Tapahtumapuisto

Anonyymi-ap

Kyllä on ankea alue.Asfalttipinta ja pusikossa.Muu alue oli mutavelliä .Ei innosta enää. Sade suojia aivan liian vähän.Moni lähti märkänä ja kylmissään pois .

22

418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Only in kokkola .

• Anonyymi

Onneksi voi itse päättää ja olla menemättä tuonne.

• Anonyymi

Pitäis tajuta pukeutua sään mukaan. Menee tyhjänvalittamiseksi tällainen omasta tyhmyydestä johtuva varautumattomuus.

• Anonyymi

Järkyttävän paskoja esiintyjiä niinkuin venetsialaisissa olis edes pari hyvää niin menisin sataa tai ei

• Anonyymi

Kaupunki järkkäny hienot kekkerit ja kansa vikisee?😭😭

• Anonyymi

Mökä kuuluu tänne kruunupyyhyn asti. Onko volumenappi rikki?

• Anonyymi

on.

• Anonyymi

on.

• Anonyymi

Nimen vois muuttaa fiasko festareiksi kun yllättäen esiintyjiä perutaan rahan takia ja paskat esiintyjät jää lavalle soittamaan

• Anonyymi

Toivottavasti nämä on viimeiset viinijuhlat paskoja esiintyjiä ja huonosti järjestetty

• Anonyymi

Kokkolan tasoiset esiintyjät...

• Anonyymi

Takkiin taitaa tulla .

• Anonyymi

Kyllähän kansa tuonne vaeltaa tasaisesti. Turhaan kitisette ja marisette täällä isot miehet.

Moni ryyppää ja juhlii nyt myös kotona, koska on viinijuhlat. Moninkertainen ilo kokkolalaisille.

• Anonyymi

Viinalla ei saa kuin surua elämään ,hetken huuma .Juodaan vettä ja limonadia ei tule ikävyyksiä .

• Anonyymi

Jos joskus jotain yritetään järjestää niin porukka narisee ja marisee että ihan paska tapahtuma!Käykää kattoon miten Seinäjoella liikkuu porukkaa eri tapahtumissa!!!

• Anonyymi

Säällä on yllättävän suuri vaikutus mielialaan. Tämä keli ihan itsessään lisää marmatusta suuresti.

• Anonyymi

Seinäjoella on isommat väkimäärät.Jo seutukunnat peittoavat kokkolan väkimäärän .

• Anonyymi

Viinapannu on Kokkolan petinne...

• Anonyymi

jooo olet oikeessa mä olin sielä onneksi oli sadetakki ja kumpparit mukana ihan hirwee setti en kyl mee sinne niinku ikinä enää kastuun yöks

• Anonyymi

Kyllä olin siellä ja ihan kauheaa oli onneksi oli kumpparit ja sadetakki mutta täältä hesasta en enää tule sinne

• Anonyymi

Kokkolan merkittävin tapahtuma sataan vuoteen...!

• Anonyymi

Arpan konsertti meni jonottaessa .45 min jonotus.Surkeaa toimintaa järjestäjän taholta,amatöörit .

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen

Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää
      Ikävä
      165
      2214
    2. Kimmo Kivelä mikä pösilö.

Kirkkoherra kehtaa kitistä saamastaan kunniamerkistä. Onpa törkee äijä. Ei niin pientä ojaa että meidän kirkkoherralla
      Kiuruvesi
      31
      1667
    3. Nainen kaunokainen

Mitä teet tänään illalla?
      Ikävä
      55
      1379
    4. Olisin halunnut...

Olisin halunnut jutella kaikki asiat selväksi. Olen joskus kirjoittanut tänne huonossa mielentilassa ja todella ajattele
      Ikävä
      98
      1348
    5. Paljonko sinulla nainen on velkaa tai säästöjä?

Sitä tässä mietin jatkoa ajatellen.
      Ikävä
      121
      1237
    6. Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun

Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi
      Ikävä
      209
      1058
    7. Kulta miten menee

Mitä tunnet nyt.
      Ikävä
      68
      1018
    8. Hyvä kuolema?

Niin.. minulta taas raskaamman puoleinen aloitus.. Olen kuunnellut äänikirjaa hyvästä kuolemasta keskiajalla ja siinä o
      Sinkut
      100
      1007
    9. Ollila työt

Ei kyllä ole kehumista näiden töistä!!Paitsi isä Ollila kyllä jaksaa ajella ja kyylätä mitä muut tekee.
      Oulainen
      23
      997
    10. Nyt faktoja tiskiin mies

Kerro kaikki syyt miksi en kiinnosta. Arvaan jo joitain, mutta haluan kuulla ne sinulta.
      Ikävä
      77
      995
    Aihe