20.12.syntyneitä

onko muita

Haluaisin tietää mielenkiinnosta millaisia tyyppejä olette 20.12.syntyneet naiset?itse olen aika suorapuheinen,uskoton eli en kykene sitoutumaan parisuhteessa vaikka kuinka yrittäisin.Lapsia en halua hankkia missään vaiheessa ja ylipäätään sitoutuminen naimisiinmenoineen ym.tuntuu jotenkin pelottavalta ajatukselta.Olen aika avarakatseinen tyyppi tyyliin "antaa kaikkien kukkien kukkia"eli kaveripiiri on aika värikästä,löytyy monenlaista ystävää mitä erilaisimmasta sosiaaliluokasta.Mitä inhoan yli kaiken ovat "paskantärkeät" ja ylpeät ihmiset,arvostan aitoutta...onko muita samantyyppisiä jouskarinaisia??

6

874

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raisu

Olen syntynyt ko. päivänä. 1 tyttölapsen tenhyt, olen ollut jo 12 v. yksinhuoltajana. Muuten olen juuri kuvaamasi kaltainen, kissallinen nainen.

• ...

kertokaahan miehet, jotka olette syntyneet 20. joulukuuta - millaisia te olette???

• mimida

olen syntytnyt 20.12.1972 klo 05.05.(n) Olen suorapuheinen, avarakatseinen, rehellinen, nopeasti kyllästyvä. Vihaan epäoikeudenmukaisuutta, alistamista ja kaikenlaista sortamista. ystäväpiiriini kuuluu muutama hyvä ystävä, mutten ole jatkuvasti yhteydessä heihin vaan annan heidän elää myös omaa elämäänsä niinkuin minäkin teen. Olen avoliitossa (11v). ei lapsia vielä, mutta toivottavasti mahdollisimman pian :) monta vuotta itsellänikin oli ajatuksena ettei lapsia ikinä, mutta aika muuttaa mielipiteitä. pidän monenlaisista jutuista, urheilen, kokkaan, luen, katson elokuvia ihan tavallisia harrastuksia siis. en etsi mitään erityistä jännitystä elämääni vaan pidän tutusta ja turvallisesta elämästäni. nautin yksinolosta. tässä jotain :)

• jousimiesnainen"

syntynyt, mutta nuorenpana ajattelin, etten halua lapsia. Nyt niitä on jo 4 kpl, ne on vaan tulleet maailmaan.
      mutta muut asiat täsmää kyllä kuvailemasi kanssa.

• vapaa

olen hyvin samanlainen kun sinä. uskoton ja olen kokeillu monia eri suhteita, mut aina vapaus on parempaa... olen myös ollu naimisissa, mut ei kestänyt. lapsia on kaksi.

• Anonyymi

Oot ihan samanlainen ku mä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe