Kummatti asuinalueena

Anonyymi-ap

Onko Satulakatu raahessa hyvä paikka asua? Tyttäreni on muuttamassa sinne.

25

994

Vastaukset 25

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä siinä ihan kelpaa asustella.

• Anonyymi

Kummatti on rauhoittunut ja siistiytynyt. Ihan kohtuu paikka asua.

• Anonyymi

Aivan asiallinen kysymys aloittajalla ja sama häirikkö sotkeutui tähänkin ketjuun. Tunnen myötähäpeää.

Satulakadulla voi ihan hyvin asua. Kaikki eivät ole häiriköitä, vaan ihan rauhallisia tavallisia ihmisiä.

• Anonyymi

Kummatti on hylätty alue. Lapsia ei ole. Siellä näkyy enää ulkomaalaisia nuoria ja niitä vanhuksia, jotka suostuu homeisissa vanhoissa rivitalon pätkissä asumaan hautaan asti.

• Anonyymi

Satulakadulla ei taida olla ainuttakaan rivitaloa.

• Anonyymi

Jos huumeidenkäyttäjät ovat poistuneet alueelta niin sitten. Muuten ei voi suositella. Ollinsaari on jokatapauksessa yhä Raahen pahin asuinalue, samoin oli aikoinaan keskustan vuokra-asunnot varsinkin Kauppakadulla.

• Anonyymi

Kummatti on hyvä paikka asua, on rauhallista ja turvallista. Kaikki tarvittava on lähellä tai ainakin kohtuumatkan päässä.

• Anonyymi

Vain idiootti muuttaa Raaheen ollenkaan. Mutta äkkilähtö tulee kuitenkin niin sama kai se mihin joku muuttaa.

• Anonyymi

Niin teidähän ei tarvitse muuttaa työnperässä, kun ette niitä tee vaan palkkan maksaa Kela. Pian tuo ilmaiskiva loppuu idiooteilta.

• Anonyymi

Täällä saa haukkua ja kiroilla, mutta sitten minun raahen kehumis kommentti on poistettu. Mikähän siinäkin on poistajaa häirinnyt 😂😂😂 raahe on ihan paras paikka itselleni.. Kyllä kelpaa asustella ja pois en lähde 🙂

• Anonyymi

Koiran paskaa pihat täynnä

• Anonyymi

Koiran omistajat ei välitä paskaakaan mihin piskinsä paskattaa, se on selvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku mamu siellä asuu, joka pitää koiraa irrallaan ja antaa paskoa pitkin pihoja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En välittänytkään, kun koira oli. Kehuin aina koiraa kun paskoi kohtaan mistä tiesin, että jotain tulee se ärsyttämään. Minä ja koirani kävelijänä jouduttiin kyllä väistelemään mitä roskia/lasinsiruja milloinkin. Ihmisten sikamaisuus on sen verran paskaa, että koiran paskat on pientä siihen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En välittänytkään, kun koira oli. Kehuin aina koiraa kun paskoi kohtaan mistä tiesin, että jotain tulee se ärsyttämään. Minä ja koirani kävelijänä jouduttiin kyllä väistelemään mitä roskia/lasinsiruja milloinkin. Ihmisten sikamaisuus on sen verran paskaa, että koiran paskat on pientä siihen.

Pitbull rotuinen koira siellä juoksee irrallaan ja paskantaa mihin huvittaa
        Ei se koiran vika ole vaan omistajan!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitbull rotuinen koira siellä juoksee irrallaan ja paskantaa mihin huvittaa
        Ei se koiran vika ole vaan omistajan!!!

Niimpä, on tullut selväksi ettei omistaja välitä pätkääkään, nähty on. Tämänlainen toiminta pilaa taatusti nurmialueet ja viihtyisyyden.

• Anonyymi

Kummatissa vähempi lestoja, siinä mielessä puhdas alue!

• Anonyymi

Onneksi

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      202
      2142
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      159
      1429
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1071
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      917
    5. 58
      908
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      831
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      823
    8. 93
      787
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      697
    10. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      109
      697
    Aihe