20.12.syntyneitä

onko muita

Haluaisin tietää mielenkiinnosta millaisia tyyppejä olette 20.12.syntyneet naiset?itse olen aika suorapuheinen,uskoton eli en kykene sitoutumaan parisuhteessa vaikka kuinka yrittäisin.Lapsia en halua hankkia missään vaiheessa ja ylipäätään sitoutuminen naimisiinmenoineen ym.tuntuu jotenkin pelottavalta ajatukselta.Olen aika avarakatseinen tyyppi tyyliin "antaa kaikkien kukkien kukkia"eli kaveripiiri on aika värikästä,löytyy monenlaista ystävää mitä erilaisimmasta sosiaaliluokasta.Mitä inhoan yli kaiken ovat "paskantärkeät" ja ylpeät ihmiset,arvostan aitoutta...onko muita samantyyppisiä jouskarinaisia??

6

1498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raisu

Olen syntynyt ko. päivänä. 1 tyttölapsen tenhyt, olen ollut jo 12 v. yksinhuoltajana. Muuten olen juuri kuvaamasi kaltainen, kissallinen nainen.

• ...

kertokaahan miehet, jotka olette syntyneet 20. joulukuuta - millaisia te olette???

• mimida

olen syntytnyt 20.12.1972 klo 05.05.(n) Olen suorapuheinen, avarakatseinen, rehellinen, nopeasti kyllästyvä. Vihaan epäoikeudenmukaisuutta, alistamista ja kaikenlaista sortamista. ystäväpiiriini kuuluu muutama hyvä ystävä, mutten ole jatkuvasti yhteydessä heihin vaan annan heidän elää myös omaa elämäänsä niinkuin minäkin teen. Olen avoliitossa (11v). ei lapsia vielä, mutta toivottavasti mahdollisimman pian :) monta vuotta itsellänikin oli ajatuksena ettei lapsia ikinä, mutta aika muuttaa mielipiteitä. pidän monenlaisista jutuista, urheilen, kokkaan, luen, katson elokuvia ihan tavallisia harrastuksia siis. en etsi mitään erityistä jännitystä elämääni vaan pidän tutusta ja turvallisesta elämästäni. nautin yksinolosta. tässä jotain :)

• jousimiesnainen"

syntynyt, mutta nuorenpana ajattelin, etten halua lapsia. Nyt niitä on jo 4 kpl, ne on vaan tulleet maailmaan.
      mutta muut asiat täsmää kyllä kuvailemasi kanssa.

• vapaa

olen hyvin samanlainen kun sinä. uskoton ja olen kokeillu monia eri suhteita, mut aina vapaus on parempaa... olen myös ollu naimisissa, mut ei kestänyt. lapsia on kaksi.

• Anonyymi

Oot ihan samanlainen ku mä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      207
      6619
    2. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      284
      4538
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      142
      3595
    4. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      112
      3414
    5. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      67
      3405
    6. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      49
      2876
    7. Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon

Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon
      Pyhäjärvi
      258
      2570
    8. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      75
      2427
    9. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      25
      2366
    10. Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?

Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk
      Tv-sarjat
      101
      1941
    Aihe