Sitä ei voi jaksaa loputtomiin. Sitä helpompaa on, mitä nopeammin siitä päästää irti.
Itse ainakin väsyn nopeasti siitä, ja sen takia joskus mietin, onko se vain ärsyyntymistä vai kyllästymistä. Kun joskus näyttää siltä että jotkut jaksavat vihata.
Minä en taida jaksaa sitä, tai sitten en edes pysty vihaamaan, koska aika paljon saa tehdä että ärsyynnyn, ja sanon jotain tyhmää takaisin.
Viha on väsyttävää
5
1247
Vastaukset
- Anonyymi
En kestä minkäänlaista vihanpitoa tai riitaa. Silti aina joskus joudun siihen mukaan jotenkin, vaikken haluaisi osallistua. Joillekin riitely todellakin on sellaista ylellisyyttä, johon ei ole varaa. Niin huono tausta, ettei kestä yhtään.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17952491U
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Veetyylin ihmiset katkaisee sen juopottelemalla. Lopun aika jää Jumalan kunniaksi.
- Anonyymi
Känniset ne vasta uhoo ja uhkailee, satelee tappouhkauksi ja väkivaltauhkauksia.
Vanha sanonta: Lasten ja humalaisten suusta totuus.
- Anonyymi
Sulla on vaan hyvä itsetunto ja olet sinut itsesi kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup323106Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1232705Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua402374Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652157Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4241697- 601153
- 551073
- 2591049
- 151966
- 45958