Kajari, aivan hirveää settiä taas,

Anonyymi-ap

Ja paras oli se bändi joka unohti sanoja ja säveliä. Ennen oli vähän kaikille jotain,nyt vain jotain skeidaa.

20

1110

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olin kotona pihalla kuuntelemassa Olisivat soittaneet kovempaa että ois kuulunut paremmin Ihan hyviä yhtyeitähän siellä kuului olevan Veikkaan heille loistavaa tulevaisuutta musiikin saralla

• Anonyymi

Saattaapi veikkaus mennä pahastikki pieleen.

• Anonyymi

Eihän teille eläkeikäisille kelpaa mikään muu kun Valssi tai Jenkka Ette taida ymmärtää Rokista mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän teille eläkeikäisille kelpaa mikään muu kun Valssi tai Jenkka Ette taida ymmärtää Rokista mitään

Nykyiset 90-vuotiaat oli nuoria kun rokki tuli. Moni heistä ymmärtää oikein hyvin. Paska rokki on paskaa musiikkia, ei sille voi mitään. Kalajoen musiikkiskenen toimijoilla on taas häpeämisen paikka.

• Anonyymi

Kuuluiko nyt Sulo-sointuja.

• Anonyymi

Sanojen ja sävelten unohtaminen ei ollut ongelma - pikemminkin siunaus.

• Anonyymi

Aivan hirveää skeidaa..

• Anonyymi

Olitko kuuntelemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olitko kuuntelemassa.

Olin ja täyttä paskaa oli. Saisivat paikalliset "musiikin" tekijät hävetä silmänsä päästään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin ja täyttä paskaa oli. Saisivat paikalliset "musiikin" tekijät hävetä silmänsä päästään.

Sinä et taida osata soittaa kun huonosti suutasi ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä kappaleita siellä soitettiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et taida osata soittaa kun huonosti suutasi ?

Kyllä oli hirveää settiä. Hävetä saavat Kalajoen "musiikki"tyypit ym.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä oli hirveää settiä. Hävetä saavat Kalajoen "musiikki"tyypit ym.

Kuulutko sinä tähän ym.-ryhmään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulutko sinä tähän ym.-ryhmään.

Kauheaa kuraa Kajarissa. Kyllä sietää paikallisten esiintyjien ja järjestäjien hävetä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauheaa kuraa Kajarissa. Kyllä sietää paikallisten esiintyjien ja järjestäjien hävetä.

Meneppäs poika niistämään nenäs

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäkö tosiaan kävit tutkimassa ulkovessat. No hupinsa kullakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meneppäs poika niistämään nenäs

Voi raasua, noinko koville ottaa kun sinua ei pidetäkään mahtavana musiikintekijänä. Kajari = hirveää kuraa & häpeä kaikille kalajokisille, varsinkin järjestäjille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi raasua, noinko koville ottaa kun sinua ei pidetäkään mahtavana musiikintekijänä. Kajari = hirveää kuraa & häpeä kaikille kalajokisille, varsinkin järjestäjille

Voipi olla, että saat itse järjestää seuraavan Kajarin. Eikä täällä tule kukaan sinua moittimaan. Syyn varmaan tiedät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voipi olla, että saat itse järjestää seuraavan Kajarin. Eikä täällä tule kukaan sinua moittimaan. Syyn varmaan tiedät.

Kuka tahansa järjestää paremmin kuin nykyiset järjestäjät. Hirveää settiä oli, sitä ei voi kuin moittia. Syy on ihan ilmiselvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka tahansa järjestää paremmin kuin nykyiset järjestäjät. Hirveää settiä oli, sitä ei voi kuin moittia. Syy on ihan ilmiselvä.

Kerroppa mikä syy.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1954
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1316
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1275
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1018
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      916
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      913
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe