On pahoja ongelmia viinan kanssa ja Everstiluutnantin isästä ei kukaan halua puhua.
Palstan Dr. Philillä
11
415
Vastaukset
- Anonyymi
Miten oma isä? Kerroitkin...
- Anonyymi
Tuossahan sinusta on totuutta:
"kun sinun tapainen tollo ilmoittaa täällä tarkoituksellisesti haluavansa ärsyttää ja provoilla ja ilmoittaa milloin kulloinkin antavansa jonkin sinuun kohdistuvan sanoman lakimiehensä tutkittavaksi niin tietenkin silloin on syytä keskustella sinusta ja sinun mielenterveydestäsi.
Kaikille täällä on kuitenkin selvää, että sinulla on vakavia mielenterveydellisiä ongelmia ja ne johtuvat sukurasitteestasi, kirjoititkin siitä, että isovanhempasi olivat serkuksia ja sitä ennenkin suvullasi oli tapana hieman "rutsahdella". Olit kovin surullinen kun vaikeavammainen setäsi kuoli ja silloin tämä sukurasitteesi tuli ilmi.
Selvää on se, että olet holhouksen alaisena ja synonyymi sinun "lakimiehellesi" = virkaholhooja."Etkö sinä saatanan tyhmä vajakki parempaan pysty!
Oikeistodemari tanssii kuin perhonen ja pistää kuin ampiainen ja sinä olet Sonny Liston kanveesissa!Etkö sinä saatanan tyhmä vajakki parempaan pysty!
Oikeistodemari tanssii kuin perhonen ja pistää kuin ampiainen ja sinä olet Sonny Liston kanveesissa!OikeistoSosDem kirjoitti:
Etkö sinä saatanan tyhmä vajakki parempaan pysty!
Oikeistodemari tanssii kuin perhonen ja pistää kuin ampiainen ja sinä olet Sonny Liston kanveesissa!Muuten setäni oli sata kertaa arvokkaampi ihmiskunnalle kuin sinä koiran jätös.
Hylkäskö äitis ja rupesit juomaan?- Anonyymi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Etkö sinä saatanan tyhmä vajakki parempaan pysty!
Oikeistodemari tanssii kuin perhonen ja pistää kuin ampiainen ja sinä olet Sonny Liston kanveesissa!Miks persutrolli yrität heittää paskaa, muka oikeistososdemarina?
Olet itse sanonut, että et ole demari. - Anonyymi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Muuten setäni oli sata kertaa arvokkaampi ihmiskunnalle kuin sinä koiran jätös.
Hylkäskö äitis ja rupesit juomaan?Tuostahan minä kirjoitin kun silloin vuosia sitten vollotit vajakkisetäsi perään ja silloinhan kerroit tästä sukurutsauksesta jonka vuoksi sukusi on melko vajaaälyistä tai muuten vammaista, kuten setäsi, yhteiskunnan jäte, hyvä että meni.
"Kaikille täällä on kuitenkin selvää, että sinulla on vakavia mielenterveydellisiä ongelmia ja ne johtuvat sukurasitteestasi, kirjoititkin siitä, että isovanhempasi olivat serkuksia ja sitä ennenkin suvullasi oli tapana hieman "rutsahdella". Olit kovin surullinen kun vaikeavammainen setäsi kuoli ja silloin tämä sukurasitteesi tuli ilmi." - Anonyymi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Muuten setäni oli sata kertaa arvokkaampi ihmiskunnalle kuin sinä koiran jätös.
Hylkäskö äitis ja rupesit juomaan?Kun edes tietäisit oikean isäsi?
- Anonyymi
Onko OikeistoSosDem nainut äitinsä miestä, se lesbo piireissä tapa, että pitää poikaakin opettaa.
- Anonyymi
Sai tippurin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673
