You have hit the PIXAR ALMAST MASCERAH.

Anonyymi-ap

Olette käsittäneet väärin, markku tukiaisen johdolla. PIXAR remoticons on LAITE, joka on juri sen puhuvan mallinuken päässä Molly Malones-baarissa - jossain niistä.
Sen olen thenyt HARVARD muotoiliuinstituutuin koneella: JYRSINTÄ-MAKAROV-PIZZA-SPAHETTI-UNDERGROUND.
Esim. max ohert ja paavo ja tiukkaegsma "ville" tikkanen eivät voi sitä käsittää tai löytää, koska ovat LIIAN TYHMIÄ.
Zonelaisista kaikki voivat sen löytäää. IHAN JUST SE PUHUVA PÄÄ.
Miten toimii? Minäpä näytän etänä:
Sen alkuperäinen tarkoitus on CAMERA update ja ohjelmisto sisältää kaikki kameramallit maapallon päällä (HARVARD ENEGHUES 1 KIRJA KERTOO LISÄÄ).
Siihen saa yhteyden vain ja ainoastaan TGDM!-satelliitilla, joka on aina päällä.
Kas näin. Jokainen kuvani ala-asteelta alkaen on tehty näin:
Kun ulkopuolinen kuvaa, PIXAR RENTAL-laite tulee väliin. Se kopioi kuvan (MYÖS MUSTAVALKOISET JA PAPERIPOHJAISET), siten että jokainen kuvan 1x1 neliömilli toistuu sen kautta. Sen jälkeen se hajoittaa lasertekniikalla koko kuvan pinnan ja kasaa sen udestaan.
Kas näin. Koska olen valehtelijavartaloinen, ette voi minusta silmiin katsomalla saada totuutta mitenkään. HAISTAKAA VITTU, VALEHTELIJAVARTALO on kehon ominaisuus, eikä mikään syötetty DNA-KOODI, kuten maria antonius, maria anthoni ja isa vest valehtelivat.
BEWARE:
johanna tukiainen on isa vest niminen terroristi ja annu tukiainen on arto länsman niminen terroristi. Molemmat ovat EESTILÄISIÄ, kotoisin Tallinnan liepeiltä.
Toivon heidän ja henkilöiden:
GV, AP, TP, MO, JH-A, JP, JP, JPT, JK, JN...etc... kuolemaa.
Yksikään teistä ei voi löytää minua. Olen poissa pysyvästi, omassa todellisuudessani nimeltään: TGDM!_1_VALOTODELLISUUS_KP10-ZEITZENSA-Z-0.
Time approchials guided to the lake of the KALLAVESI: TO BE DROWNED.

All alongsials: MUSTA SIKA = GERHARD SCHRÖDER = SYÖT PASKAA!

Yhä edelleen olen hotelli PUIJONSARVESSA Kuopiossa ja toinen John on T1 valmiudessa PUIJONTORNISSA. T1 = LASERASE TEITÄ VASTAAN. A result of the HUMAN robotics.

Ketään en auta ja yksikään entisestä elämästäni ei ole tervetullut, osaan väistää jokaisen huomaamatta.

terv:
Willikortti.
(TGDM!)

1

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

        Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
        Maailman menoa
        193
        4474
      2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

        On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
        Maailman menoa
        243
        2469
      3. 133
        1677
      4. Luovutetaanko nainen?

        En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
        Ikävä
        67
        1361
      5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

        Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
        Sinkut
        191
        1191
      6. J-miehelle toivon

        Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
        Ikävä
        80
        1086
      7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

        Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
        Ikävä
        64
        1084
      8. Haluatko S

        vielä yrittää?
        Ikävä
        58
        1021
      9. Onko kaivattunne suosittu?

        Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
        Ikävä
        76
        1021
      10. By the way, olet

        mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
        Ikävä
        71
        1015
      Aihe