Rammstein ja Turmionkätilöt

Luin jostain että Turmionkätilöt kuulostaa Rammsteinilta. Mitä mieltä olette?

Minun mielestäni Tk:lla ei ole mitään tekemistä Rammsteinin kanssa. He soittavat surkeaa teknoa jossa on pari raskasta kitarariffiä. Laulaja örisee kännipäissään surkeita lastenlauluja, tulipatsaitten pieremisestä ja paavin kiusaamisesta, kun taas Lindemann laulaa kivusta ja palaneista lapsista (Feuer Frei!)

Vaikka Rammstein käyttääkin koneita apunaan, ne eivät kuulu musiikista päällimmäisenä.
Kitaravalli jyrisee ja laulajan ääni saa kusen lorahtamaan housuun. (Varsinkin livenä...)

5

1136

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alien

Olen samaa mieltä, ei ole läheskään yhtä hyvää kuin Rammstein, eikä kyllä kuulostakkaan Rammsteinilta, mutta kyllä se minusta ihan kuunneltavaa on.

• intellektualli

On se Lindemann kova äijä. Entinen kilpauimari ja ammatiltaan korinpunoja. Livenä olis jees päästä kuuntelemaan joskus heppua.
      Muutoin Rammsteinia pitää kuunnella basso kaakossa ja kovalla!

• tätä

thyrane on melko saman kuulosta ainakin muutama biisi mut loput onki sit paskoja....

• Judie

No eikös jossain sanottu, että pikku g on suomen eminem?

Ei turmionkätilöt mielestäni kuulosta rammsteinilta. Ja ei mikään pikku g kuulosta myöskään eminemiltä.

Suomalaiset ei vaan osaa. Kyllä ulkomaalaiset on parempia :)

• jonex666

rammstein on indrustiall-metallia josta turmion kätilöt on kyllä helvetin kaukana....ruoska on jo huomattavasti rammsteiniä lähempänä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      36
      1922
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      41
      590
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      25
      490
    4. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      58
      437
    5. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      37
      425
    6. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      14
      393
    7. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      387
    8. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      53
      385
    9. Mitä uskot että

Välillämme käy?
      Ikävä
      32