Olen kuullut että joillakin vanhemmilla miehillä on oma armeijapuukko jonka ovat aikanaan armeijasta saaneet, joissa on jokin logo tmv. Ymmärsin myös että puukko on sen verran henkilökohtainen väline ettei armeija enää myönnä sellaista vaan pitää itse hankkia siviilistä. Osaako joku viime aikoina armeijan käynyt kertoa?
Saako armeijasta omaa puukkoa?
Anonyymi-ap
5
760
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä ei 80 luvulla ollut omaa armeijan puukkoa, "sotareissulla Lohtajalle" sitten ostettiin puukkotehtaasta ihan itse.Eikä ollut pistintäkään kun se olisi useammalta "hävinnyt".
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17953371t
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ennen olivat RAUK:in puukot hyvin yleisiä, eli puukkovalmistaja teki ja möi reservin aliupseerikoulun oppilaille heille räätälöityä puukkomallia omalla yksikön logolla.
- Anonyymi
RAUKin sotapuukko edelleen löytyy melkein 40v jälkeen. Komia on ase
- Anonyymi
Onko tuo hieno perinne loppunut, harmi jos on...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361