Onko Satulakatu raahessa hyvä paikka asua? Tyttäreni on muuttamassa sinne.
Kummatti asuinalueena
26
864
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä siinä ihan kelpaa asustella.
- Anonyymi
Kummatti on rauhoittunut ja siistiytynyt. Ihan kohtuu paikka asua.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17955876v
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Aivan asiallinen kysymys aloittajalla ja sama häirikkö sotkeutui tähänkin ketjuun. Tunnen myötähäpeää.
Satulakadulla voi ihan hyvin asua. Kaikki eivät ole häiriköitä, vaan ihan rauhallisia tavallisia ihmisiä. - Anonyymi
Kummatti on hylätty alue. Lapsia ei ole. Siellä näkyy enää ulkomaalaisia nuoria ja niitä vanhuksia, jotka suostuu homeisissa vanhoissa rivitalon pätkissä asumaan hautaan asti.
- Anonyymi
Satulakadulla ei taida olla ainuttakaan rivitaloa.
- Anonyymi
Jos huumeidenkäyttäjät ovat poistuneet alueelta niin sitten. Muuten ei voi suositella. Ollinsaari on jokatapauksessa yhä Raahen pahin asuinalue, samoin oli aikoinaan keskustan vuokra-asunnot varsinkin Kauppakadulla.
- Anonyymi
Kummatti on hyvä paikka asua, on rauhallista ja turvallista. Kaikki tarvittava on lähellä tai ainakin kohtuumatkan päässä.
- Anonyymi
Vain idiootti muuttaa Raaheen ollenkaan. Mutta äkkilähtö tulee kuitenkin niin sama kai se mihin joku muuttaa.
- Anonyymi
Niin teidähän ei tarvitse muuttaa työnperässä, kun ette niitä tee vaan palkkan maksaa Kela. Pian tuo ilmaiskiva loppuu idiooteilta.
- Anonyymi
Täällä saa haukkua ja kiroilla, mutta sitten minun raahen kehumis kommentti on poistettu. Mikähän siinäkin on poistajaa häirinnyt 😂😂😂 raahe on ihan paras paikka itselleni.. Kyllä kelpaa asustella ja pois en lähde 🙂
- Anonyymi
Koiran paskaa pihat täynnä
- Anonyymi
Koiran omistajat ei välitä paskaakaan mihin piskinsä paskattaa, se on selvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku mamu siellä asuu, joka pitää koiraa irrallaan ja antaa paskoa pitkin pihoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En välittänytkään, kun koira oli. Kehuin aina koiraa kun paskoi kohtaan mistä tiesin, että jotain tulee se ärsyttämään. Minä ja koirani kävelijänä jouduttiin kyllä väistelemään mitä roskia/lasinsiruja milloinkin. Ihmisten sikamaisuus on sen verran paskaa, että koiran paskat on pientä siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En välittänytkään, kun koira oli. Kehuin aina koiraa kun paskoi kohtaan mistä tiesin, että jotain tulee se ärsyttämään. Minä ja koirani kävelijänä jouduttiin kyllä väistelemään mitä roskia/lasinsiruja milloinkin. Ihmisten sikamaisuus on sen verran paskaa, että koiran paskat on pientä siihen.
Pitbull rotuinen koira siellä juoksee irrallaan ja paskantaa mihin huvittaa
Ei se koiran vika ole vaan omistajan!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitbull rotuinen koira siellä juoksee irrallaan ja paskantaa mihin huvittaa
Ei se koiran vika ole vaan omistajan!!!Niimpä, on tullut selväksi ettei omistaja välitä pätkääkään, nähty on. Tämänlainen toiminta pilaa taatusti nurmialueet ja viihtyisyyden.
- Anonyymi
Kummatissa vähempi lestoja, siinä mielessä puhdas alue!
- Anonyymi
Onneksi
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000544901924h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?112277Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1781404Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja181088- 70904
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41847Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57782Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72774En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37692Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75622