Kyllä on ankea alue.Asfalttipinta ja pusikossa.Muu alue oli mutavelliä .Ei innosta enää. Sade suojia aivan liian vähän.Moni lähti märkänä ja kylmissään pois .
Tapahtumapuisto
23
505
Vastaukset
- Anonyymi
Only in kokkola .
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17951699e
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Onneksi voi itse päättää ja olla menemättä tuonne.
- Anonyymi
Pitäis tajuta pukeutua sään mukaan. Menee tyhjänvalittamiseksi tällainen omasta tyhmyydestä johtuva varautumattomuus.
- Anonyymi
Järkyttävän paskoja esiintyjiä niinkuin venetsialaisissa olis edes pari hyvää niin menisin sataa tai ei
- Anonyymi
Kaupunki järkkäny hienot kekkerit ja kansa vikisee?😭😭
- Anonyymi
Mökä kuuluu tänne kruunupyyhyn asti. Onko volumenappi rikki?
- Anonyymi
on.
- Anonyymi
on.
- Anonyymi
Nimen vois muuttaa fiasko festareiksi kun yllättäen esiintyjiä perutaan rahan takia ja paskat esiintyjät jää lavalle soittamaan
- Anonyymi
Toivottavasti nämä on viimeiset viinijuhlat paskoja esiintyjiä ja huonosti järjestetty
- Anonyymi
Kokkolan tasoiset esiintyjät...
- Anonyymi
Takkiin taitaa tulla .
- Anonyymi
Kyllähän kansa tuonne vaeltaa tasaisesti. Turhaan kitisette ja marisette täällä isot miehet.
Moni ryyppää ja juhlii nyt myös kotona, koska on viinijuhlat. Moninkertainen ilo kokkolalaisille.- Anonyymi
Viinalla ei saa kuin surua elämään ,hetken huuma .Juodaan vettä ja limonadia ei tule ikävyyksiä .
- Anonyymi
Jos joskus jotain yritetään järjestää niin porukka narisee ja marisee että ihan paska tapahtuma!Käykää kattoon miten Seinäjoella liikkuu porukkaa eri tapahtumissa!!!
- Anonyymi
Säällä on yllättävän suuri vaikutus mielialaan. Tämä keli ihan itsessään lisää marmatusta suuresti.
- Anonyymi
Seinäjoella on isommat väkimäärät.Jo seutukunnat peittoavat kokkolan väkimäärän .
- Anonyymi
Viinapannu on Kokkolan petinne...
- Anonyymi
jooo olet oikeessa mä olin sielä onneksi oli sadetakki ja kumpparit mukana ihan hirwee setti en kyl mee sinne niinku ikinä enää kastuun yöks
- Anonyymi
Kyllä olin siellä ja ihan kauheaa oli onneksi oli kumpparit ja sadetakki mutta täältä hesasta en enää tule sinne
- Anonyymi
Kokkolan merkittävin tapahtuma sataan vuoteen...!
- Anonyymi
Arpan konsertti meni jonottaessa .45 min jonotus.Surkeaa toimintaa järjestäjän taholta,amatöörit .
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456069
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253726Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282911- 472568
- 372421
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä251945Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691914Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281600