuo siirron perusmaksuihin säästöä. Käytännössä kellään ei ole siirto yli 8cnt ja yli 6cnt harvinainen.
Sitähän ei kysytty lukeminen auttaa aina välillä sinua
- Anonyymi
Eniten säästöä saattaisi tulla, jos vähentäisi autoilua A-liikkeeseen
- Anonyymi
Koita pysyä aiheessa tai älä gastaa kun et ymmörrä ja tiedä mitään
- Anonyymi
Keliakia koluun
Kiili koluun
Kullikaluun
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851798Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1251225YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621080- 62956
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74876Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli82826Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47817Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029816- 57810
Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.123798