Kiusattu työssään jotain?

Anonyymi-ap

Facessa kuulemma velloo keskustelu, että jotain ulkolaista naistyöntekijää olisi kiusattu työpaikallaan koska puhuu huonosti suomea.
Mä en kyllä usko tähän. Karvialaiset ovat erittäin suvaitsevaisia ja ovat ottaneet ulkolaiset aina avosylin vastaan. Kuten nämä sotaakin pakoon tulleet.

Siis mikä juttu tämä on ollut?

9

1138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aikuiset ovatkin työpaikkakiusaamisessa käsittämättömän julmia. Liekö jatkumoa koulukiusaamiselle? Kiusaamiskierre opitaan lapsena kotoa ja se jatkuu työelämässä auktorieettien sen salliessa ja esimerkkinä toimiessa.

• Anonyymi

Julmuudesta nyt tiedä. Puhun mieluummin tyhmyydestä ja itsensä korostamisen tarpeesta.
      Satakuntalainen resuperse on yleensä vahvimmillaan omassa porukassa missä on nuollut niitten perseitä koko ikänsä. Heikommassa asemassa olevien sortaminen kuuluu paskahousulahkon normirituaaleihin.
      Annas olla, kun ovat yksin ja kaukana omalta mukavuusalueelta. Siinä tulee nuoleskeltua vähän perseitä kuin perseitä eikä tule mieleenkään heikomman sortaminen.

• Anonyymi

No joo 3 vuotta ylä-asteella rääkättiin se riitti mulle Karviasta.Ihan syntyperänen olen kuitenkin,eli ei yllätä muukalaisten suhteen tuo uutinen.

• Anonyymi

Karviassa miehet eivät ole herrasmiehiä, kun kiusaavat naisia. Oikea mies kunnioittaa aina naista. Täällä on niitä harvassa..

• Anonyymi

Karvialaisilla miehillä on outo huumorintaju ja luulevat, että jokainen nainen on kiinnostunut heistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Karvialaisilla miehillä on outo huumorintaju ja luulevat, että jokainen nainen on kiinnostunut heistä.

Ja isot vehkeet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja isot vehkeet

Mitä suurempi mies sitä pienemmät vehkeet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja isot vehkeet

Niin traktorit

• Anonyymi

höhöhöö minä uskon on karvialaiset niin retardia porukkaa , no ei kaikki !

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3543
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2164
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1829
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1589
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1538
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      14
      1518
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1397
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1267
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1225
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      88
      1182
    Aihe