kertokaa..jos on kokemusta..
turkin parturi
34
1251
Vastaukset
- Anonyymi
Istanbulissa parturi kysyi olenko persu
- Anonyymi
On kuulemma hyvä,, olen kuullut niiltä , jotka ovat käyneet. Itsellä ei kokemusta.
- Anonyymi
Kuka hullu menee arabin tykö ja antaa laittaa veitsen kurkulle?
- Anonyymi
"Kuka hullu menee arabin tykö ja antaa laittaa veitsen kurkulle?"
Pikkuisen kannattaisi siellä Kankoonpeessä hankkia yleissivistystä. No pitäähän näitä kankoonpeeläisiä ymmärtää, persuja kun ovat, ettei heillä ole kovin hyvin selvillä, ketkä ovat arabeja, tai muita. Kihniöläisetkin ovat viisaampia. - Anonyymi
haloo. ,ei veitsellä hiuksia leikata
- Anonyymi
Tosi nopeata toimintaa, kannattaa etukäteen selittää millä lailla haluaa leikattavan, suosittelen.
- Anonyymi
Olen käynyt suosittelen
- Anonyymi
Samaa mieltä ja myös edullinen.
- Anonyymi
säälittävä mainos
- Anonyymi
Mikä on Turkin parturi?
- Anonyymi
etkö tiedä mitä se tarkoittaa...olet tosi tyhmä..
- Anonyymi
Sellainen joka ajelee koiran turkin puhtaaksi.
- Anonyymi
Kuka on niin hullu, että matkustaa Turkkiin? En menis vaikka maksettaisiin.
- Anonyymi
Minä olen käynyt monta kertaa ja tykkään..
- Anonyymi
Kyllä minä menen turkkiin....enkä ole hullu...täysin normaali ihminen
- Anonyymi
Kuka matkustaa Turkkiin? En menis vaikka maksettaisiin.
- Anonyymi
Suosittelen. Kävelin sisään ja pääsin viiden minuutin odottelun jälkeen. Ei ollu ajanvarausta.
- Anonyymi
Eikä jonoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä jonoa
Oli. Yks ennen meikäläistä
- Anonyymi
Isot on ongelmat
- Anonyymi
Kerro tarkemmin. Usein jo ongelmistaan kertominenkin auttaa.
- Anonyymi
Lukekaa koraanista uskaltaako mennä muslimille.
- Anonyymi
Peräkylän persu, otaksun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peräkylän persu, otaksun?
Vääräuskoiselta voi jotain katketa. Oli muuten Turkista eikä peräkylästä
- Anonyymi
Kävin ja pyysi maksua karvavisalla.. En mene toistakertaa.
- Anonyymi
Tässä on ilmeisesti mukana jokin reviirin valtaus, yksi Turkin parturi haluaa vallata itselleen koko seutukunnan parturimarkkinat Ikaalista myöten. Halvalla leikkaa, mutta näin se ulkomailla menee halvalla tehdään ja koko ajan sakset käy liukuhihnalla.
- Anonyymi
Eikö se hyvä ole että jotain saa halvalla ku kaikki muu maksaa ihan helvetisti nykysuomes!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se hyvä ole että jotain saa halvalla ku kaikki muu maksaa ihan helvetisti nykysuomes!
Mutta jääkö alvit maksamatta, kohta ajelee hienolla Mersulla kuten ne muutkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jääkö alvit maksamatta, kohta ajelee hienolla Mersulla kuten ne muutkin.
Kuinka voi muitten alvit ja autot noin kiinnostaa? Ja ihan tuntemattomien. Olisko aika tehdä omalle elämälle jotain. Hä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka voi muitten alvit ja autot noin kiinnostaa? Ja ihan tuntemattomien. Olisko aika tehdä omalle elämälle jotain. Hä?
Suomalaiset alkaa pikkuhiljaa tajuaan kunniakansalaisten touhut Hyvä
- Anonyymi
Kankaanpään keskustan alueella toimii kymmenkunta parturi-kampaamoa. Ainoaankaan en ole päässyt sisään menolla odottamaan vuoroani, kuten olen muualla tottunut. Katselaan seuraavalle viikolle muka muka aikaa.
Tämä kertoo joko valtavasta aliedustamisesta parturialalla ja ulkomaalainenkin sen on tajunnut, tai jostakin elokuvasta matkitusta jutusta. - Anonyymi
Pari kertaa oon käynyt, suosittelen. Nopea ja ammattitaitoinen tyyppi, pitkät aukiolo-ajat sekä iso + lauantai aukiolosta. Hyvä fiilis jää itellekin siellä käytyään, näihin paikallisiin kun saa mennä hattu kourassa,anteeksi pyydellen
- Anonyymi
Kyllä suosittelen...käytyäni parturissa...nopea ja hyvin leikatut hiukset...ja heti pääsin...ei odottelua eikä ajanvarausta...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006168Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031397Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61266