Manuela Bosco

Anonyymi-ap

Pitäs olla ylpee hänestä, kun syntynyt Mikkelin maalaiskunnassa ja
on yleisurheilutaustaa, jopa arvokisa tasolla. On peräti kaksi taidealan korkeakoulutukintoaja Manueala Boscoa tituleerataankin mm. kirjailijaksi, näyttelijäksi, mutta millä hän oikein elää ja kenen rahoilla hän oikein
matkustelee,kun kesäteassi ohjelma kertoi matkoistaan, joihin vaan
päätti lähteä, entäs perhe ja lapset, jääkö arjen pyörittäminen Tuuren
kontolle, kun rouvan pitää saada matkustaa.

21

1296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja mitäpä tuo sinulle kuuluu?

• Anonyymi

Jos ihminen on julkisuudessa, niin kyllä hänen asiansa tavallaan silloin
        kuuluvat myös muille, mutta sinun tai minun asiat eivät kuulu muille.
        Eilen oli just siinä kesäterassi ohjelmassa kehuskeli miten oli lähtenyt
        Islantiin tosta vaan, ei hänen taide tai kaiken enkeli terapia hommat
        tuota niin paljon, että olisi varaa tosta vaan matksutella. Minulle hänen
        hommansa ovat yhdentekeviä ja tietyllä tasolla pitäs olla ylpeä hänestä
        kun Mikkelistä lähtöisin, mutta minun puolesta tehkööt mitä haluaa.
        ELI TULIKO TÄMÄ KAIKILLE SELVÄKSI.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ihminen on julkisuudessa, niin kyllä hänen asiansa tavallaan silloin
        kuuluvat myös muille, mutta sinun tai minun asiat eivät kuulu muille.
        Eilen oli just siinä kesäterassi ohjelmassa kehuskeli miten oli lähtenyt
        Islantiin tosta vaan, ei hänen taide tai kaiken enkeli terapia hommat
        tuota niin paljon, että olisi varaa tosta vaan matksutella. Minulle hänen
        hommansa ovat yhdentekeviä ja tietyllä tasolla pitäs olla ylpeä hänestä
        kun Mikkelistä lähtöisin, mutta minun puolesta tehkööt mitä haluaa.
        ELI TULIKO TÄMÄ KAIKILLE SELVÄKSI.

Ja muutenkin oli koko ajan minä minä minä - kaikenlaista itsetutkiskelu hömppää.
        Jonain päivänä Tuure kyllästyy Manuelan hömppään ja ottaa eron.

• Anonyymi

Olipa hullun sekalainen aloitus jälleen..

• Anonyymi

Muita hullunkurisia aloituksiahan ei tällä palstalla ole ollut
        koskaan ennen ollutkkaan, eli tämä on esimmäinen ja
        ainoa joten nauti siitä!

• Anonyymi

Ole varovainen mitä toivot, sitä saa mitä tilaa. Laitan tästä lähin hullunkurisen
        aloituksen vaikka joka viikko, ihan vaan sen takia kun sinä käskit! Ja ihan vaan
        sinun toiveesi mukaisesti.

• Anonyymi

Thure on miljonääri. Kyllä Thuren rouvan passaa maktustaa jos siltä tuntuu.

• Anonyymi

Rouva passaa herraa ja jaksaa lapsikatrasta, niin kyllä silloin Tuure saa pienen
        matkan kustantaakkin.

• Anonyymi

saako manuelislita vielä enkeli hoitoa?

• Anonyymi

Ei. Vain käsi- ja suuhoitoja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei. Vain käsi- ja suuhoitoja

Vain miljonääri-Thurelle. Sillä on varaa maksaa ja jaksaa.

• Anonyymi

Muuten, onkohan Manuela koskaan joutunut kokemaan koulukiusaamista
      syrjintää tai suoranaista rasismia? Eikös hän kuitenkin käynyt peruskoullun
      täällä Mikkelissä? Kun ei ulkonäkö ole kuitenkaan ole
      ollut mikään perisuomalainen.

• Anonyymi

oliko isä avrikasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

oliko isä avrikasta

Ei, oli kenopää hiihtäjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, oli kenopää hiihtäjä.

Ei oo manuela harryn tyttö. On puoliks italialainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

oliko isä avrikasta

Myös Manuela Boscon sisar Carla Bosco on entinen yleisurheilija. Heidän isänsä oli italialainen urheilutieteiden tutkija Carmelo Bosco ja enonsa on entinen kilpahiihtäjä Harri Kirvesniemi.

• Anonyymi

Oleellinen kysymys, johon toivoisisi vastausta, koska Suomessa on myös paljon
        sellaisia ihmisiä, jotka eivät ole ns. normisuomalaisen näköisiä; tumma, tukka silmät, aurinkoa kestävä iho, silti nimenomaan nämä ihmiset ovat joutuneet kokemaan lapsena ja miksi ei
        aikuisenakin syrjintää, haukkumista ja suoranaista ramismia, vaikka heidän vanhempansa ovat suomalaisia, eikä ole yhtään ulkolaista verta. Suomi ei menneinä vuosi
        kymmeninä ole ollut mikään helppo maa niille, jotka eivät täytä ahdasmielisä Suomalaisuuden kriteerejä, Silti kaikenmaailman "puoli"suomalaisia julkkisia palvotaan, Kuitenkin mm. Shirley Karvinen on kertonut lapsena kokemastaan kiusaamisesta.

• Anonyymi

Bosco miehineen taitaa olla vasemman laidan kulkijoita.

• Anonyymi

Kuten mulatit yleensä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten mulatit yleensä.

Eivät tunnu oikein lapsistaan pitää huolta? Usein törmään erityisesti Tuureen ja pienimpiin lapsiin ratikassa, penskoilla huonot vaatteet, likaiset tukat ja ylipäätään ei huolitellun näköisiä. Vaikka vanhemmat ovatkin oikein oppineita taiteilijoita, saa niistä mukuloista pitää huolta kuitenkin. Rahaa on tai ei, penskat kuntoon aikuiset ihmiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten mulatit yleensä.

Vassarit tais nostaa mulatin ylös?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      13
      4780
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      102
      2491
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      578
      1871
    4. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      9
      1743
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      113
      1577
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1207
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1148
    8. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      1000
    9. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      998
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      997
    Aihe