Pitää vielä eläkkeellä työtä kysellä, kuulemma herrat soittelee.
Rahaton mies
11
684
Vastaukset
- Anonyymi
Ootkos tiennyt että varpaillakin on omat nimensä!? Sormilla tiedän kyllä olevan, mutta varpaillakin!!
- Anonyymi
Tein töitä ennen eläkettä, en kysellyt.
Nyt herrat soittelee ja houkuttelevat takaisin töihin. Kiitos, EI KIITOS !
Kokeilkoot itse sitä herkkua, kuten laulussa sanailtiin: Työ jos olis herkkua, niin herrat kyllä tekis sen..... - Anonyymi
Rahaton mies on pahempi juttu kuin munaton mies.
- Anonyymi
Tämä yksi eläkeläinen pääsi eläkkeelle 9 vuotta sitten vielä pitää ruikuttaa töitä....
- Anonyymi
O kahoo työ nii veriis jotta unissahhii tulloo hikii.
Sellasen katasrohvi unen mie näin et olin töis.
Siihe auttaa ku par päivee nukkuu yht kyytii ja uneksii helpommist hommist. Sivuttii o sitte paljo paremmat. Jaksaa tuas kuunnella mehtäratijoo.
Mutta varovasti jottei nikamat muljaha.
" Muut töihin lähtöö, mie nukkummaan.
Vain kylmän katseen mä mukaan saan.
Ei löyvvy suojoo, ei lämmön tuojoo,
vain tähdet nyt tieni valaisee......"
- Anonyymi
Ain laulaen työtäs teen.
- Anonyymi
Viis töist..
- Anonyymi
Rahattoman miehen kohtalo on kova. Rahaton mies ei saa edes naista ☹️
- Anonyymi
Kohtalo kuljettaa kuin tuuli laivaa.
Kun kovaa on, kannattaa painaa.
Pitkin päivää.
- Anonyymi
Persaukinen mono
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014224- 2443374
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792295Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851963Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391609- 1381270
- 151228
- 481208
- 991131