Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Luottamuksen palautus

Anonyymi-ap

Epäilin vaimoa pettämisestä. Vaimolla oli outo mökkireissu, jonka jälkeen käyttäytyi oudosti. Oli raivonnut minulle aikaisemmin että olen niin mustasukkainen. Tästä on kolme vuotta aikaa. Silloin kolme vuotta sitten kertoi, että tyttöporokan reissulla oli mökillä ollut myös joku kiva nuorimies. Kotiin palattuaan meillä oli villiä seksiä pari viikkoa. Vaimo kehui, että vartaloni on kuin nuorella miehellä. Sitten yhtääkkiä koko seksijakso loppui kokonaan, joka alkoi siis tuota mökkireissusta.
Tämän kolmen vuoden aikana tapahtui muutakin, joista myös epäilen pettämistä. Vaimo kiistää kaiken.

Nyt sanoin, että olen menettänyt luottamuksen, älä valehtele enää vaikka asiat loukkaisivat minua. Kyselen tuosta kolmen vuoden takaisesta mökkireissusta. Vaimo kiistää ensin kaksi kertaa ettei mökillä ollut mitään miehiä, sitten kun sanon, että aikaisemmin kerroit, että oli. Sitten valehtee toisella tapaa, että joo oli, mutta ei jutellut kenenkään kanssa.
Vaimo väittää, ettei muista tommosta vanhaa juttua. Mökkireissu on kuitenkin ollut hänen vuoden kohokohtansa. Seksielämä muuttui meillä tuon reissun seurauksena kuolleesta estottomaan ja jonka jälkeen seksi loppui kokonaan.

Valehteliko vaimo vai mitä?

14

699

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko väliä? Jos riitelette kolme vuotta uskottomuusriitoja niin ei ole enää väliä onko ne totta vai oletko liian mustasukkainen. Oli kummin vain niin erota teidän pitäisi.

      Ero siitä tulee jos on pettäny
      Ero siitä tulee jos ei vaan jankutat liian mustasukkaisena harhojas 3 vuotta

      Kumpikin reitti vie eroon. Eli erotkaa. Jätä se. Älä jankuta.

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😍 ­N­y­m­­f­­o­­m­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17951878b

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      En ole jankuttanut kolmea vuotta. Vaimo eli niin eri elämää. Vasta kolmen vuoden jälkeen syytin pettämisestä ja meinasin erota. Vaimo kielsi kaiken, mutta käyttäytyi kuin syyllinen. Kaikkeen epämääräiseen löytyy niin erikoiset selitykset...

      Syyttelen seurauksena vaimo muutti käytöstään ja käyttäytyy nyt kuin ihannevaimo. Hyvää seksiä ja usein, tekee kotityöt, tukee työhommissa, katsoo lasten perään, siivoaa, huolehtii asioista, ei halua riidellä yhtään tai sanoa vastaan. Mulla on asiat paremmin kuin koskaan ennemmin. Mun mielestä vielä todella kaunis nainen. Vaikea vaihtaa tai erota nyt. En tiedä miten kauan tätä hyvää jaksoa kestää.

      • Anonyymi

        Sama homma melkein, vaimo muuttunut kuin taikaiskusta, kun puolittain kiinni jäi. Odotellaan hyvän jakson loppumista ja nautitaan tästä, luottamus kuitenkin meni jo ja huonon jakson tullessa varmasti toistaa virheensä. No sitten vaihtoon vaan tai ehkä parempi ilman kokonaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama homma melkein, vaimo muuttunut kuin taikaiskusta, kun puolittain kiinni jäi. Odotellaan hyvän jakson loppumista ja nautitaan tästä, luottamus kuitenkin meni jo ja huonon jakson tullessa varmasti toistaa virheensä. No sitten vaihtoon vaan tai ehkä parempi ilman kokonaan.

        Sama tänne. Turha jankata, tapella, tivata, vahtia, penkoa haukkua epäillä.

        Kun suhde noin huono niin eroa.

        Siihen kaikki tiet vie oli tapahtunu pettäminen tai ei.

        Miksi asiaa pohtia kun päivän selvää on ettei suhteenne ole kunnossa ja sitä ei ole järkeä jatkaa.

        Eroa


    • Anonyymi

      Varmasti on ollut vaikutusta tuolla mökkireissulla jollain tapaa.

      • Anonyymi

        Oli niin tai näin niin vatvominen turhaa. Jätä se suoraan.


    • Anonyymi

      A-M Lahdesta vm. 68 on samaa kalipeeriä. Syyttää muita kun itse pettää

    • Anonyymi

      Voihan se olla että sai viehättävyytensä takaisin jos se nuori mies vaikka flirttaili sille...niin puhkesi tavallan kukkaan kun sai huomiota nuorelta mieheltä..ei sen tarvitse olla seksiä että ns.piristyy hetkeksi, ihan eletty elämä vaikka tyttöjen mökkireissullakin voi palauttaa itsetunnonja sitä kautta intohimon.
      Voihan se olla että ei halua puhua siitä miehestä kun huomasi sinun reaktion.

      • Anonyymi

        Meillä oli nimenomaan keskustelu tästä, että olin menettänyt luottamuksen vaimoon ja hänen piti nyt kertoa totuus. Sain vastaukseksi vain valheita ja selityksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä oli nimenomaan keskustelu tästä, että olin menettänyt luottamuksen vaimoon ja hänen piti nyt kertoa totuus. Sain vastaukseksi vain valheita ja selityksiä.

        Lisään, että sanoin vielä vaikka totuus kuinka loukkaisi minua niin totuus on parisuhteen kannalta tärkempää kun yritän rakentaa uudelleen luottamusta. Ja vaimo valehteli.


    • Anonyymi

      Tuon koko jutun pihvi on KOLME VUOTTA. Mikään ei oikeasti ole suhteelle tuhosampaa, kuin tuollainen vuosikausien jurnuttaminen. Ymmärrän, että asia voi hiertää, mutta silloin ne pitäisi selvittää heti alkuunsa eikä jäädä vuosikausiksi jurnuttamaan niiden kanssa.

      Jos luottamuksesi kerta on mennyt, niin eroa, älä jurnuta enää kauempaa.

      • Anonyymi

        Onko muuten ylipäänsä olemassa mitään sellaista mitä vaimosi voisi sanoa, joka muuttaisi tilannetta jotenkin paremmaksi?

        Jos hän on pettänyt ja myöntää, niin parantaako se tilanteen?
        Jos hän ei ole pettänyt, mutta valehtelee pettäneensä saadakseen sut lopettamaan, niin parantaako se tilanteen?
        Jos hän on pettänyt ja jatkaa sitkeästi valehtelua, niin perantaako se tilanteen?
        Jos hän ei ole pettänyt ja sanoo rehellisesti, ettei ole pettänyt, niin parantaako se tilanteen?

        Onko olemassa mitän muuta minkä sä uskoisit kuin se, että hän sanoisi pettäneensä? Tämä täysin riippumatta siitä onko se totta vai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko muuten ylipäänsä olemassa mitään sellaista mitä vaimosi voisi sanoa, joka muuttaisi tilannetta jotenkin paremmaksi?

        Jos hän on pettänyt ja myöntää, niin parantaako se tilanteen?
        Jos hän ei ole pettänyt, mutta valehtelee pettäneensä saadakseen sut lopettamaan, niin parantaako se tilanteen?
        Jos hän on pettänyt ja jatkaa sitkeästi valehtelua, niin perantaako se tilanteen?
        Jos hän ei ole pettänyt ja sanoo rehellisesti, ettei ole pettänyt, niin parantaako se tilanteen?

        Onko olemassa mitän muuta minkä sä uskoisit kuin se, että hän sanoisi pettäneensä? Tämä täysin riippumatta siitä onko se totta vai ei.

        Olet oikeassa, kun luottamus on mennyt, en usko noista mitään. Luottamus ei minulla ole tähän tapaukseen kaatunut vaan moniin samanlaisiin tilanteisiin. Likaa peittelyä ja selityksiä. Selityksiä jotka vaihtelivat. Mistään ei ollut pahoillaan, väittää siis monista asioista, ettei ole pettänyt, mutta silti valehtelee ja peittelee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1847
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1575
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 63
      1415
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      93
      1336
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe