Kaunis kesäinen kumpu!

Anonyymi-ap

9

660

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saanhan olla eri mieltä ? Olen vaikka ei saisikaan...

Videonpätkässä aivan normaali maalaiskunnan keskus metsikön keskellä, mitään erikoista ja ihmeellistä ei ole nähtävissä vastaaviin käpykyliin..

Kuvanlaadussa ei moitteita...

• Anonyymi

Outokumpu on paras paikka ei voi kiistää kukaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Outokumpu on paras paikka ei voi kiistää kukaan!

Paskan marjat, sisäänlämpiävä käpykylä keskellä ei mitään...

• Anonyymi

Mistähän löytäisi muuntimen jalkakorkeudelle? Eli paljonko se on metreissä.

• Anonyymi

On kyllä kaunispaikka, käytiin taas Outokummussa kaivoksella viihtyivät lapsemme oli mukavaa, varmaan hyvä paikka asua.

• Anonyymi

En viihtynyt oudossa kummussa vuotta pidempään. Sisäänlämpiävä juoruajien paratiisi jossa ei yksityisyyttä löydä etsimälläkään..
        Kauneutta löytyy ympäri maata, avaat vaan silmäsi. Kaivos on tylsä muinaisjäänne, en viihdy menneessä muutenkaan niin museot kierrän yleensä kaukaa..

Muutin samaa kokoluokkaa olevalle paikkakunnalle joka eroaa outokummusta kuin yö päivästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En viihtynyt oudossa kummussa vuotta pidempään. Sisäänlämpiävä juoruajien paratiisi jossa ei yksityisyyttä löydä etsimälläkään..
        Kauneutta löytyy ympäri maata, avaat vaan silmäsi. Kaivos on tylsä muinaisjäänne, en viihdy menneessä muutenkaan niin museot kierrän yleensä kaukaa..

Muutin samaa kokoluokkaa olevalle paikkakunnalle joka eroaa outokummusta kuin yö päivästä.

allekirjoitan joka sanan

• Anonyymi

On totta, että kumpu on sisäänpän lämpiävä pikkukaupunki (16v) siellä asuneena. Mutta sisään pääsee kyllä, jos on yritystä ja halua.

• Anonyymi

Pääsee ja pääsee sisäpiiriin, olen niin eri mieltä asiaan liittyen..

Itse synnyin Kuusjärven kuntaan joka vaihtoi ajallaan nimensä Outokummuksi. Asuin noin 30 vuotta paikkakunnalla töitä tehden ja veroni maksaen. Pieneen piiriin en päässyt, selkäänpuukottajia ja juoruja sen sijaan kulki jatkuvasti kintereillä.
        Onneksi sentään lähipiiriini kuului muutama ihminen joka kertoi minuun kohdistuneet juorut suoraan mulle, olisin muutoin ollut tietämätön kaikesta.

Muutin ajallaan pois mokomalta paskapaikkakunnaltanne, ystäväni on kertonut siihen liittyen makeita asioita. Juorut lentävät edelleen, olen kuulemma touhuillut muuttoni jälkeen okussa kaikenlaista vaikka en ole ollut sillä suunnallakaan kyseisinä aikoina. Pari kertaa muuttoni jälkeen 10 vuoden aikana uteliaisuuttani olen käynyt okussa..

En omista siellä mitään eli mökkiä tai asuntoa ei ole nk. juoruissa annetaan ymmärtää..

Paskaa siis puhutaan rankkaan tyyliin, mistä mokoma johtuu, kateellisuus, huono itsetunto vai pätemisen tarve ihmisillä on ??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      53
      1087
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      23
      1069
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      514
      842
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      50
      824
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      46
      735
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      659
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      181
      615
    9. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      62
      609
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      38
      562
    Aihe