Ja paras oli se bändi joka unohti sanoja ja säveliä. Ennen oli vähän kaikille jotain,nyt vain jotain skeidaa.
Kajari, aivan hirveää settiä taas,
20
1080
Vastaukset
- Anonyymi
Olin kotona pihalla kuuntelemassa Olisivat soittaneet kovempaa että ois kuulunut paremmin Ihan hyviä yhtyeitähän siellä kuului olevan Veikkaan heille loistavaa tulevaisuutta musiikin saralla
- Anonyymi
Saattaapi veikkaus mennä pahastikki pieleen.
- Anonyymi
Eihän teille eläkeikäisille kelpaa mikään muu kun Valssi tai Jenkka Ette taida ymmärtää Rokista mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän teille eläkeikäisille kelpaa mikään muu kun Valssi tai Jenkka Ette taida ymmärtää Rokista mitään
Nykyiset 90-vuotiaat oli nuoria kun rokki tuli. Moni heistä ymmärtää oikein hyvin. Paska rokki on paskaa musiikkia, ei sille voi mitään. Kalajoen musiikkiskenen toimijoilla on taas häpeämisen paikka.
- Anonyymi
Kuuluiko nyt Sulo-sointuja.
- Anonyymi
Sanojen ja sävelten unohtaminen ei ollut ongelma - pikemminkin siunaus.
- Anonyymi
Aivan hirveää skeidaa..
- Anonyymi
Olitko kuuntelemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olitko kuuntelemassa.
Olin ja täyttä paskaa oli. Saisivat paikalliset "musiikin" tekijät hävetä silmänsä päästään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin ja täyttä paskaa oli. Saisivat paikalliset "musiikin" tekijät hävetä silmänsä päästään.
Sinä et taida osata soittaa kun huonosti suutasi ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kappaleita siellä soitettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et taida osata soittaa kun huonosti suutasi ?
Kyllä oli hirveää settiä. Hävetä saavat Kalajoen "musiikki"tyypit ym.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä oli hirveää settiä. Hävetä saavat Kalajoen "musiikki"tyypit ym.
Kuulutko sinä tähän ym.-ryhmään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulutko sinä tähän ym.-ryhmään.
Kauheaa kuraa Kajarissa. Kyllä sietää paikallisten esiintyjien ja järjestäjien hävetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauheaa kuraa Kajarissa. Kyllä sietää paikallisten esiintyjien ja järjestäjien hävetä.
Meneppäs poika niistämään nenäs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö tosiaan kävit tutkimassa ulkovessat. No hupinsa kullakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meneppäs poika niistämään nenäs
Voi raasua, noinko koville ottaa kun sinua ei pidetäkään mahtavana musiikintekijänä. Kajari = hirveää kuraa & häpeä kaikille kalajokisille, varsinkin järjestäjille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi raasua, noinko koville ottaa kun sinua ei pidetäkään mahtavana musiikintekijänä. Kajari = hirveää kuraa & häpeä kaikille kalajokisille, varsinkin järjestäjille
Voipi olla, että saat itse järjestää seuraavan Kajarin. Eikä täällä tule kukaan sinua moittimaan. Syyn varmaan tiedät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voipi olla, että saat itse järjestää seuraavan Kajarin. Eikä täällä tule kukaan sinua moittimaan. Syyn varmaan tiedät.
Kuka tahansa järjestää paremmin kuin nykyiset järjestäjät. Hirveää settiä oli, sitä ei voi kuin moittia. Syy on ihan ilmiselvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka tahansa järjestää paremmin kuin nykyiset järjestäjät. Hirveää settiä oli, sitä ei voi kuin moittia. Syy on ihan ilmiselvä.
Kerroppa mikä syy.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067