1.6 T-GDI kokemuksia?
1.6 T-GDI kokemuksia
15
2449
Vastaukset
- Anonyymi
jaahas, mitä tarkoitat kokemuksilla?
- Anonyymi
Onko aloitus taas provo...
- Anonyymi
Ei vaan kaipaan kokemuksia kyseisestä moottorista...ja mallista jossa sellainen moottori on.
- Anonyymi
on kokemusta.syö kaiken polttoaineen mitä tankkiin laittaa ja öljyt olen myös joutunut vaihtamaan jonkun kerran.
- Anonyymi
Kuka sen syö. Aika outoa sanoisin .vaihda kunnon auto.
- Anonyymi
1.6.litraisesta ei ole ajokokemusta, mutta 1.5 T-Gdi moottorista on. 1. 5 vääntää mukavasti (253Nm 1500-4000rpm) ja kulkee melko pienellä bensalla. Kia Xceed kulkee ja kiihtyy sillä ja 7 lovisella automaatilla oikein mukavasti.
Keskikulutus kesäaikaan noin 5l/100, maantiellä 4.5l/100, normaali ajotavalla. Talvella vähän enemmän. 1.6 l koneessa on 40hv enemmän ja vääntöä 265Nm. Nokka-akseli on tuplaketjulla, eikä näissä mitään sen kummempia ongelmia, kuten öljynkulutusta ole.- Anonyymi
Siis oletko ajanut sillä moottorilla? miten se onnistuu....minä ajoin autolla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis oletko ajanut sillä moottorilla? miten se onnistuu....minä ajoin autolla!
Jos et kerran tajunnut tuosta, että moottori on yleensä kiinnitetty jonkinlaiseen teräspeltikoriin, niin lopeta viisastelu ja opettele lukemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et kerran tajunnut tuosta, että moottori on yleensä kiinnitetty jonkinlaiseen teräspeltikoriin, niin lopeta viisastelu ja opettele lukemaan.
Onko se pelkkä koriin ? Hiilikuitua VA I alumi.
Mietipäs kunpi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se pelkkä koriin ? Hiilikuitua VA I alumi.
Mietipäs kunpi?Nii onko siinä korissa penkkejä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii onko siinä korissa penkkejä
Ääliömäinen viisastelusi ei tuo mitään uutta tähän ketjuun. Opettele edes kirjoittamaan kunnolla. Vai onko jäänyt koulut väliin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ääliömäinen viisastelusi ei tuo mitään uutta tähän ketjuun. Opettele edes kirjoittamaan kunnolla. Vai onko jäänyt koulut väliin?
Nii ei tullu vasta uksia ? Onko niitä, jää eppäillys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Set osaa sanova onko penkkejä kiinni...tahi rattaita.
- Anonyymi
Kaivataan oikeasti tietoa. Vajakit voivat jättää kommentoimatta..ja vesipäät. Niin just sinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2119118
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265788- 554762
- 964716
- 633705
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.743423- 513376
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262896Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502772- 432671