Olette käsittäneet väärin, markku tukiaisen johdolla. PIXAR remoticons on LAITE, joka on juri sen puhuvan mallinuken päässä Molly Malones-baarissa - jossain niistä.
Sen olen thenyt HARVARD muotoiliuinstituutuin koneella: JYRSINTÄ-MAKAROV-PIZZA-SPAHETTI-UNDERGROUND.
Esim. max ohert ja paavo ja tiukkaegsma "ville" tikkanen eivät voi sitä käsittää tai löytää, koska ovat LIIAN TYHMIÄ.
Zonelaisista kaikki voivat sen löytäää. IHAN JUST SE PUHUVA PÄÄ.
Miten toimii? Minäpä näytän etänä:
Sen alkuperäinen tarkoitus on CAMERA update ja ohjelmisto sisältää kaikki kameramallit maapallon päällä (HARVARD ENEGHUES 1 KIRJA KERTOO LISÄÄ).
Siihen saa yhteyden vain ja ainoastaan TGDM!-satelliitilla, joka on aina päällä.
Kas näin. Jokainen kuvani ala-asteelta alkaen on tehty näin:
Kun ulkopuolinen kuvaa, PIXAR RENTAL-laite tulee väliin. Se kopioi kuvan (MYÖS MUSTAVALKOISET JA PAPERIPOHJAISET), siten että jokainen kuvan 1x1 neliömilli toistuu sen kautta. Sen jälkeen se hajoittaa lasertekniikalla koko kuvan pinnan ja kasaa sen udestaan.
Kas näin. Koska olen valehtelijavartaloinen, ette voi minusta silmiin katsomalla saada totuutta mitenkään. HAISTAKAA VITTU, VALEHTELIJAVARTALO on kehon ominaisuus, eikä mikään syötetty DNA-KOODI, kuten maria antonius, maria anthoni ja isa vest valehtelivat.
BEWARE:
johanna tukiainen on isa vest niminen terroristi ja annu tukiainen on arto länsman niminen terroristi. Molemmat ovat EESTILÄISIÄ, kotoisin Tallinnan liepeiltä.
Toivon heidän ja henkilöiden:
GV, AP, TP, MO, JH-A, JP, JP, JPT, JK, JN...etc... kuolemaa.
Yksikään teistä ei voi löytää minua. Olen poissa pysyvästi, omassa todellisuudessani nimeltään: TGDM!_1_VALOTODELLISUUS_KP10-ZEITZENSA-Z-0.
Time approchials guided to the lake of the KALLAVESI: TO BE DROWNED.
All alongsials: MUSTA SIKA = GERHARD SCHRÖDER = SYÖT PASKAA!
Yhä edelleen olen hotelli PUIJONSARVESSA Kuopiossa ja toinen John on T1 valmiudessa PUIJONTORNISSA. T1 = LASERASE TEITÄ VASTAAN. A result of the HUMAN robotics.
Ketään en auta ja yksikään entisestä elämästäni ei ole tervetullut, osaan väistää jokaisen huomaamatta.
terv:
Willikortti.
(TGDM!)
You have hit the PIXAR ALMAST MASCERAH.
Anonyymi-ap
1
273
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896062KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3395387Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222717Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512625Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852871912Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051707- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181553seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423