Kertokeepa mikä tätä romua taas vaivaa

Anonyymi-ap

https://imgur.com/a/LEMAyZo#v9PlwA7

Videosta pitää laittaa ääni erikseen päälle. Selaimella oikeasta yläkulmasta. Juuri laitettu uudet ulommat ja sisemmät raidetangot, alatukivarret ja kallistuksen vakaajat ja katsastettu huomautuksitta. Ääni oli myös ennen remonttia. Että jotta mitäs nyt?

8

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Valitettavasti kristallipalloni akku on tyhjentynyt ja laturi paloi, joten Sinun ei auta kuin värvätä joku kääntelemään rattia ja mennä itse auton tai konepellin alle ja kuunnella, kädellä kokeilla, mistä se ääni tulee. Jos eivät autokorjaamossa löydä syytä, niin eivät kyllä mitään osaakaan.
      Vai uusitko nuo osat itse vain hevosmiesten tietotoimiston neuvoilla? Se kaikista kallein tapahan on ostaa uusia kalliita varaosia ja vaihdella niitä ollenkaan tietämättä ja selvittämättä ensin, missä se vika piilee.
      Terv. Vanha autonasentaja

      • Anonyymi

        Ihan leimamiehen neuvoin uusin osat. Ääni vaikuttaisi tulevan hyvin läheltä rattia, mutta tietty tuo vois myös johtua hammastangosta asti. Päädyin tässä hätäisen googlailun perusteella ohjausakseli, hammastanko sektorille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan leimamiehen neuvoin uusin osat. Ääni vaikuttaisi tulevan hyvin läheltä rattia, mutta tietty tuo vois myös johtua hammastangosta asti. Päädyin tässä hätäisen googlailun perusteella ohjausakseli, hammastanko sektorille.

        Ääni tulee tämän valkoisen kupin sisältä:
        https://i.imgur.com/XHxIX5a.jpg

        Ja sieltä valkoiselta kupilta/hammastangolta tuleva tappi heilahtaa noin 1mm sivuttaissuunnassa kun ääni kuuluu:
        https://i.imgur.com/F2QbNAA.jpg

        Joko olisi kristallipallolle tarpeeksi matskua? Lienee hammastanko rikki, ellei valkoisen kupin sisällä ole vielä välikappale?


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        💋 ­N­­y­­­m­­f­­­o­­m­­­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17953962U

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Huvittaa kun ihmisillä mene aina sormi suuhun kun alan autojen kanssa värkätä. Sitten kun kommentoin ilman kuvia niin aina revitään lärviä kuinka en tiedä mitään autoista. Haistakkee perse.

    • Anonyymi

      Huvittavaa aina kun alan tosissaan autojen kanssa värkätä ja kuvien kera kysyn neuvoa niin ihmisillä menee sormi suuhun. Kun ilman kuvia kommentoin niin aina revitään lärviä kuin ollaan mekaanikko ja minä tiedä mitään autoista. Haistakkee perse.

      T. Osss

    • Anonyymi

      Kuka hitto oikeasti ostaa ranskalaisen? 🤣😆🤣😆🤣😆 oma vika!

      • Anonyymi

        Halvalla kun sai. 2010/150tkm 2000€. En silti kyllä uudestaan ostais. Remontteihin mennyt vuodessa tonni, konehuoneesta kuuluu nakutusta joka tulee ja menee, mahdoton paikantaa mikä juttu sekin on ja nyt tuo rutina ohjauksesta. Toyota kaupoille mahdollisimman pian.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      440
      2042
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      210
      1745
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      186
      1489
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1481
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      50
      1177
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1141
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      133
      1085
    8. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      1006
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      35
      993
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      988
    Aihe