Palstan maahanmuuttovastaisuus on selektiivistä

Ja ehkä se heijastelee hyvin myös kansan todellista maahanmuuttovastaisuutta, mene ja tiedä. Monenkin palstalla "ääntään" käyttävän mielestä maahanmuuttaja on ei-toivottu ja vihattu olio, ei tartte tänne tulla sotkemaan meidän hienoa maata (jota muuten toisessa yhteydessä haukutaan paskaläntiksi...), kun edes puhu mitään ymmärrettävää kieltä. Paitsi jos...

Paitsi jos kyseessä on nuorempí nainen. Siinä vaiheessa ovet on sepposen selällään vaikkei tuo leidi osaisi puhua mitään kieltä. Jos kyseessä on 20-30v ns. normaalivartaloinen tai hoikka nainen, ihonväriltään mieluiten mitä tahansa muuta kuin suklaan ruskea tai tummempi ja omaa paljain silmin erotettavat "kurvit", niin Suomen miehet levittävät punaista mattoa alleen vaikka Fidzille asti kunhan nainen vain lupaa tulla Suomeen asumaan pysyvämminkin.

Tää oli tämmöi paketointi joistain parin vuoden palstailun kokemuksista.

75

807

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mjaa, jos noin olisi, sinullakin olisi nainen?

AV

• For the record, kaksi asiaa, sitten jätän sut taas rauhaan.

1. Mulla on naisia, monikko, capisce?
        2. En ole palstan mies, MINÄ olen palsta 🤣

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

For the record, kaksi asiaa, sitten jätän sut taas rauhaan.

Mjaa, minun mielestäni tulisi nyt kokeilla jotain päinvastaista mitä aikaisemmin.
        Kaikki menneisyydessä Suomeen tullet pakolaiset ovat olleet USA:n epäonnistuneen sotaisan politikoinnin tuloksia ja tuotosta?

Vietnamin pakolaiset olivat ja sotivat Yhdysvaltain puolella, somalit samoin, irakilaiset ja heidän perheet. Jospa ottaisimme ihan vaan pakolaisia joilla ei olisi mitään maailmanpoliittista taustaa, ja mielellään naisia.
        He tuskin Koraania polttelevat, itseasiassa oletko nähnyt yhtään uutista joissa syytettäisiin pakolaisnaisia? Tuleeko mieleesi?

Naiset ovat maan sydän, hyviä ja parempia mitä miehet.

AV

• Anonyymi

For the record, kaksi asiaa, sitten jätän sut taas rauhaan.

Rauhoitu toljake

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjaa, minun mielestäni tulisi nyt kokeilla jotain päinvastaista mitä aikaisemmin.
        Kaikki menneisyydessä Suomeen tullet pakolaiset ovat olleet USA:n epäonnistuneen sotaisan politikoinnin tuloksia ja tuotosta?

Vietnamin pakolaiset olivat ja sotivat Yhdysvaltain puolella, somalit samoin, irakilaiset ja heidän perheet. Jospa ottaisimme ihan vaan pakolaisia joilla ei olisi mitään maailmanpoliittista taustaa, ja mielellään naisia.
        He tuskin Koraania polttelevat, itseasiassa oletko nähnyt yhtään uutista joissa syytettäisiin pakolaisnaisia? Tuleeko mieleesi?

AV

Oletko uskossa oleva ihminen?

• Anonyymi kirjoitti:

AV

Vuoden pakolaisnainen jäi kiinni siitä, että käytti siskolleen myönnettyjä tukirahoja, joihin sisko ei ollut Britteihin muuttonsa jälkeen enää edes oikeutettu.

Mutta on totta, että naiset ovat rikospuolella näkyvissä miehiä harvemmin.

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Vuoden pakolaisnainen jäi kiinni siitä, että käytti siskolleen myönnettyjä tukirahoja, joihin sisko ei ollut Britteihin muuttonsa jälkeen enää edes oikeutettu.

Mutta on totta, että naiset ovat rikospuolella näkyvissä miehiä harvemmin.

Hyi, Buddy-love! Nyt sä syyllistyit rasismiin! Sehän oli pelkkä väärinkäsitys, ei vierasmaalaiset kaikkia Suomenlakeja käsitä.
        Kyllä noita olisi muitakin esimerkkejä, mutt kun ne puolestaan taas olisivat rasistisia!
        Ainakin mun kohdaltani kerrottuna; äänestin näet perussuomalaisia!
        trollikka

• Anonyymi

Itselläni noh niin en tiedä onko kammottavuutta makailla jossai hammaslääkärien pedeillä, mutta sinänsä hyvää on hampaat kunnossa sitten ainakin.

• Kyllä se mies kuuluu puolustamaan maataan, eikä karkuun juoksemaan jättäen naiset ja lapset sodan jalkoihin. Naiset voivat sodan ajaksi tulla tänne ja palata sitten sodan jälkeen rakastavan miehensä luokse. Se mikä varsinkin menee yli hilseen on, että parhaassa iässä olevat miehet tulevat tänne tekemään seksuaalirikoksia.

• Anonyymi

Ikävä kyllä usein pakolaiset ovat maailmanpolitiikan tuotoksia.
        Ovat asettuneet jonkun tahon puolelle ja siitä seuraa vaikeuksia. On pakko poistua maasta oman turvallisuuden tähden.
        Muistaakseni pakolaisuuteen ei enää riitä nälänhätä ja nälkäkuolemat, poliittinen sitoutuminen "epäonnistujan puolelle", väärä tilannearvio tuottaa pakolaisuutta ja tuo lentolipun. Kun ei siinä omassa maassa voi enää turvallisesti elää, vaikka sitä tekisi +30 miljoona ihmistä.
        Pakolaisuus on tavallaan tavoitteellista turvallisuusbisnestä, ei todelliseen hätään perustuvaa.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Ikävä kyllä usein pakolaiset ovat maailmanpolitiikan tuotoksia.
        Ovat asettuneet jonkun tahon puolelle ja siitä seuraa vaikeuksia. On pakko poistua maasta oman turvallisuuden tähden.
        Muistaakseni pakolaisuuteen ei enää riitä nälänhätä ja nälkäkuolemat, poliittinen sitoutuminen "epäonnistujan puolelle", väärä tilannearvio tuottaa pakolaisuutta ja tuo lentolipun. Kun ei siinä omassa maassa voi enää turvallisesti elää, vaikka sitä tekisi 30 miljoona ihmistä.
        Pakolaisuus on tavallaan tavoitteellista turvallisuusbisnestä, ei todelliseen hätään perustuvaa.

AV

Kuinkakohan monta Isis-veteraania meilläkin on elätettävänä. Olot käyneet tukalaksi ja tuomio tai hengenmenetys uhkaa, niin ei kun elintasosurffailemaan länsimaihin. Ja mikä siinä on että muslimit haluavat aina pakolaisiksi nimenomaan kristittyihin maihin. Voisivat ihan hyvin mennä vaikka naapurimaahan, jossa olisi kanssamuslimeja.

Ja sitten nämä musliminaiset itkevät Youtube-videoilla, kun heidät on jätetty raiskattavaksi ja tapettavaksi.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Kuinkakohan monta Isis-veteraania meilläkin on elätettävänä. Olot käyneet tukalaksi ja tuomio tai hengenmenetys uhkaa, niin ei kun elintasosurffailemaan länsimaihin. Ja mikä siinä on että muslimit haluavat aina pakolaisiksi nimenomaan kristittyihin maihin. Voisivat ihan hyvin mennä vaikka naapurimaahan, jossa olisi kanssamuslimeja.

Ja sitten nämä musliminaiset itkevät Youtube-videoilla, kun heidät on jätetty raiskattavaksi ja tapettavaksi.

Juh, Random kertoo olevansa pomo...ilmeisesti pomo joka ei voi aina analysoida:)
        Mutta, poliittisesti miehet ovat niitä jotka ovat yleensä politiikkaan sotkeutuneet, tappaneet toisia, joten he ovat myös niitä joita vastapuoli etsii. Silloin pitää paeta.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Juh, Random kertoo olevansa pomo...ilmeisesti pomo joka ei voi aina analysoida:)
        Mutta, poliittisesti miehet ovat niitä jotka ovat yleensä politiikkaan sotkeutuneet, tappaneet toisia, joten he ovat myös niitä joita vastapuoli etsii. Silloin pitää paeta.

AV

Todellisuudessa naiset ja lapset ovat ihan yhtäsuuressa vaarassa. Muslimimaissa miehillä on enemmän ihmisarvoa kuin naisilla. Joten he lähettävät siis ne yksilöt tänne joille ihmisarvo kuulu muslimikulttuurissa. Naisilla ja lapsilla kun ei ole niin väliä.

• Anonyymi kirjoitti:

AV

Kas vain, et sittenkään yllättänyt, vaikka hetken jo luulinkin toisin.
        Todettakoon tässä vastakommenttina, että sun kyky lukea, ymmärtää luettu ja sen jälkeen keskustella pysyen kontekstissa (=asiayhteydessä) on harvinaisen heikko.
        Ei mulla muuta.

• Palstakamu kirjoitti:

Todellisuudessa naiset ja lapset ovat ihan yhtäsuuressa vaarassa. Muslimimaissa miehillä on enemmän ihmisarvoa kuin naisilla. Joten he lähettävät siis ne yksilöt tänne joille ihmisarvo kuulu muslimikulttuurissa. Naisilla ja lapsilla kun ei ole niin väliä.

Niin, miehet voivat sitten siittää lapsia muualla ja käännyttää naisia muslimeiksi. Väliäkös sillä, että köyhemmät, naiset ja lapset jää kotimaahan kuolemaan.

Hienoja miehiä! Sitten tulee ero sen vierasmaalaisen naisen kanssa, niin ei kun teuraaksi. Behind behind sano pässi kun päätä leikattiin.

En rehellisesti kaipaa mokomia äijiä tänne ainuttakaan.

• Huitale kirjoitti:

Niin, miehet voivat sitten siittää lapsia muualla ja käännyttää naisia muslimeiksi. Väliäkös sillä, että köyhemmät, naiset ja lapset jää kotimaahan kuolemaan.

Hienoja miehiä! Sitten tulee ero sen vierasmaalaisen naisen kanssa, niin ei kun teuraaksi. Behind behind sano pässi kun päätä leikattiin.

Eikä kyse ole edes rasismista, niin kuin jotkut yrittävät väittää. Ihminen ei vaan voi tehdä aivan mitä tahansa ja vedota että se kuuluu hänen kulttuuriinsa. Väärä teko on väärä teko, eikä sille ole tekosyytä.

• Palstakamu kirjoitti:

Eikä kyse ole edes rasismista, niin kuin jotkut yrittävät väittää. Ihminen ei vaan voi tehdä aivan mitä tahansa ja vedota että se kuuluu hänen kulttuuriinsa. Väärä teko on väärä teko, eikä sille ole tekosyytä.

Samaa mieltä. Tuollaset kulttuurit ei tänne sovi ja käy. Pidän hiukan itsemurhakandidaatteina näitä suominaisiakin, jotka niitä miehiä hyysää.

• Huitale kirjoitti:

Ihan aiheen vierestä. Törmäsin Youtubessa sellaiseen artistiin kuin Iniko. Ajattelin että varmaan kiinnostaisi sinuakin, kun meillä on jonkinlaisia samansuuntaisia ajatuksia sukupuolipolitiikasta.

https://www.youtube.com/watch?v=pIbFUq0d9ak

• Palstakamu kirjoitti:

Ihan aiheen vierestä. Törmäsin Youtubessa sellaiseen artistiin kuin Iniko. Ajattelin että varmaan kiinnostaisi sinuakin, kun meillä on jonkinlaisia samansuuntaisia ajatuksia sukupuolipolitiikasta.

https://www.youtube.com/watch?v=pIbFUq0d9ak

En ole ennen kuullukkaan, uusi oli. Sanoissa oli järkeä. 🙂👍

• Anonyymi kirjoitti:

AV

Rande on herkkähipiäinen itkupilli.

• Palstakamu kirjoitti:

Rande on herkkähipiäinen itkupilli.

Paraskin puhuja, Palstamamu 😂

• randombypasser kirjoitti:

Paraskin puhuja, Palstamamu 😂

Elä puhu minulle enää koskaan. Yhyy. Minä karkoitan kaikki elämästäni. Yhyy. Itkua ja parkua. Yhyy

Hähää.

• Palstakamu kirjoitti:

Elä puhu minulle enää koskaan. Yhyy. Minä karkoitan kaikki elämästäni. Yhyy. Itkua ja parkua. Yhyy

Hähää.

Sulla on vakavia henkisiä ongelmia 😯

Sulla on vakavia henkisiä ongelmia 😯

Palsta ei koskaan unohda. Varsinkaan jos jatkuvasti itkee ja vinkuu ;D

• Anonyymi

Kas vain, et sittenkään yllättänyt, vaikka hetken jo luulinkin toisin.
        Todettakoon tässä vastakommenttina, että sun kyky lukea, ymmärtää luettu ja sen jälkeen keskustella pysyen kontekstissa (=asiayhteydessä) on harvinaisen heikko.
        Ei mulla muuta.

Milloin luovuit uskostasi?

• Anonyymi

Väärin menee, olen persujen äänestäjä ja hyväksyn työtä tekevät maahantulijat ilomielin tänne. Ongelma on meissä suomalaisissa ja etenkin sinisilmäisissä sossuissa ja niissä joiden ainoa huoli on mitä ne nyt ulkomailla oikein meistä suomalaisista ajattelee. tämä mahdollistaa Kelan avulla asioita joita kukaan ei usko ulkomailla. Samoin kielteisen turvapaikka anomuksen saaneiden jääminen Suomeen useiksi vuosiksi ilman seuraamuksia. Myöskin turvapaikan saaneiden lomamatkat kotimaahansa Kelan rahoilla on jotain pöyristyttävää jne jne.

En alkuunkaa hyväksy persujen kaikkia mielipiteitä mutta kun vihervasemmisto elää omassa keijukaismaailmassaan jossa viljapellot kasvavat 100 euron seteleitä, eikä ulkomaalaiset geneettisen ylivoimaisuutensa tähden osaa tehdä mitään pahaa jää ainoaksi vaihtoehdoksi oikeisto. No kokoomus ajaa rikkaitten ja isojen yritysten asiaa. En kuulu kumpaankaan ryhmään joten se siitä. Ainoaksi vaihtoehdoksi jää persut ja meitä on paljon. Persuilla on kasvunvaraa ja seuraavissa vaaleissa persut on sitten suurin puolue.

• Minulla on naapurina pakolainen. Ihme kyllä naispuoleinen sellainen jolla on pieni lapsi. Kertoi että sossu sanoi hänelle, että voi käydä ostoksilla ja tuoda kuitit heille. Kävi sitten ostamassa kaupan kalleimmat lastenrattaat. Myi ne eteenpäin ja osti halvat rattaat tilalle. Teki mukavasti voittoa.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Minulla on naapurina pakolainen. Ihme kyllä naispuoleinen sellainen jolla on pieni lapsi. Kertoi että sossu sanoi hänelle, että voi käydä ostoksilla ja tuoda kuitit heille. Kävi sitten ostamassa kaupan kalleimmat lastenrattaat. Myi ne eteenpäin ja osti halvat rattaat tilalle. Teki mukavasti voittoa.

Joopa joo. Tuo urbaani legenda ei todellakaan pidä paikkaansa. Ei mitään tavaroita haeta ja viedä kuittia soskuun.

Ihan normaali laskelmat kelassa/sossussa tehdään ja mahdollinen raha laitetaan tilille. Eikä mihinkään lastenrattaisiin edes saa mitään erillistä tukea

Kuinka pöljät edes voivat luulla tuommoisen pitävän paikkaansa? Turha vinkua, että kun se oli pakolainen...

Perustuslaki kieltää laittamasta ihmisiä eri arvoiseen asemaan. Meinaatko, että sosssussa rikottaisiin perustuslakia?

Ei mikään ole niin tyhmä, kuin persunatsi. En tahallanikaan kirjoittanut kukaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Joopa joo. Tuo urbaani legenda ei todellakaan pidä paikkaansa. Ei mitään tavaroita haeta ja viedä kuittia soskuun.

Ihan normaali laskelmat kelassa/sossussa tehdään ja mahdollinen raha laitetaan tilille. Eikä mihinkään lastenrattaisiin edes saa mitään erillistä tukea

Kuinka pöljät edes voivat luulla tuommoisen pitävän paikkaansa? Turha vinkua, että kun se oli pakolainen...

Perustuslaki kieltää laittamasta ihmisiä eri arvoiseen asemaan. Meinaatko, että sosssussa rikottaisiin perustuslakia?

Ei mikään ole niin tyhmä, kuin persunatsi. En tahallanikaan kirjoittanut kukaan.

Tämä oli hänen kertomanaan. En ota kantaa siihen pitääkö paikkaansa. Mutta näin omin silmin sen öky lastenrattaat.

• Palstakamu kirjoitti:

Minulla on naapurina pakolainen. Ihme kyllä naispuoleinen sellainen jolla on pieni lapsi. Kertoi että sossu sanoi hänelle, että voi käydä ostoksilla ja tuoda kuitit heille. Kävi sitten ostamassa kaupan kalleimmat lastenrattaat. Myi ne eteenpäin ja osti halvat rattaat tilalle. Teki mukavasti voittoa.

Opiskelukaverini soitti minulle kerran, että haluanko Mielen pyykinkuivauskoneen, sillä hänen naapuriinsa majoitetut etelästä tulleet ovat juuri kantaneet sellaisen roskalavalle.
        En ehtinyt välittömästi paikalle ja joku kerkisi korjata sen talteen ennen minua.
        Oli kuulemma ihan uuden näköinen.
        Väittävät, että muslimeille pitää hankki uusia koneita siksi, ettei niiden ole sallittua käyttää laitteita joita joku vääräuskoinen on käyttänyt, mutta en tiedä pitääkö paikkaansa. Väittivät että koskisi erityisesti helloja possupartikkeleiden takia.

• Anonyymi

Ihan hiton hyvä mielipide, ja ajattelen täysin samoin sun kanssasi!
        Saisit just, mun ääneni äänestyksessä.... valitetavasti en pysty sitä antamaan, koska en ole rekisteröitynyt -> enkä tule rekisteröitymäänkään.
        trollikka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ihan normaali laskelmat kelassa/sossussa tehdään ja mahdollinen raha laitetaan tilille. Eikä mihinkään lastenrattaisiin edes saa mitään erillistä tukea
        Kuinka pöljät edes voivat luulla tuommoisen pitävän paikkaansa? Turha vinkua, että kun se oli pakolainen."

Oletko koskaan kuullut sellaisesta kuin; harkinnanvarainen avustus?
        Sosiaalivirkailijalla on tietyin edellytyksin mahdollisuus harkinnanvaraiseen avustukseen!
        Jonkin verran joskus on tullut tuotakin... sosiaalipolitiikkaa luetuksi, muun koulutuksen rinnalla.
        Joten saattaa olla tosikin tuo kertomus... vannomaan en menisi, sillä jotkut ihan tahallaan (siis pakolaistaustaiset nuoret naiset) kertovat tarinoita!.. ja pöllivät tavaroita suurista liikekeskuksista.
        Ajavat niin bussilla kuin junallakin ilmaiseksi ja poliisit ovat yks hailee näille häiriköille.
        Me kantaväestö ollaan rasisteja; kun yritetään edes jotenkin saada kaikenlainen hyväksikäyttö kuriin. Tämä alkaa mennä kovasti samaan suuntaan kuin Göteborgissa on jo ollut muutaman vuoden vakio. Ja Tukholmassa mellakoidaan myös tietyillä alueilla.

• Palstakamu kirjoitti:

Tämä oli hänen kertomanaan. En ota kantaa siihen pitääkö paikkaansa. Mutta näin omin silmin sen öky lastenrattaat.

Joo nää on näitä "tositapauksia" mitä kerrot.

Sama oli korona-aikaan, kun piikkien vastustajat tunsivat kasapäin piikkiin kuolleita ja sairastuneita.

• Yogamies kirjoitti:

Joo nää on näitä "tositapauksia" mitä kerrot.

Sama oli korona-aikaan, kun piikkien vastustajat tunsivat kasapäin piikkiin kuolleita ja sairastuneita.

Kannattaa kokeilla elämää, niin voi kokea todellisia asioita.

• Anonyymi

Heitän rankan kysymyksenj palstakamulle: miksi et ole SINÄ saanut ikinä naiselta pillua?

• Kannattaa opetella kohdistamaan se viesti oikealle henkilölle, niin saa varmemmin vastauksen.

Mutta vastaan nyt kuitenkin kysymykseesi, miksi en "saa" pillua. En pidä kosketuksesta. Varsinkaan vieraiden. Suuteleminen on minulle todella vastenmielistä. Aikaisemmin en hyväksynyt tätä piirrettä itsessäni ja harrastin seksiä ikään kuin velvollisuudentunnosta. Nyt minulla on sellainen vaihe elämässä, etten halua seurustelusuhdetta ollenkaan. Seksikin jäänyt sen myötä. En tiedä haluanko vielä joskus seurustella. Saatanpa jäädä pysyvästi sinkuksikin.

• Täällä tietty aines tuntuu vastustavan ihan kaikkea. :oD Jos ei muuta niin varmuuden vuoksi. :oD

• Voi olla noinkin. Maahanmuuton osalta jokainen sitä koskeva keskustelu etenee tuttuja uomiaan tiettyyn pisteseen asti ja siinä vaiheessa tilanne kääntyy niin, että maahanmuutto on saatanasta paitsi jos maahan on muuttamassa nuori, nätti ja sinkku nainen. Se on ok, siinäkin tapauksessa että sillä neidillä ei ole ammatillista pätevyyttä mihinkään.

Se on pistänyt silmään viimeisten parin vuoden aikana.

Voi olla noinkin. Maahanmuuton osalta jokainen sitä koskeva keskustelu etenee tuttuja uomiaan tiettyyn pisteseen asti ja siinä vaiheessa tilanne kääntyy niin, että maahanmuutto on saatanasta paitsi jos maahan on muuttamassa nuori, nätti ja sinkku nainen. Se on ok, siinäkin tapauksessa että sillä neidillä ei ole ammatillista pätevyyttä mihinkään.

Joo, siis miehethän vie naiset, mitä nyt ei muutenkaan saa, mutta silti. :oD

Huvittavaahan se on.... Mutta kai se oma napa vaan on niin tärkee.

Harmittaa kun toinen saa jäätelön ja itse mehujään, mutta laktoosi-intoleranssi pistäis syömään sen pöntölle.....mutkusitkumutku...... :oD

• Disseisback kirjoitti:

Joo, siis miehethän vie naiset, mitä nyt ei muutenkaan saa, mutta silti. :oD

Huvittavaahan se on.... Mutta kai se oma napa vaan on niin tärkee.

Harmittaa kun toinen saa jäätelön ja itse mehujään, mutta laktoosi-intoleranssi pistäis syömään sen pöntölle.....mutkusitkumutku...... :oD

No just tolleen se kyllä tuntuu menevän. Jos tyyppiä uhataan aseella jossa on kultaisia luoteja, niin pakkohan ne on saada itseen, joten painukoon tyyppi hiiteen, minäminäminä 😂

No just tolleen se kyllä tuntuu menevän. Jos tyyppiä uhataan aseella jossa on kultaisia luoteja, niin pakkohan ne on saada itseen, joten painukoon tyyppi hiiteen, minäminäminä 😂

Tuossa oon muutaman podcastin kuunnellut, niin oikeasti sellainen työperäinen maahanmuuttokin on oikeasti Suomessa aika helkutin vaikeaa ja raskasta. Sais tulla muutoksia siihenkin, niin sais tätä maata vähän nousemaan.

Ja ei liity aiheeseen, mutta ostin tuossa uuden puukattilan. n. 3500 euroa. Kattila on Tsekkiläinen ja ostin Virosta. Jos oisin ostanut saman Suomesta, niin n. 4800 euroa. Ja jos oisin ostanut Suomalaisen valmistajan kattilan, niin 5800+ euroa ja tiedä mikä toimitusaika?

Pikkuisenko ollaan pihalla kaikesta täällä....Huolestuttavan pihalla kaikesta...

• Disseisback kirjoitti:

Tuossa oon muutaman podcastin kuunnellut, niin oikeasti sellainen työperäinen maahanmuuttokin on oikeasti Suomessa aika helkutin vaikeaa ja raskasta. Sais tulla muutoksia siihenkin, niin sais tätä maata vähän nousemaan.

Ja ei liity aiheeseen, mutta ostin tuossa uuden puukattilan. n. 3500 euroa. Kattila on Tsekkiläinen ja ostin Virosta. Jos oisin ostanut saman Suomesta, niin n. 4800 euroa. Ja jos oisin ostanut Suomalaisen valmistajan kattilan, niin 5800 euroa ja tiedä mikä toimitusaika?

Pikkuisenko ollaan pihalla kaikesta täällä....Huolestuttavan pihalla kaikesta...

Ainiin ja se Suomikattila on vielä 80-luvulta....ei toimi kuten Tsekkiläinen puukattiloiden Mersu... Kehityksessäkin ollaan jäljessä kuin Venäjällä konsanaan...

• Anonyymi

Voi olla noinkin. Maahanmuuton osalta jokainen sitä koskeva keskustelu etenee tuttuja uomiaan tiettyyn pisteseen asti ja siinä vaiheessa tilanne kääntyy niin, että maahanmuutto on saatanasta paitsi jos maahan on muuttamassa nuori, nätti ja sinkku nainen. Se on ok, siinäkin tapauksessa että sillä neidillä ei ole ammatillista pätevyyttä mihinkään.

Minkälaisista hengellisistä lauluista pidät?

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut kaksinen.

Sinä et selvästikään ymmärrä klassista musiikkia.

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Sinä et selvästikään ymmärrä klassista musiikkia.

Pidän sellaisesta musiikista jossa on sanoma.

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Ei taida olla hengellistä musiikkia.

Kyllä sen voi sellaiseksi tulkita:

All day long I think of things
        But nothing seems to satisfy
        Think I'll lose my mind
        If I don't find something to pacify
        Can you help me
        Occupy my brain?
        Oh yeah
        I need someone to show me
        The things in life that I can't find
        I can't see the things that make
        True happiness, I must be blind

;)

• Kyse voi olla ihan vieraan vallan teollista, joiden tärkein tehtävä on saada kansan yhtenäisyys hajalle. Tulevaisuudessa sen homman tekee tekoäly.

• Anonyymi

Biologiaa ei voita kukaan, edes rasisti.

• Väitän, että ilmiössä on kyse juuri biologiasta, sillä oman perimän säilymisen kannalta on hyödyllistä pitää oman perimän puolta, eli evoluutio on johtanut siihen mitä rasismiksi nimitetään.
        Samasta syysta USA:ssa on mahdotonta saada aikaan eurooppalaistyyppitä terveydenhuoltoa, sillä eri ryhmät eivät haluaa kustantaa toisten ryhmien kuluja, joten kaikki halutaaan maksaa itse ja yksityisesti.

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Väitän, että ilmiössä on kyse juuri biologiasta, sillä oman perimän säilymisen kannalta on hyödyllistä pitää oman perimän puolta, eli evoluutio on johtanut siihen mitä rasismiksi nimitetään.
        Samasta syysta USA:ssa on mahdotonta saada aikaan eurooppalaistyyppitä terveydenhuoltoa, sillä eri ryhmät eivät haluaa kustantaa toisten ryhmien kuluja, joten kaikki halutaaan maksaa itse ja yksityisesti.

"Samasta syystä USA:ssa on mahdotonta saada aikaan eurooppalaistyyppistä terveydenhuoltoa."
        Odotas muutama vuosi eteenpäin, niin meilläkään ei ole ilmaista tai edes kunnan järjestämää terveydenhoitoa. Yksityiselle on mentävä, jos apua meinaat saada.
        Tähän tämä maa on ajettu... on siis ajautumassa. Suunnitelmat alkoivat jo Sipilän hallituskaudella. Pääarkkitehteinä Sipilä, Orpo, Soini ja kumppanit.
        trollikka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Samasta syystä USA:ssa on mahdotonta saada aikaan eurooppalaistyyppistä terveydenhuoltoa."
        Odotas muutama vuosi eteenpäin, niin meilläkään ei ole ilmaista tai edes kunnan järjestämää terveydenhoitoa. Yksityiselle on mentävä, jos apua meinaat saada.
        Tähän tämä maa on ajettu... on siis ajautumassa. Suunnitelmat alkoivat jo Sipilän hallituskaudella. Pääarkkitehteinä Sipilä, Orpo, Soini ja kumppanit.
        trollikka

"Odotas muutama vuosi eteenpäin, niin meilläkään ei ole ilmaista tai edes kunnan järjestämää terveydenhoitoa. Yksityiselle on mentävä, jos apua meinaat saada."

Näen asian samalla tavalla.

Nykyinen hallitus nopeuttaa asiaa. Julkinen terveydenhuolto varmaan kilpailutetaan, ja se siitä sitten.

xLiner

• Anonyymi

sekejtuuvustö kuin israel ja arabit.

• Anonyymi

Tuskin kenelläkään on mitään vastaan asiallisia maahnamuttajia, mutta useimmat ymmärtävät riskit, kulut ja haitat mitä hallitsemattomasta maahanmuutosta seuraa.

-harmiseikirj-

• Anonyymi

Niin ja randehan voisi käydä vaikka kannattamassaan Ukrainassa tekemässä tutkimusta sen maan ihmisten suhtautumisesta pakolaisiin ja erivärisiin ja sitten tulla itkemään suomalaisten ja palstalaisten oiletetusta rasismista.

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Niin ja randehan voisi käydä vaikka kannattamassaan Ukrainassa tekemässä tutkimusta sen maan ihmisten suhtautumisesta pakolaisiin ja erivärisiin ja sitten tulla itkemään suomalaisten ja palstalaisten oiletetusta rasismista.

-harmiseikirj-

Kultaseni, miksi nostat rasismin mukaan keskusteluun? Minä tein aloituksen vain siitä, että palstan maahanmuuttokeskustelu on läpeensä seksualisoitunutta. Ja sillä asialla ei ole, kuten toivottavasti itsekin ymmärrät, mitään tekemistä rasismin kanssa. Vai voiko niin sittenkin väittää jos kaukaa etelästä saapuneen tummempihipiäisen naisen pillu kelpaa?

Toisekseen miksi nostat keskusteluun täysin ulkoisena seikkana ukrainalaisten näkemyksen maahanmuuttoon? Sillä ei ole mitään tekemistä suomalaisten näkemyksen kanssa.

Käypä korkkaamassa perjantaikaljasi ja keskity.

• Anonyymi

Kultaseni, miksi nostat rasismin mukaan keskusteluun? Minä tein aloituksen vain siitä, että palstan maahanmuuttokeskustelu on läpeensä seksualisoitunutta. Ja sillä asialla ei ole, kuten toivottavasti itsekin ymmärrät, mitään tekemistä rasismin kanssa. Vai voiko niin sittenkin väittää jos kaukaa etelästä saapuneen tummempihipiäisen naisen pillu kelpaa?

Toisekseen miksi nostat keskusteluun täysin ulkoisena seikkana ukrainalaisten näkemyksen maahanmuuttoon? Sillä ei ole mitään tekemistä suomalaisten näkemyksen kanssa.

https://www.youtube.com/watch?v=ir_OzWzbnC0

Suoraa puhetta.

• Anonyymi

Niin no sen verran voi vielä lisätä että nyt ei todellakaan kannata laskea kehitysmaista liikjaa porukkaa tänne, ei mene montaakymmentä vuotta niin britit ja norskit tahtoo tulla:

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kl/b9c8e7a6-197f-4190-a917-f77fdacc05cf?ref=ampparit:6ed5

-harmiseikirj-

• Anonyymi

Anni Räty Leevi K ja ystävät kuuluu linnaan

• Anonyymi

T: Simo

• Täällä monet keskustelut kääntyy jossain vaiheessa seksin tai seksualisoinnin puolelle. Joskus se ei haittaa, mutta ei kaikkien keskustelujen tarvitse olla sellaisia. Esim, tuo maahanmuuttokeskustelu on täällä sellaista, että puhutaan ulkomaalaisista naisista tai sitten siitä, että ulkomaalaiset miehet ja varsinkin Lähi-idästä tulevat vievät suomalaiset naiset ja suomalaisille miehille ei jää mitään ellei sitten lähde katselemaan naista vaikka Thaimaasta. Tai vastaavasti valitetaan, että maahanmuuttajat vie suomalaisten työttömyysrahat ja työpaikat ja asunnot. Ei siis yleensä kovin asiallista ja järkevää keskustelua.

• Anonyymi

Ikävintä kai on huomata se miten suomalaiset päättäjät eivät luota enää suomalaisiin, omaan kansaansa?
        Jos päättäjät eivät luota omiinsa, ei yritys nimeltä Suomi voi enää menestyä. Tilannehan olisi sama missä yritys sanoisi tarvitsevansa toisesta yrityksestä työntekijöitä, kun ei muuten pärjää. Unohtanut koulutusvastuunsa? Unohtanut sen tärkeimmän, omien resurssien hallinnan?

AV

• Siinä ei ole mitään väärää, jos suomalainen nainen haluaa muslimimiehen. Se taas jos musu raiskaa valkoisen naisen on perseestä.

• Anonyymi

Muakin huvittaa sukulainen joka on persu ja hyvin rasistine mielipiteissään. Silti hänellä on Venäläinen vaimo. 🤷🏼‍♀️

• Anonyymi

Ei normaalilla järjellä varustettu suomalainen vastusta muuta kuin muslimimaahanmuuttoa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

ensimmäinen pistos jotain kokaiini-johdannjaista.... sittern et tunner mitään ollernkaan...

• Anonyymi

jotain hyviä väittelyjä ja keskustelu on paljonkin.

oikein mahdottomin tuo kun itse jooh hammastyttöjen luona, ensin tutui että kammottava piikki ja sitten puutui kokonaan ja kovastikin;

https://en.wikipedia.org/wiki/Procaine

• Anonyymi

jooh tuon tyyppin3n puudutusaine prokaiini, mutta mikäs siinä jos toimii sitten mutta niin, jooh tehokasta.

• Anonyymi

Jos julkisia keski-ikäisiä persumiehiä seuraa, on suhteellisen monella ulkomaalainen nainen tai mies kumppanina. Olisiko jopa ehdan seksimatkailun seurauksena, en tiedä?

Maahanmuuttajia on monenlaisia. Osa haluaa olla osa yhteiskuntaa ja maksavat veronsa. Marginaaliseen osaan, jota en itse toivota tervetulleeksi, olen myös törmännyt. Ison aallon mukana tulevat irakilaiset 20-30v miehet sikaili, ryyppäsi, tappeli vastaanottokeskuksissa niin että poliisit piti kutsua paikalle ja ahdisteli naisia (itse ja useamman muun kokemaa). Valitettavasti pieni häirikköjoukko leimaa muut. Silti irakilaisten suhteellinen suuri osuus raiskauksista verrattuna irakilaisten määrään Suomessa on huikean suuri. Tänne tulijan on sopeuduttava paikalliseen lakiin ja myös sopeutettava omaa kulttuuriaan Suomen oloihin sopivaksi!

Jos systeemi sallii luxus-tuotteen ostamisen, on systeemissä vikaa! Se ei ole tuen käyttäjän vika! En myöskään ymmärrä miksi sosiaalituella elävän suomalaisen tai muun maalaisen pitäisi saada uusi tavara (pois sulkien elintarvikkeiden valmistamiseen käytetyt laitteet). Kierrätyskeskukset voisivat aivan hyvin toimia tarpeellisten asioiden toimittajina ja jos sopivaa tavaraa ei löydy, voisi tarvikkeen hankkimiseen olla appi, johon on kilpailetettu asioita, joita harkinnan varaisuus koskee. En kannata uunin tai ompelukoneen hankkimista uskonnon tai etnisyyden perusteella. Jos perustaso ei riitä, kuuluu muu ihmisen itse hankittavaksi. Jos harkinnanvarainen tuki olisi rajatumpaa, ei järjestelmän hyvöksikäyttö olisi kannattavaa.

• Anonyymi

Naiset ovat sovinnollisempia ja omaksuvat helpommin kumppaninsa kulttuurin. Miehet taas pyrkivät säilyttämään omat tapansa ja kulttuurinsa kuten valloittajat ja ovat dominoivampia. Eiköhän tuo ole itsestään selvyys, miksi historiassa naisia ryöstettiin ja naitettiin rajojen yli, mutta miehet olivat aina valloittaja sotureita jotka tulivat alistamaan ja tappamaan, jolleivat sitten olleet sotavangeiksi jääneitä orjia.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      116
      2018
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      158
      1494
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1357
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1138
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      160
      1110
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      966
    7. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      867
    8. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      864
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      852
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      811
    Aihe