Kyllä on ankea alue.Asfalttipinta ja pusikossa.Muu alue oli mutavelliä .Ei innosta enää. Sade suojia aivan liian vähän.Moni lähti märkänä ja kylmissään pois .
Tapahtumapuisto
22
418
Vastaukset
- Anonyymi
Only in kokkola .
- Anonyymi
Onneksi voi itse päättää ja olla menemättä tuonne.
- Anonyymi
Pitäis tajuta pukeutua sään mukaan. Menee tyhjänvalittamiseksi tällainen omasta tyhmyydestä johtuva varautumattomuus.
- Anonyymi
Järkyttävän paskoja esiintyjiä niinkuin venetsialaisissa olis edes pari hyvää niin menisin sataa tai ei
- Anonyymi
Kaupunki järkkäny hienot kekkerit ja kansa vikisee?😭😭
- Anonyymi
Mökä kuuluu tänne kruunupyyhyn asti. Onko volumenappi rikki?
- Anonyymi
on.
- Anonyymi
on.
- Anonyymi
Nimen vois muuttaa fiasko festareiksi kun yllättäen esiintyjiä perutaan rahan takia ja paskat esiintyjät jää lavalle soittamaan
- Anonyymi
Toivottavasti nämä on viimeiset viinijuhlat paskoja esiintyjiä ja huonosti järjestetty
- Anonyymi
Kokkolan tasoiset esiintyjät...
- Anonyymi
Takkiin taitaa tulla .
- Anonyymi
Kyllähän kansa tuonne vaeltaa tasaisesti. Turhaan kitisette ja marisette täällä isot miehet.
Moni ryyppää ja juhlii nyt myös kotona, koska on viinijuhlat. Moninkertainen ilo kokkolalaisille.- Anonyymi
Viinalla ei saa kuin surua elämään ,hetken huuma .Juodaan vettä ja limonadia ei tule ikävyyksiä .
- Anonyymi
Jos joskus jotain yritetään järjestää niin porukka narisee ja marisee että ihan paska tapahtuma!Käykää kattoon miten Seinäjoella liikkuu porukkaa eri tapahtumissa!!!
- Anonyymi
Säällä on yllättävän suuri vaikutus mielialaan. Tämä keli ihan itsessään lisää marmatusta suuresti.
- Anonyymi
Seinäjoella on isommat väkimäärät.Jo seutukunnat peittoavat kokkolan väkimäärän .
- Anonyymi
Viinapannu on Kokkolan petinne...
- Anonyymi
jooo olet oikeessa mä olin sielä onneksi oli sadetakki ja kumpparit mukana ihan hirwee setti en kyl mee sinne niinku ikinä enää kastuun yöks
- Anonyymi
Kyllä olin siellä ja ihan kauheaa oli onneksi oli kumpparit ja sadetakki mutta täältä hesasta en enää tule sinne
- Anonyymi
Kokkolan merkittävin tapahtuma sataan vuoteen...!
- Anonyymi
Arpan konsertti meni jonottaessa .45 min jonotus.Surkeaa toimintaa järjestäjän taholta,amatöörit .
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen
Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää1652214Kimmo Kivelä mikä pösilö.
Kirkkoherra kehtaa kitistä saamastaan kunniamerkistä. Onpa törkee äijä. Ei niin pientä ojaa että meidän kirkkoherralla311667- 551379
Olisin halunnut...
Olisin halunnut jutella kaikki asiat selväksi. Olen joskus kirjoittanut tänne huonossa mielentilassa ja todella ajattele981348- 1211237
Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun
Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi2091058- 681018
Hyvä kuolema?
Niin.. minulta taas raskaamman puoleinen aloitus.. Olen kuunnellut äänikirjaa hyvästä kuolemasta keskiajalla ja siinä o1001007Ollila työt
Ei kyllä ole kehumista näiden töistä!!Paitsi isä Ollila kyllä jaksaa ajella ja kyylätä mitä muut tekee.23997Nyt faktoja tiskiin mies
Kerro kaikki syyt miksi en kiinnosta. Arvaan jo joitain, mutta haluan kuulla ne sinulta.77995