Kaunis kesäinen kumpu!

Anonyymi-ap

9

607

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saanhan olla eri mieltä ? Olen vaikka ei saisikaan...

Videonpätkässä aivan normaali maalaiskunnan keskus metsikön keskellä, mitään erikoista ja ihmeellistä ei ole nähtävissä vastaaviin käpykyliin..

Kuvanlaadussa ei moitteita...

• Anonyymi

Outokumpu on paras paikka ei voi kiistää kukaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Outokumpu on paras paikka ei voi kiistää kukaan!

Paskan marjat, sisäänlämpiävä käpykylä keskellä ei mitään...

• Anonyymi

Mistähän löytäisi muuntimen jalkakorkeudelle? Eli paljonko se on metreissä.

• Anonyymi

On kyllä kaunispaikka, käytiin taas Outokummussa kaivoksella viihtyivät lapsemme oli mukavaa, varmaan hyvä paikka asua.

• Anonyymi

En viihtynyt oudossa kummussa vuotta pidempään. Sisäänlämpiävä juoruajien paratiisi jossa ei yksityisyyttä löydä etsimälläkään..
        Kauneutta löytyy ympäri maata, avaat vaan silmäsi. Kaivos on tylsä muinaisjäänne, en viihdy menneessä muutenkaan niin museot kierrän yleensä kaukaa..

Muutin samaa kokoluokkaa olevalle paikkakunnalle joka eroaa outokummusta kuin yö päivästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En viihtynyt oudossa kummussa vuotta pidempään. Sisäänlämpiävä juoruajien paratiisi jossa ei yksityisyyttä löydä etsimälläkään..
        Kauneutta löytyy ympäri maata, avaat vaan silmäsi. Kaivos on tylsä muinaisjäänne, en viihdy menneessä muutenkaan niin museot kierrän yleensä kaukaa..

Muutin samaa kokoluokkaa olevalle paikkakunnalle joka eroaa outokummusta kuin yö päivästä.

allekirjoitan joka sanan

• Anonyymi

On totta, että kumpu on sisäänpän lämpiävä pikkukaupunki (16v) siellä asuneena. Mutta sisään pääsee kyllä, jos on yritystä ja halua.

• Anonyymi

Pääsee ja pääsee sisäpiiriin, olen niin eri mieltä asiaan liittyen..

Itse synnyin Kuusjärven kuntaan joka vaihtoi ajallaan nimensä Outokummuksi. Asuin noin 30 vuotta paikkakunnalla töitä tehden ja veroni maksaen. Pieneen piiriin en päässyt, selkäänpuukottajia ja juoruja sen sijaan kulki jatkuvasti kintereillä.
        Onneksi sentään lähipiiriini kuului muutama ihminen joka kertoi minuun kohdistuneet juorut suoraan mulle, olisin muutoin ollut tietämätön kaikesta.

Muutin ajallaan pois mokomalta paskapaikkakunnaltanne, ystäväni on kertonut siihen liittyen makeita asioita. Juorut lentävät edelleen, olen kuulemma touhuillut muuttoni jälkeen okussa kaikenlaista vaikka en ole ollut sillä suunnallakaan kyseisinä aikoina. Pari kertaa muuttoni jälkeen 10 vuoden aikana uteliaisuuttani olen käynyt okussa..

En omista siellä mitään eli mökkiä tai asuntoa ei ole nk. juoruissa annetaan ymmärtää..

Paskaa siis puhutaan rankkaan tyyliin, mistä mokoma johtuu, kateellisuus, huono itsetunto vai pätemisen tarve ihmisillä on ??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      233
      4169
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      112
      2634
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2382
    4. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1436
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1436
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1179
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      78
      1087
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      963
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      946
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      921
    Aihe