Jos blokkaan jonkun numeron, ja tuo henkilö yrittää soittaa minulle, saako hän selville, että hänet on blokattu?
Näkyykö hänen soittoyrityksensä minun luurissani?
(Minulla on salainen numero, joka on annettu eteenpäin ilman lupaani ja nyt minulle soittelee henkilö, jonka kanssa en halua olla tekemisissä. Olen jo ilmaissut puhelimessa sanallisesti ensimmäisen puhelun aikana, että en välitä jutella puhelimessa, mutta viesti ei mennyt perille. Muihin soittoyrityksiinsä en ole vastannut.)
Kiitos avusta jo etukäteen.
Puhelinnumeron blokkaus
17
1369
Vastaukset
- Anonyymi
Hälyyttää varattua ja näet, että on automaattisesti hylätty.
- Anonyymi
OK, kiitos. Täyttyy pistää tekstiviestiä hänelle ennemmin sitten, että lopettaisi soitot kokonaan. En halua nähdä edes hylätty-viestiä, enkä halua, että hän yrittää aina uudestaan kun luulee, että linja on vain varattu. (Soittaja ei ole pingviini, joka liukuu pisimmälle/penaalin terävin kynä…)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OK, kiitos. Täyttyy pistää tekstiviestiä hänelle ennemmin sitten, että lopettaisi soitot kokonaan. En halua nähdä edes hylätty-viestiä, enkä halua, että hän yrittää aina uudestaan kun luulee, että linja on vain varattu. (Soittaja ei ole pingviini, joka liukuu pisimmälle/penaalin terävin kynä…)
Ne voi kaikki estää katso tarkkaan ennekö painat estoja. Niissä kyllä kerrotan ja ne voi palauttaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne voi kaikki estää katso tarkkaan ennekö painat estoja. Niissä kyllä kerrotan ja ne voi palauttaa
Kiitos neuvosta!
- Anonyymi
Olen blokannu yhden miehen numeron. Mutta vastaaja oli jääny mulla toimintaan.
Sen perusteella uskon että se tuuttaa varattua ja menee vastaajaan.
Sieltä mä hetken miehen terkkuja kuuntelin ja kun kyllästyin sen jutteluihin, (mies semmonen joka ei ollut vielä 20 pakkienkaan jälkeen tajunnu että en ole kiinnostunu) niin laitoin vastaajankin pois.
Alkoi ärsyttää kun se vastaajaan luritteli et mitä kuuluu? Ois kiva nähdä. Soitellaan myöhemmin..
Olin kuitenkin sano useasti ettei kiinnosta.
No nyt ei oo soitellu 8 kuukauteen. Ehkä vihdoin tajusi.
Ja näin hommat etenee!- Anonyymi
Niin ja toi soittoyritya näky puhelulokissa, mutta ei puhelin ei hälytä eikä siinä näytössä vilku samoin ..soittaa… (ja numero)
Mäkin vaan aina ihmettelen et puhelin ollu mykkä ja sit yhtäkkiä lukee 1 puhelu saapunu.
Muuta häiriöö ei ole kuin iphonen alareunassa punanen pallo missä 1:nen merkkinä yhdestä tulleesta vastaamattomasta puhelusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja toi soittoyritya näky puhelulokissa, mutta ei puhelin ei hälytä eikä siinä näytössä vilku samoin ..soittaa… (ja numero)
Mäkin vaan aina ihmettelen et puhelin ollu mykkä ja sit yhtäkkiä lukee 1 puhelu saapunu.
Muuta häiriöö ei ole kuin iphonen alareunassa punanen pallo missä 1:nen merkkinä yhdestä tulleesta vastaamattomasta puhelustaKiitos tuosta. Minä en halua edes sitä punaista palloa sinne, jos mahdollista... Harmi kuulla, että sinulla oli noin sinnikäs takiainen roikkumassa kiinni. :/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tuosta. Minä en halua edes sitä punaista palloa sinne, jos mahdollista... Harmi kuulla, että sinulla oli noin sinnikäs takiainen roikkumassa kiinni. :/
Joo. Alapää kuvaa tuli käsi hieromassa vehjettään viestissä monta kertaa vaikka sanoin ettei mua kiinnosta. Viestit muuten pitää blokata muistaakseni erikseen. Puhelut erikseen, txt erikseen ja wa erikseen.
Mä blokkasin eka viestit mutta sit alkoi ilta aikaan soittelu. Yeensä klo 19-23 välillä to-la iltoina.
Sen jälkeen meni blokkiim myös puhelut
- Anonyymi
Jos puhelimesta (android) blokattu, käsittääkseni soittajalle hälyttää normaalisti ja vastaanottajalle ei näy mitään.
- Anonyymi
Minä en ole blokannut ketään enkä varsinkaan yhtä, mutta pelkään hänen luulevan niin. Asun sellaisessa paikassa jossa jää välillä katveeseen. Moni sanonut ettei saa yhteyttä. Tämä vaan tähän väliin tiedoksi, että aina vastaamattomuus ei tarkoita että olisi blokattu. - sivusta naiselta
- Anonyymi
Tämä kannattaa täälläkin muistaa. Jos yhteyttä jo otettu, torjunta on tullu ja yhteyttä otettu ehkä vielå toistamiseen ja taas tullu torjunta, niin enää ei yhteyttä. Se on ahdistelua ja meette estolle.
Uskokaa kerrasta. - Anonyymi
Onneksi sentään noi panon kerjäämisviestit on jo kriminalisoitu. Ei saa ilman rangaistusta sellasta puhelinhäirintää ja ahdistelua enää tehdä tuomiotta.
- Anonyymi
Kuka vastaa enää tunnistamattomaan numeroon kun on näitä puhelinmyyjiä ja sun muita puliveivareita joka lähtöön, jotka ei esim ymmärrä, että jos ei vastaa ekoilla kerroilla, niin ei se paniikinomainen filungi toimi tunninkaan päästä
- Anonyymi
Soittaja lähetti nimettömänä tekstiviestin ennen ensimmäistä puhelua ja kysyi saako soittaa, joten tiesin, että kyse ei ollut puhelinmyyjästä tai huijauspuhelusta.
Tiesin, että täytyi olla kyse jotakin kautta tutusta ihmisestä, jolla on joku linkki ihmiseen, jolle olen alunperin antanut salaisen numeroni. Siksi vastasin ensimmäiseen puheluun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soittaja lähetti nimettömänä tekstiviestin ennen ensimmäistä puhelua ja kysyi saako soittaa, joten tiesin, että kyse ei ollut puhelinmyyjästä tai huijauspuhelusta.
Tiesin, että täytyi olla kyse jotakin kautta tutusta ihmisestä, jolla on joku linkki ihmiseen, jolle olen alunperin antanut salaisen numeroni. Siksi vastasin ensimmäiseen puheluun.Jaa? Tämä on varmaan täysin eri kerrontaa eri kertoimilla nytten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa? Tämä on varmaan täysin eri kerrontaa eri kertoimilla nytten
Et nyt muotoillut sanottavaasi kovin ymmärrettävästi.
- Anonyymi
Voit ladata kilpi sovelluksen niin se poistaa viestit ja puhelut ei edes hälytä. Saat siihen laitettua myös yksityishenkilön mustallelistalle. Lisäksi toi estää kaikki muut kusipäiset puhelut ja huijarit.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261309
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289956- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 107488