Ryyppäämään Novosibirskiin 1961. Vittu hei.
Vastaukset 18
- Anonyymi
Kuules persutrolli, tulisit vihdoin tälle vuosituhannelle.
Muka "oikeistososdem"?
Persutrolli pahimmasta päästä.
Kun haluat muistella vanhoja, ennen sanottiin, että oikeistodemari on pahin porvari.Heitä kommari voltti!
Oikeistodemari Sapeli Simonen vähän opetti teikäläisiä Kemissä 1949..
Vitum idiootti en ole koskaan demari väittänyt olevanikaan.- Anonyymi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Heitä kommari voltti!
Vitum idiootti en ole koskaan demari väittänyt olevanikaan.No,pahin porvari, miksi käytät harhaanjohtavaa nimimerkkiä?
- Anonyymi
Heitä kommari voltti!
Vitum idiootti en ole koskaan demari väittänyt olevanikaan.Ja voisit siivota kielenkäyttöäsi!
Novittuhei!! Anonyymi kirjoitti:
Ja voisit siivota kielenkäyttöäsi!
Novittuhei!!Vedä käteen neiti. Ite aloitit joten lopeta itkeminen.
Vittu hei.Anonyymi kirjoitti:
No,pahin porvari, miksi käytät harhaanjohtavaa nimimerkkiä?
Kuuluuko asia sulle jotenkin idiootti?
- Anonyymi
Kuuluuko asia sulle jotenkin idiootti?
Honkaliittolaisille kävi nolosti.
Anonyymi kirjoitti:
Honkaliittolaisille kävi nolosti.
Vapaan maan kansalaisia estettiin vapaasti asettamasta ehdokasta.
- Anonyymi
Ilman maanpetturi Kekkosta olisimme hyvinvoiva länsimaa.
Kirjoitin jo 2016 kuinka Suomesta olisi tullut Pohjolan Milano Kekkoslovakian sijaan jos Fage olisi valittu 1956.
- Anonyymi
PALLOPAITA ON KOVA ITKEMÄÄN, HÄPEÄISIT JOS NYT ET IHAN KAKARA OLE.
- Anonyymi
HEITÄ HOMO VOLTTI!
Itkemään jäit taas kuitenkin.
- Anonyymi
Mitä oppia ryyppäämisessä Kekkonen enää tarvitsi? Sehän oli jo 17v täysin oppinut lahtari.
Kekkonen kävi pohjustamassa Ruplakassaa Generalissimuksen hautajaisissa.
Tannerin hautajaisiin Kekkonen ei tullut.- Anonyymi
Kekkonen kävi pohjustamassa Ruplakassaa Generalissimuksen hautajaisissa.
Tannerin hautajaisiin Kekkonen ei tullut.Syä ho- mo vit- tus.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta843686Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii4051350Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty381034Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty72893Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä204856Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s286793Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto23759Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33671Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen23669Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan36624