Ilokseni totean, että Lexuksissa arvon putoaminen on minimaallista. NX on tutkimusten mukaan markkinoiden luotettavin SUV-auto. Sääliksi käy niitä heikkoitsetuntoisia, jotka laittavat (laina)rahansa saksalaiseen kuttaperkaan. Jatkuvien vikojen korjaaminen maksaa maltaita ja arvo putoaa silmissä. Todella kalliita kilometrejä, puhumattakaan mielenrauhasta.
Arvo säilyy!
7
529
Vastaukset
- Anonyymi
Hihii, ylihintainen romu joka sisältää ison panttimaksun. Mene tarjoamaan tuota jonnekin muualle kuin Toyotalle, niin petyt.
- Anonyymi
Naurettava väite. Näet itse mm. nettiautosta käytettyjen Lexusten hintapyynnöt, tavismallit pudottaa reippaasti hintaansa ja sikakalliit huollot vaikka on sama auto kuin Toyota. Mersu ja Audi pitävät paremmin arvonsa.
- Anonyymi
Nyt tuli silkkaa ripulipaskaa.
- Anonyymi
Sikakalliit huollot? IS 300h:n huollot vuoden sisällä merkkiliikkeessä 252€. En minä Bemaria huollattanut koskaan tuolla hinnalla. Tietysti voi moni pitää tuotakin sikakalliina.
- Anonyymi
Pyytää voi mitä vaan, mutta millä myydään?
- Anonyymi
Heti kyllä ostaisin Lexuksen jos halvalla saisin. Nyt vaan joutuu ajamaan toiseksi parhaimmalla eli Toyotalla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1351043- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774