Viikon persuklovni: Rydman
Kesäsirkus esittää
Anonyymi-ap
39352
1Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
Vastaukset 39
Vanhimmat
Punikilla jöpöttää.
Persulla ei, koska impotenssi vaivaa, eli ei ihme, ettette kelpaa naisille.
Älähän nyt, teillä jöpöttää miehille, mulla taas naisille, siinä on vissi ero.
Nyt kyllä persu suututti Hankamäen ja Tynkkysen.
🤣🤣🤣🤣 Älä laske äitiäsi mukaa. Montako jäi.
Kaikki persut on pelkkiä pellejä, tavalla tai toisella. Eikö se Halla-aho niin sanonut jo vuosia sitten?
Punikit on homoja. Pellehomoja.
Oletko 10-vuotias vai muuten vain älyllisesti 10-vuotiaan tasolla?
>...ja puolueesta pihalle potkittu ääliöoikeistolainen vainoaa&mustamaalaa persuja pakkomielteisesti 18-22h/365vrk vuodessa suoli24:lla luotsinpestin suojista ("Roskaväellä on roskaväen huvit").
Ei kaikkia rasistia ole persuista pois potkittu, jäljellä on monta, kuten Jussi Halla-aho ja Riikka Purra.
Ei taida koko PS EK-ryhmässä olla yhtään ei rasistia.
Katsos kyllähullu toistaa samaa virtä, vuodesta toiseen. Älykäämmälle alkaisi saman lähettäminen v.tuttamaan.
🤣🤣🤣🤣🤣 Aivan surkee yritys, oletko saanut oppisi ryssien trollitehtaalta.
Jännä nähdä mitä on tarjolla Persujen Kesäsirkuksessa ensi viikolla?
Popparit valmiiksi.
Valtava pää, kapeat hartiat, tikkulaiha kroppa ja isot jalat. Sissos mikä ilmestys.
Sirkukset ovat iätkaiket käyttäneet vetonauloinaan kääpiöitä.
Luetaanko myös älykääpiöt tähän sirkusväkeen?
Kuvailitko Sannan? Unohtui vielä veivikaula ja ropelikorvat. Ja mahoton kaljan himo.
Sanna on selvästi yli-ikäinen persukääpiölle.
Miten täysipäinen jaksaa aina samaa lähettää, 🤔🤔🤭 aivan sinähän et ole täysipäinen.
Juurihan todettiin että Persut esiintyvät sirkuksessa.
Sinäkin olet aivan valmis lavalle.
Keskity sinä vain kuutiopää Purraan.
Perssirkus pyörii jatkuvast 24/7/370. Ja kansa nauraa.
Elokuussa Big Bang eli klovnien puoluekokous.
Näemmeköhän sirkustirehtöörin vaihdon?
Pellejä ja hölmöjä, sellaisia persut on.
Viisauden siemenet taisi jäädä faijasi palleihin?
On siellä neroja, kuten kirkkoihin paskantavat, käsilaukkuvarkaat. väkivaltaa ihannoivat ja sitä käyttävät. Mikään rikollisuuden muoto ei ole PPS = se on Putinin paskiaiset Suomessa. vieras. "Suomi olisi vapaampi osansa Venäjää kuin EU:N jäsenenä." Varmasti kaikki persut ovat tätä mieltä.
Ihan turhaan sinä persuja vainoava addick nikkejä päivittäin vaihtelet jokaisen niistä toistaessa samat pakkomielteiset harhat ja persuvainot sinun LUOTSIN syyttäessä päivittäin milloin ketäkin somesaasteesta jonka tuotat itse.
Tuota olen aika kauvan epäillyt, Persujen kohdalla. Monen niistä olisi kuulunut laskelakanoille.
Älä sinä Persu 🤡 inise.
Mitäs sitä t***lle muuta? Sen lisäksi että vttuilet tavoillesi uskollisena luotsinpestin suojista ihmisille jotka vastaavat sinun provoihisi joilla niitä vastauksia kalastelet saaden raivarit niitä saadessasi..
Sannalle kade persu, Sanna on ilmoittanut jättävänsä puheenjohtajan tehtävät syksyllä.
Kukaan ei potkaise häntä mihinkään eikä ole potkaissut.
Mielenterveyshoitoihin pitkät jonot, potilaat vapalla jalalla, hoitajapula.
Sen takia persut.
Persut kokemusasiantuntijoina tietävät, mistä puhuvat? Kopiopersu ihan selvää lataamokamaa, mutta laitospaikka lujassa.
Siitä johtuu PS kannatus.
Tämä Rydmannista nostettu kohu on HS:n aloittama "puolirikollinen" kohu. Henkilökohtaisia viestejä aletaan ruotimaan julkisesti. Sehän vie meidän uskottavuuden kivikaudelle. Muistatteko, mitä merkkejä olette mihinkin kiveen tai kantoon laittaneet? Ne voi olla huomenna vuodettu ulkomaisiin lehtiin.
Kannattaisi persujen siis miettiä, mitä sinne eetteriin tulee päästäneeksi. HS syypää Rydmanin rasistiseen käytökseen?
Kesä 2017. Soini lähti, pellet jäi.
Onko persuilla nuorisojärjestöä?
Klovnikoulua?
On. Sitä sanotaan ”puoluekokoukseksi”.