Hyvää huomenta. Jos heräisi keittämään kahvetta. 🐺
Nythän on jo keskiviikko
69
443
Vastaukset
Hyvää huomenta! 😊 nukuttiko hyvin?
- Anonyymi
En ole nukunut vaan tilailin itseleni mekkoja ja stayuppeja. Tykkään huulipunista tykkäätkö sinä minä tykkään. Otan itsestäni kuvia kun huulipunaa minulla. Olen viiskikympinen prinsesamies älkää tehkö kotoetsintää jooko
Anonyymi kirjoitti:
En ole nukunut vaan tilailin itseleni mekkoja ja stayuppeja. Tykkään huulipunista tykkäätkö sinä minä tykkään. Otan itsestäni kuvia kun huulipunaa minulla. Olen viiskikympinen prinsesamies älkää tehkö kotoetsintää jooko
Ja sinulle... Minä kyllä tiedän, että Prinsessa on ihan oikea ihminen, ja nainen. Samaa ei voi sanoa kovin monesta muusta kirjoittajasta täällä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ja sinulle... Minä kyllä tiedän, että Prinsessa on ihan oikea ihminen, ja nainen. Samaa ei voi sanoa kovin monesta muusta kirjoittajasta täällä.
Niin etköhän sinä tiedä siellä välilehtien viuhuessa kaikki nämä hahmosi naiseksi. Vähän ummehtunutta jo nämä vääntelyt osoittaa oma toiminta yhtään miksikään muuksi mitä se on
mustasusi kirjoitti:
Huomenta. Kyllä nyt nukuin aika pitkään ja hyvin. 😊
Entäpä sinä? ☕Hyvin nukuin myös minä😊 nyt kaurapuuroa ja mustikoita, on herkkua. Kahvia tietysti myös😋
Prinsessasi kirjoitti:
Hyvin nukuin myös minä😊 nyt kaurapuuroa ja mustikoita, on herkkua. Kahvia tietysti myös😋
Minäkin laitan kohta kaurasta puurosta. Oli leirillä aamuisin sitä, niin nyt pääsin sen makuun. 😊
Prinsessasi kirjoitti:
Hyvin nukuin myös minä😊 nyt kaurapuuroa ja mustikoita, on herkkua. Kahvia tietysti myös😋
Olin ihan poikki töistä päästyä ja kömmin suoraan sänkyyn, kun pääsin kotiin... Melkein nukahdin rattiin kotimatkalla.
mustasusi kirjoitti:
Olin ihan poikki töistä päästyä ja kömmin suoraan sänkyyn, kun pääsin kotiin... Melkein nukahdin rattiin kotimatkalla.
Voi😔 mutta hyvä kun olet nyt nukkunut kunnolla.
Prinsessasi kirjoitti:
Voi😔 mutta hyvä kun olet nyt nukkunut kunnolla.
Niinpä... Jos tänään jaksaisi vähän paremmin. Kohta töihin taas...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos rakas 💕💞💓
- Anonyymi
Hyppäisit vaan jo vaikka järveen
- Anonyymi
Nuo suden aloitukset on turhia ja täyttää koko palstan. Voisiko edes mennä jonnekin muualle kun ei kaipaa ketään vaikka sinkut palstalle kirjoittamaan.
Anonyymi kirjoitti:
Nuo suden aloitukset on turhia ja täyttää koko palstan. Voisiko edes mennä jonnekin muualle kun ei kaipaa ketään vaikka sinkut palstalle kirjoittamaan.
Mistäs tiedät ketä kaipailen mielessäni? Sen tiedän, ettei täällä ole varmasti, elleisitten ihan vahingossa, eikä takuulla tunnista minua...
Minulla on ihan sama oikeus kirjoitella täällä, kuin kellä tahansa muullakin.- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mistäs tiedät ketä kaipailen mielessäni? Sen tiedän, ettei täällä ole varmasti, elleisitten ihan vahingossa, eikä takuulla tunnista minua...
Minulla on ihan sama oikeus kirjoitella täällä, kuin kellä tahansa muullakin.Eipä tuo aloitus sille vaikuttanut. Eikä turhien aloituksien jatkuva laittaminen tänne vaikuta kaipaamiselta vaan enemmän pakkomieleltä. Se vie kaipaajilta täällä tilaa ikäväpalstalla.
Anonyymi kirjoitti:
Täyttää koko palstan?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Täyttää koko palstan?
Ikäväpalsta on jatkuvasti täynnä sinun turhia aloituksiasi. Se vie tilaa niiltä jotka kaipaa.
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tuo aloitus sille vaikuttanut. Eikä turhien aloituksien jatkuva laittaminen tänne vaikuta kaipaamiselta vaan enemmän pakkomieleltä. Se vie kaipaajilta täällä tilaa ikäväpalstalla.
Pakkomielle sinulla on pöksyissäsi.
Teidän kaipailut on sitä pakkomielteistä kirjainten jakelua vuodesta toiseen. H kaipaa Teetä ja sitä rataa.- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Pakkomielle sinulla on pöksyissäsi.
Teidän kaipailut on sitä pakkomielteistä kirjainten jakelua vuodesta toiseen. H kaipaa Teetä ja sitä rataa.Ikävä palsta on kaipailua varten ei sinun pakkomielteisiä kahvinkeitto aloituksia varten.
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä palsta on kaipailua varten ei sinun pakkomielteisiä kahvinkeitto aloituksia varten.
Sinä et siitä päätä, mitä tänne saa kirjoitella.
Kahvinkeitto aloitus ei ollut sinua varten. Joten mene itse kaipailemaan kaivattuasi jonnekin.- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sinä et siitä päätä, mitä tänne saa kirjoitella.
Kahvinkeitto aloitus ei ollut sinua varten. Joten mene itse kaipailemaan kaivattuasi jonnekin.Minä en jaksa lukea kahvinkeittoa päivästä toiseen kun kaipaan oikeasti. Moni muukin kaipaus jää näiden alle.
Anonyymi kirjoitti:
Minä en jaksa lukea kahvinkeittoa päivästä toiseen kun kaipaan oikeasti. Moni muukin kaipaus jää näiden alle.
Väität ettet jaksa lukea, ja jaksat kuitenkin tulla tänne mussuttamaan asiasta useamman kommentin verran. Minä ohitan ihan suoraan sellaiset aloitukset, jotka eivät minua kosketa. Ei ole vaikeaa.
Ja älä naurata.. Näillä teidän "kaipauksilla" täällä kun ei ole mitään merkitystä tosielämässä kuitenkaan. Voit ihan hyvin kirjoittaa niitä vaikka vessapaperille ja vetää sen jälkeen pöntöstä alas. Sama vaikutus.- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Väität ettet jaksa lukea, ja jaksat kuitenkin tulla tänne mussuttamaan asiasta useamman kommentin verran. Minä ohitan ihan suoraan sellaiset aloitukset, jotka eivät minua kosketa. Ei ole vaikeaa.
Ja älä naurata.. Näillä teidän "kaipauksilla" täällä kun ei ole mitään merkitystä tosielämässä kuitenkaan. Voit ihan hyvin kirjoittaa niitä vaikka vessapaperille ja vetää sen jälkeen pöntöstä alas. Sama vaikutus.Tämä on ensimmäinen kerta kun tulen tästä kirjoittamaan. Pitkään on jaksettu lukea näitä turhia aloituksiasi joissa ei edes kaivata ketään ikäväpalstalla. Kaipaavat aloitukset silti kuuluu ikäväpalstalle ei mitkään kahvinkeitot ei kiinnosta.
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on ensimmäinen kerta kun tulen tästä kirjoittamaan. Pitkään on jaksettu lukea näitä turhia aloituksiasi joissa ei edes kaivata ketään ikäväpalstalla. Kaipaavat aloitukset silti kuuluu ikäväpalstalle ei mitkään kahvinkeitot ei kiinnosta.
Kuten jo aiemmin sanoin, aloitus ei ollut sinulle.
Täällä on ollut ihan kivoja vastauksia tähänkin aloitukseen.- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kuten jo aiemmin sanoin, aloitus ei ollut sinulle.
Täällä on ollut ihan kivoja vastauksia tähänkin aloitukseen.Kirjoita kahvinkeittosi vaikka tunteet palstalle. Se ei ole ikäväpalstalle kuuluvaa.
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoita kahvinkeittosi vaikka tunteet palstalle. Se ei ole ikäväpalstalle kuuluvaa.
On täällä paljon muutakin sellaista jossa ei ikävöidä ketään.
mustasusi kirjoitti:
Ja, tunteet palsta jää piiloon enemmän kuin ikävä palsta. Sama jos kirjoittaa suhde palstalle, sitä ei kukaan edes katso koskaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ja, tunteet palsta jää piiloon enemmän kuin ikävä palsta. Sama jos kirjoittaa suhde palstalle, sitä ei kukaan edes katso koskaan.
Kirjoita vaikka sinkut palstalle siellä luetaan ja vastataan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
On kaipauksia ja ne jäävät sinun turhien aloituksien alle.
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoita vaikka sinkut palstalle siellä luetaan ja vastataan.
Minä kirjoitan ihan minne haluan.
Anonyymi kirjoitti:
On kaipauksia ja ne jäävät sinun turhien aloituksien alle.
Täällä ei jää mikään minkään alle. Mene nyt siitä kaipailemaan jonnekin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minä kirjoitan ihan minne haluan.
Sinulla on turhia pakkomielteisiä aloituksia missä et edes kaipaa ketään ja ne vie tilaa niiltä ketkä täällä kaipaa. Tosi itsekästä ajattelua kun voisit kirjoittaa kahvinkeitostasi muuallekin missä vastataan.
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on turhia pakkomielteisiä aloituksia missä et edes kaipaa ketään ja ne vie tilaa niiltä ketkä täällä kaipaa. Tosi itsekästä ajattelua kun voisit kirjoittaa kahvinkeitostasi muuallekin missä vastataan.
Minä en vastaa sinulle enää mitään, koska et osaa muuta kuin valittaa tästä. Eipä näytä muita kuin sinua haittaavan minun kahvinkeittopäivitys.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minä en vastaa sinulle enää mitään, koska et osaa muuta kuin valittaa tästä. Eipä näytä muita kuin sinua haittaavan minun kahvinkeittopäivitys.
Moni sanonut ennen samaa. Olet vain itsekäs kun ajattelet vain itseäsi etkä muita jotka oikeasti kaipaa.
Anonyymi kirjoitti:
Moni sanonut ennen samaa. Olet vain itsekäs kun ajattelet vain itseäsi etkä muita jotka oikeasti kaipaa.
Oikeasti kaipaa... Kaipasin minäkin ennen oikeasti. Olkaa ensin varmoja, että myös teitä kaivataan, eikä kaipailunne ole yksipuolista.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Oikeasti kaipaa... Kaipasin minäkin ennen oikeasti. Olkaa ensin varmoja, että myös teitä kaivataan, eikä kaipailunne ole yksipuolista.
Jos et olisi itsekäs niin menisit muualle palstalle kirjoittamaan kahvinkeitostasi ja antaisit ikävä palstalla olla kaipaukset.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin netta ei ollut ihastunut suhun. Ei ollut ikinä .
Anonyymi kirjoitti:
Niin netta ei ollut ihastunut suhun. Ei ollut ikinä .
Kuule, minä tiedän sen. Ei tarvitse muistuttaa siitä. En tullut tänne enää hänestä puhumaan mitään.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kuule, minä tiedän sen. Ei tarvitse muistuttaa siitä. En tullut tänne enää hänestä puhumaan mitään.
Mutta juurihan sä ite puhuit hänestä.
- Anonyymi
Lähdetäänkö miekkailemaan, minä otan mukaan lasermiekan sviu sviu se viuhuu. Missä nähdään
Jahas, haastat minut? Lasermiekka voisi olla vähän epäreilua. Vaan onneksi niitä ei edes ole. 😁
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Jahas, haastat minut? Lasermiekka voisi olla vähän epäreilua. Vaan onneksi niitä ei edes ole. 😁
Anonyymi kirjoitti:
Ok... No sitten. Tuon kanssa saisi olla todella varovainen.
- Anonyymi
Hyvää huomenta, 🤗🤗
- Anonyymi
Huomenta susi 👩☕
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Huomenta Kirsille. ☕
Mistä muistit nimeni☕👩
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En tiedä... Se vaan on jäänyt mieleen. ☕
Joo 👩
Kuinka moni voi sanoa, että on saanut täällä kaipailemalla mitään aikaan irl?
- Anonyymi
Palstahan on oiva paikka sellaisille sanotaanko radikaaleille herätyksille,ja ihmismielen tutkimiseen, ja toisaalta joko ottaa opikseen tai kehittää epäterveen pakkomielteen joka saattaa kehittyä jopa niinkin pitkälle että joutuu viranomaisten kanssa tekemisiin. Kyllähän sinä tiedät mitä se pahimmillaan on, et vaan ole joutunut vielä kohtaamaan tekojen seurauksia mutta vääjäämätöntä kuitenkin
Anonyymi kirjoitti:
Palstahan on oiva paikka sellaisille sanotaanko radikaaleille herätyksille,ja ihmismielen tutkimiseen, ja toisaalta joko ottaa opikseen tai kehittää epäterveen pakkomielteen joka saattaa kehittyä jopa niinkin pitkälle että joutuu viranomaisten kanssa tekemisiin. Kyllähän sinä tiedät mitä se pahimmillaan on, et vaan ole joutunut vielä kohtaamaan tekojen seurauksia mutta vääjäämätöntä kuitenkin
Juttuni täällä eivät enää liity ihmiseen, joka ei minusta välittänyt. Että voit rauhoittua.
- Anonyymi
Vaenaemoenen is dead today 😁🤫 https://youtu.be/7Ve7zdqSUXQ
Uusi kolkega on kyllä hottis ja vaikuttaa mukavalta... 🤪
- Anonyymi
Varo ettei anna kaasua.
- Anonyymi
taasko salaa vilkuilet
Anonyymi kirjoitti:
Varo ettei anna kaasua.
Ei hänen tarvitse minua pelätä, niin kuin ei kenenkään muunkaan...
Anonyymi kirjoitti:
taasko salaa vilkuilet
Ei tarvitse vilkuilla salaa, kun ollaan samassa tilassa ja voidaan ihan jutella...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei tarvitse vilkuilla salaa, kun ollaan samassa tilassa ja voidaan ihan jutella...
Hienoa että ne pitää teitä useamman siellä räpläämässä kännykkää.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
jo on helppo työ kun voi työajalla vaan rupatella 8 tuntia ja välillä viedä ostoskärryjä omalle paikalle.
Anonyymi kirjoitti:
jo on helppo työ kun voi työajalla vaan rupatella 8 tuntia ja välillä viedä ostoskärryjä omalle paikalle.
Kuulostaa helpolta kyllä. Siitä vaan koittamaan sitten itsekin onko niin helppoa ja kevyttä aina... Emme ole nyt samaan aikaan töissä. Vuoron vaihdossa vain.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kuulostaa helpolta kyllä. Siitä vaan koittamaan sitten itsekin onko niin helppoa ja kevyttä aina... Emme ole nyt samaan aikaan töissä. Vuoron vaihdossa vain.
wou ihan vuoron vaihdossa juttelette. miten mahtavaa. Miksi sulla ei ole hänen puhelinnumeroaan kun on niin hottis persikkaperse?
- Anonyymi
Huomenta. Nyt on torstai ja kaffet on juotu jo.
Huomenta vaan... Jospa jaksaisi taas nousta keittämään sitä kahvia.
Nukuin huonosti. ☕
T ruma vanha äijä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1151897Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541372Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551307- 531059
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126982Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75946Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36847- 52844
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62822- 56801