mulla olis kaksi kysymystä..
1. saako basilikaa antaa rajattomasti? esim meillä syötäis varmaan 5 ruukkua päivässä! vai onko siitä jotain haittaa?
2. kanimme puree välillä, joten tarvitsisinko jäykkäkouristusrokotuksen?
basilika & jäykkäkouristus
4
3132
Vastaukset
- Edward
Mielestäni on hyvä olla voimassa oleva jäykkäkouristus-rokote, jos on tekemisisssä ihan minkälaisten eläinten kanssa tahansa! :) Eli ei siitä haittaakaan ole ;)
- Hermanni
1. No en nyt ihan rajattomasti antaisi (voimakasta). Kyllä yhdestä ruukusta on hyvä jakaa parille-kolmelle päivälle ja antaa muutakin tuoretta.
2. Kaikilla ihmisillä tulee olla voimassaoleva jäykkäkouristusrokotus (uusitaan 10-vuoden välein), muttei sitä kanin pureman takia tarvitse aiemmin uusia.- nöpö
kiitos vastauksista! :)
onko liiasta basilikasta haittaa kanille? meidän kanissa en ole ainakaan huomannut mitään haittavaikutuksia :) yleensä annan yhden ruukullisen päivässä silloin kun satun sitä ostamaan ja se menee kyllä samantien! sillä on kyllä saatavilla aina muitakin salaatteja, omppua, heinää, näkkäriä ja tietenkin pellettejä vähän annetaan eli se saa kyllä valkata mitä se syö ja se syökin kaikkea. mutta kun se on niin himona siihen basilikaan niin haluaisin antaa sitä niin paljon kuin se syö... eli eikö kani osaa itse valita, ettei se syö sitä liikaa? - Hermanni
nöpö kirjoitti:
kiitos vastauksista! :)
onko liiasta basilikasta haittaa kanille? meidän kanissa en ole ainakaan huomannut mitään haittavaikutuksia :) yleensä annan yhden ruukullisen päivässä silloin kun satun sitä ostamaan ja se menee kyllä samantien! sillä on kyllä saatavilla aina muitakin salaatteja, omppua, heinää, näkkäriä ja tietenkin pellettejä vähän annetaan eli se saa kyllä valkata mitä se syö ja se syökin kaikkea. mutta kun se on niin himona siihen basilikaan niin haluaisin antaa sitä niin paljon kuin se syö... eli eikö kani osaa itse valita, ettei se syö sitä liikaa?No jos sitä tähänkin asti olet ruukun päivässä syöttänyt (silloin tällöin) eikä kani ripuloi tms. niin eiköhän tilanne ole ok. Mä en basilikan koostumuksesta oikein tiedä, enkä kyllä ymmärtäisikään...
Lähinnä kunhan pitää mielessä, että kaiken kanssa kohtuudella. Eikä herkku ole enää herkku, jos sitä jatkuvasti saa ;).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917395- 373927
- 453490
- 2332703
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402632- 402423
- 1292359
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292249Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202158- 451942