Olenko ainoa jolta väkitukko tungoksessa "tanssiminen" tappaa nautittavuuden? Tai ei sitä kyllä tanssiksi voi sanoa, vaan hyssyksi tai jonkinlaiseksi heilumiseksi. Älkää pliis selittäkö miten väkitukon keskellä "voi löytää keinoja tehdä tanssista nautittavampaa" , se ei pidä paikkaansa.
Muut päättävät puolestasi kuinka tanssit, minne päin aiot astella ja millä tavalla. Pahinta on että kun sekunti sitten vielä oli tuossa puoli metriä tilaa, ja otit sinne suunnan, ennenkuin askel ottaa lattiaan, niin joku hikiniska idiootti jo täytti senkin tilan. Rangaistukseksi vielä joku toinen hikiniska törmää takaapäin selkääsi liiallisen juomisen innoittamana.
Tanssihelvetti!
Tungostanssit pilaa tanssin ilon
15
551
Vastaukset
- Anonyymi
Onko pakko käydä Hurman, Taikakuun tms. tansseissa. Muilla bändeillä on enemmän tilaa nautiskella tanssista.
- Anonyymi
Suurin osa ei etsikään varsinaisesti itse tanssimisesta sitä iloa, vaan saalistamisesta; kuka tai ketkä haki minua tänään, keiden kanssa pääsin tanssifiilistelemään. Siinä on varmaan useimpien tanssisuola. Siksi tungos ei heitä haittsa kun itse tanssimisella ei ole niin väliä, kunhan saa olla lattialla. Kriteerit ei ole korkeat.
- Anonyymi
Erikoiskuviomiehet eivät tanssi ihanien daamien kanssa missään tungoksessa.
Naisen kalliisti koulutettu ja arvokas standardikuvio pääsee hohtamaan ainoastaan kun sitä tarkastelee himmeän kuun loisteessa lakanavalssin soidessa.- Anonyymi
Ja höpön höpön......lakanavalssi on ihan turhaa, siellä ei kukaan pääse näkemään miten taitava olet erikoiskuvioissasi ja naisellakin menee kallis koulutus hukkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja höpön höpön......lakanavalssi on ihan turhaa, siellä ei kukaan pääse näkemään miten taitava olet erikoiskuvioissasi ja naisellakin menee kallis koulutus hukkaan
Erikoiskuviomiehelle riittä tavallisesti yksi standardikuvion omaava ihana daami arvioimaan erikoiskuviomiehen taitoja.
- Anonyymi
Ennen tanssit jatkuivat myöhempään ja koska puolenyön jälkeen porukka vähenee, tilaa tuli myös näissä suosituimpien artistien tansseissa.
- Anonyymi
Olen aloittanut muutama vuosi ennen koronaa ja aloin eilen tansseissa ajatella, että siellä käy vuosi vuodelta vähemmän ja vanhempaa porukkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aloittanut muutama vuosi ennen koronaa ja aloin eilen tansseissa ajatella, että siellä käy vuosi vuodelta vähemmän ja vanhempaa porukkaa.
Porukka alkoi vähenemään kun ka-tanssit valtasi lavat, ei enää mahdu yhtä paljon tanssijoita kuin ennen ja siksi perinteisen tanssin tavalliset tanssijat alkoi poistumaan muihin harrastuksiin. Yksi ka-heilujapari tarvitsee yhtä paljon tilaa missä ennen mahtui 4 foxaajaparia tanssimaan niin väkisin väki vähenee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porukka alkoi vähenemään kun ka-tanssit valtasi lavat, ei enää mahdu yhtä paljon tanssijoita kuin ennen ja siksi perinteisen tanssin tavalliset tanssijat alkoi poistumaan muihin harrastuksiin. Yksi ka-heilujapari tarvitsee yhtä paljon tilaa missä ennen mahtui 4 foxaajaparia tanssimaan niin väkisin väki vähenee.
Ei pidä paikkaansa. Kädenali-kansaa ei ollut paikalla yhtä paria lukuunottamatta. Itse olin liikkeellä parin kaa kuka haluaa suljettua otetta. Muuten menivät rokettirollit ja lattarit kyllä kankkulan tanssikaivoon nimittäin miista kuin orkesterista johtuvista syistä, mikäli tanssityylejä sinänsä ajatellaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Kädenali-kansaa ei ollut paikalla yhtä paria lukuunottamatta. Itse olin liikkeellä parin kaa kuka haluaa suljettua otetta. Muuten menivät rokettirollit ja lattarit kyllä kankkulan tanssikaivoon nimittäin miista kuin orkesterista johtuvista syistä, mikäli tanssityylejä sinänsä ajatellaan.
Aivan näin! Hyssyn tanssijoille on turhaa soittaa monipuolisia musiikkeja. Riittää kun antaa yhden kappaleen pyöriä levylautasella koko illan. Eihän ne pääse edes yhden biisin aikana lattian ympäri kun askel on 8,5 cm.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missähän käyt oikein tansseissa? Jossain Ivalon nuorisoseuralla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missähän käyt oikein tansseissa? Jossain Ivalon nuorisoseuralla?
Sitä ollaan taas niin snadilaista että köyhä koloomoossen sisäpuolelta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en ihan vielä tuon perusteella usko että suljetun otteen tanssit olisi yleistymässä entiselleen. Koronan seurauksena ehkä hetkellisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porukka käy nykyään niiden bändien tansseissa missä saa mennä lattareita, salsaa, rokkia jne. Eli olitte vanhemman väen paikassa. Menkää vaikkapa Taikakuun keikalle niin muuta puhutte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34285921 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12551Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692318- 1791945
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161522Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91361- 1121327
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181781305RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601300Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421207