Meillä päin on kauan syötetty kaikki koraanit silputtuna sioille

Anonyymi-ap

Näin tästä sairaasta uskonnosta tulee paskaa.....

20

515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sikkaa Sioille

      Pakistanissa itsemurhaisku – kymmeniä kuolon­uhreja ja yli 120 haavoittunutta
      Mikään ryhmä ei ole ilmoittautunut teon tekijäksi.

      PAKISTANISSA yli 40 ihmistä on kuollut ja yli satakunta haavoittunut sunnuntain pommiräjähdyksessä maan luoteisosassa, kertoo paikallinen terveysviranomainen. Kuolonuhrien määrä on noussut hieman aiemmin kerrotusta. Viranomaisen mukaan kyseessä oli itsemurhaisku.

      Viime vuonna Isis sanoi tehneensä väkivaltaisia hyökkäyksiä puolueeseen sidoksissa olevia uskonoppineita vastaan. Puolueella on suuri moskeijoiden ja uskonnollisten koulujen verkosto Pakistanin pohjois- ja länsiosissa.

      Pakistanissa hyökkäysten määrä on noussut jyrkästi sen jälkeen, kun Taleban otti Afganistanissa vallan vuonna 2021.

      Siellä on korraanit nielty silpuamatta.

    • Anonyymi

      Kuolemah väärätuskosille, sitähän nämä toitottavan hesa mielenosoituksissakin kirja ylhäällä.

      • Anonyymi

        Hypoteesi:
        Mitä enemmän hiekkamaalaisia lellitään, sitä enemmän he luulevat tulleensa sorretuiksi ja sitä aggressiivisemmiksi he tulevat. Pohjoismaiset yhteiskunnat yritävät vähentää lellittyjen vihaa lisäämällä lellimistä, jolloin lellittyjen viha vain yltyy.


    • Anonyymi

      Koraaniin on kopioitu paljon Raamatusta, että saatu uskottava teos.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Suvivirsi yhteislaulu (Lahen torilla 30.5.2015)
        https://www.youtube.com/watch?v=xZ6ZTTIXDLM&pp=ygUTdm9pbWFrYXN0YSB2ZWlzdXV0YQ==

        Ja näin SUOMI ELÄÄ


    • Anonyymi

      Miksi nämä vieläkin turhuuttaann huutavat ja siinä pyörivät järettömminä.

      AIKAKOKEMUS
      https://www.youtube.com/watch?v=neqfV_tjhs0&pp=ygUbYWlrYWtva2VtdXMgbWl0w6Qgb2xpIGVubmVu

      - Mä oon aina olettannut että aika on ihmisen luoma illuusio siitä miten hän kokee sen. Eli aika on sen alku ja loppu eli silmukka ja ei ole olemassa nyt huomenna tai eilen vaan kaikki ne yhdessä. Se miten sitä voidaan laskea yhdessä kaikkien kanssa niin on asia erikseen sillä aika päättyy aina alkuun joka on 0.

    • Anonyymi

      Meillä päin on kauan syötetty kaikki koraanit silputtuna sioille
      - tämä tapa tulee laajenemaan muuallekkin

      • Anonyymi

        Voi sitä huuttoo ja järettömyytä ryhmissään, mitä pitävät nämä kunialliset elämäsä oikeutena tuhhoisuuksineen.

        NÄMÄ - KIVISTASKUT


    • Etkö keksi parempaa tekemistä kuin pilkata uskontoja ja rääkätä eläimiä?

      • Anonyymi

        Mikäs on kivenpyörittjän lupaus ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs on kivenpyörittjän lupaus ?

        Kuka on kivenpyörittäjä?


    • Anonyymi

      Raamatun lukuja jokaiselle päivälle
      - Nämä lyhyet raamatuntekstit luetaan Taizén kirkossa päivärukouksessa.

      Ma, 21 Elokuu
      Jeesus sanoi: Minä jätän teille rauhan. Oman rauhani minä annan teille, en sellaista jonka maailma antaa. Olkaa rohkeat, älkää vaipuko epätoivoon.
      Joh. 14:22-26

      Su, 20 Elokuu
      Jeesus sanoi kanaanilaiselle naiselle: Suuri on sinun uskosi, nainen! Tapahtukoon niin kuin tahdot.
      Matt. 15:21-28

      LISÄÄ LISÄÄ LISÄÄ ...

    • Anonyymi

      Islam on Jeesuksen ennalta lupaama TOINEN PUOLUSTAJA, TOTUUDEN HENKI, HÄN.

      KORAANI on pyhän Hengen sanaa, jota ei saa pilkata. Tilapäisesti Koraani ja Umma otetaan pois maan päältä vuoden 2122 tienoilla mutta kerätään kokoon jälleen vuodesta 2400 alkaen.

      Intian hindut keräävät veedoja 2100-luvulla ja sen tähden Koraani asetetaan hetkeksi sivuun.

      Koraani on ymmärryksen avaava johdatus, varoitus, evankeliumi ja ratkaisu kristinuskon kiistakysymyksiin. Sen heikkous on että se ei sisällä ainoastaan ylistystä ja kunnioitusta Jumalaa kohtaan, vaan ottaa huomioon myös totuuden. Raamattua koottaessahan Totuus jätettiin sivuun ja ylistys valittiin. Totuuden Henki lähetettiin vasta myöhemmin niille jotka eivät kuulu tähän maailmaan. Se on lahja Jumalan palvelijoille, jotka ovat saatanasta vapaat.

      Ei ylipäänsä pidä pilkata kenenkään pyhiä arvoja.

      • Anonyymi

        Mites huutonne VÄÄRÄUSKOSET KUNNIALLISUUS
        - pistätpäs mieltÄs näistÄ nyt eNsIn nÄytiLLe, MUTTA ELÄS YRITÄ SUMUTTAA MEITÄ
        -- edistääksesi asemaasi


    • Anonyymi

      Vegaani ei voi syöttää koraania eläimelle mutta kurittaa sitä älyllä.

    • Anonyymi

      Ainut tie polku on uskon tie kohti valoa ja se valo loistaa pimeää joka ei sitä näe valoksi, nämä kaikki ovat meissä sisäistä elämää....

      islamin jäliltä on 260- miljoonaa ihmistä käyty läpi, luulevat näin valtaavansa etu rivin paikoja neitseitä, ha ha haa kylähän näkevät ja kokevat helvetisä vielä nämä kunialiset kivesä kiertäjät,,,,,

      • Anonyymi

        Kyllä suvakkien käet ovat verren tahraaamat.
        - ja valtion jotka näitä hyyssäävät


      • Anonyymi

        Kyllä todella tilanne on se, että muslimit pelaa itse omalla tavalla tilanteita omaksi edukseen. Uskomatonta, että ruotsin hallitus, ja veronmaksajat elättää tuonlaista laumaa. Luin vain, että Tanska aikoo kieltää koraanin polton, kuitenkin ruotsin pääministeri tuli ulos, ja kertoi että Tanskan hallitus on väärällä tiellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä todella tilanne on se, että muslimit pelaa itse omalla tavalla tilanteita omaksi edukseen. Uskomatonta, että ruotsin hallitus, ja veronmaksajat elättää tuonlaista laumaa. Luin vain, että Tanska aikoo kieltää koraanin polton, kuitenkin ruotsin pääministeri tuli ulos, ja kertoi että Tanskan hallitus on väärällä tiellä.

        Miksi haluat sallia Koraanin polttamisen ja uskontojen pilkkaamisen?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe