Facessa kuulemma velloo keskustelu, että jotain ulkolaista naistyöntekijää olisi kiusattu työpaikallaan koska puhuu huonosti suomea.
Mä en kyllä usko tähän. Karvialaiset ovat erittäin suvaitsevaisia ja ovat ottaneet ulkolaiset aina avosylin vastaan. Kuten nämä sotaakin pakoon tulleet.
Siis mikä juttu tämä on ollut?
Kiusattu työssään jotain?
9
1086
Vastaukset
- Anonyymi
Aikuiset ovatkin työpaikkakiusaamisessa käsittämättömän julmia. Liekö jatkumoa koulukiusaamiselle? Kiusaamiskierre opitaan lapsena kotoa ja se jatkuu työelämässä auktorieettien sen salliessa ja esimerkkinä toimiessa.
- Anonyymi
Julmuudesta nyt tiedä. Puhun mieluummin tyhmyydestä ja itsensä korostamisen tarpeesta.
Satakuntalainen resuperse on yleensä vahvimmillaan omassa porukassa missä on nuollut niitten perseitä koko ikänsä. Heikommassa asemassa olevien sortaminen kuuluu paskahousulahkon normirituaaleihin.
Annas olla, kun ovat yksin ja kaukana omalta mukavuusalueelta. Siinä tulee nuoleskeltua vähän perseitä kuin perseitä eikä tule mieleenkään heikomman sortaminen. - Anonyymi
No joo 3 vuotta ylä-asteella rääkättiin se riitti mulle Karviasta.Ihan syntyperänen olen kuitenkin,eli ei yllätä muukalaisten suhteen tuo uutinen.
- Anonyymi
Karviassa miehet eivät ole herrasmiehiä, kun kiusaavat naisia. Oikea mies kunnioittaa aina naista. Täällä on niitä harvassa..
- Anonyymi
Karvialaisilla miehillä on outo huumorintaju ja luulevat, että jokainen nainen on kiinnostunut heistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karvialaisilla miehillä on outo huumorintaju ja luulevat, että jokainen nainen on kiinnostunut heistä.
Ja isot vehkeet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja isot vehkeet
Mitä suurempi mies sitä pienemmät vehkeet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja isot vehkeet
Niin traktorit
- Anonyymi
höhöhöö minä uskon on karvialaiset niin retardia porukkaa , no ei kaikki !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1266181Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745662204Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk341471Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1121298Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna881165Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481035- 661008
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll62965Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.27948- 65941