Millaista on todellinen lesboseksi? Kiinnostaa tietää mitä ja miten touhuatte sängyssä. Mistä pidätte ja ette? Vastaako prnofilmien lesboilua vai onko huomattavan erilaista?
tositouhut
8
4301
Vastaukset
- Anonyymi
Pilluja nuollaan, hyväillään, toisinaan dildo tai pari sormee sissään, Nännejä imetään, vibraattoria Voitas käyttää jos ois
- Anonyymi
Niin,kun se tärkein eli kulli puuttuu niin täytyy korviketta käyttää..
- Anonyymi
Akkuporakoneella vedeltiin pitkin persettä. Ei paljoa miehiä tarvita. Ja syntyvyys vaan romahtaa entisestään, ei ainakaan yhtään helpota tätä tilannetta..
Nimim. juomavedessä ja saasteissa vikaa..? - Anonyymi
"Perun hallitus on virallisesti luokitellut niin sanotut ei-binääriset sekä trans- ja intersukupuoliset ihmiset mielisairaiksi. Maan terveysministeriön mukaan tämä on ainoa tapa, jolla Perun julkinen terveydenhuolto voi ”taata mielenterveyden sairaanhoidon täyden kattavuuden” LGBTQ-ihmisille.
Perun LGBTQ-ryhmät ovat kritisoineet päätöstä, joka tulee muutama päivä ennen Maailman terveysjärjestön (WHO) 34. vuosipäivää siitä, kun se päätti lopettaa homoseksuaalisuuden pitämisen sairautena, ja pitävät sitä merkittävänä takaiskuna taistelussa ryhmän oikeuksien ja turvallisuuden puolesta. Vuonna 2019 myös transseksuaalisuus poistettiin WHO:n sairausluettelosta.
”Me vaadimme emmekä lepää, ennen kuin se on kumottu”, LGBTQ-ryhmien viesti kuuluu.
Ryhmät pelkäävät, että trans- ja intersukupuolisten ihmisten sisällyttäminen psyykkisesti sairaiksi voisi avata oven käännytysterapialle, joka on tällä hetkellä kielletty Perussa.
Pääkaupungissa Limassa sijaitsevan Universidad Científica del Surin lääketieteen tutkijan Percy Mayta-Tristánin mukaan asetus saattoi olla hyvää tarkoittava, mutta se paljastaa tietämättömyyden monimutkaisista LGBTQ-kysymyksistä.
”Ei voi jättää huomiotta sitä, että tämä tapahtuu superkonservatiivisessa yhteiskunnassa, jossa LGBTQ-yhteisöllä ei ole oikeuksia ja jossa heidän leimaamisensa mielisairaiksi avaa oven käännytysterapialle”, hän sanoo."
Lähde: Telegraph
- Anonyymi
Mulla ihana muisto ystävän kanssa sauna reissulta. Saunottiin otettiin vähän liikaakin lonkkua🥰Ystävä rehevä nainen,isot rinnat,rehevä pylly ja aaaah posliini,itse oon pienikokoinen nainen. Ystävä kokoajan höpötti että oot sä pieni nainen,juteltiin seksistä kaikkea,yht äkkiä ystävä silitti mun rintoja,ja sanoin,sulla on nännit ihankovina,sit mentiin jäähylle ystävä haluis huuhtoa multa hiet pois,silitteli mua jika paikasta,vei käden mun pillulle,sähän oot ihan märkä tuhmeliini...jatkuu..
- Anonyymi
Sitten Hannu heräsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten Hannu heräsi.
No mikäs sut herätti halusko kissas ulos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikäs sut herätti halusko kissas ulos.
Vai pitikö mennä kuselle.
Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856294
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283140Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42849