Työn maksaminen seksillä

Anonyymi-ap

Onko mielestänne ok maksaa remppamiehelle pienestä tunnin hommasta seksillä? En ole mikään prinsessa enää mutta kai miehiä seksi kiinnostaa?

34

2121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten meinasit maksaa alvit ja muut verot. Niitä työtekijöitä, jotka voivat valita maksutavan on hyvin vähän nykyisin, kun kaikki pitää näkyä kirjanpidossa.

      • Anonyymi

        Suksi vittuu sinä Alvi vero poju ,ja runkkaa persettäsi.
        Miehet osaa hoitaa hommat, mite hommat hoidetaan ja kesälesket sadaa tyytyväisexi haarojevälistä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suksi vittuu sinä Alvi vero poju ,ja runkkaa persettäsi.
        Miehet osaa hoitaa hommat, mite hommat hoidetaan ja kesälesket sadaa tyytyväisexi haarojevälistä..

        Kerro lisää näistä Kesä leskistä jolla kiimottaa haaroja se välistä


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😋 ­­­N­y­­m­f­­o­m­­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17956919v

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Kyllä minä voisin tulla pientä remppaa tekemään jos satut samoilla kulmilla asumaan😉

      • Anonyymi

        Älykkyysosamäärälläsi ei pysty muuhun kommenttiin kuin spedeilyyn


    • Anonyymi
    • Tunnin hommasta ei kannata maksaa varsinaisella seksillä. Ehkä nopea käsityö on suhteessa oikea korvaus. Kunnon seksillä pitää saada vastapalvelukseksi kyllä vähintään puolen päivän laadukas remontti.

      • Anonyymi

        Kyllä ammattimiehelle tunnin työstä kunnon imutus ja pano kuuluu.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä aivan varmaa voi sexillä hoitaa aikamoiset työt.
      Itsellä on synnyin kotini kesän loman viettopaikka,
      tässä on vanhassa navetassa ladossa purettava s vanhat sähköjohdot, ja uusien laitto.
      Näin oli kun olin puheissa 2de sähkäri kanssa , katsoivat että vajaa 2pv menee noisssa hommissa, kun vielä navetaullakolle pitää tehä myös sähkötyöt.
      Antoivat ymmärtää että maksutapoja on useita.
      Rahaa suoraa kätee, tai kaverit tulee luokseni vkl viettää otetaa lonkkua vodkacolaa, ja mä ymmärrän
      miehiä sitten niin kute.miehet haluaa, eli vkl otetaa juomaa ja miehet saa ja ottaa vittuani panevat naivat
      mua,tämä oli minulle itselle tärkeää olenhan 48v rva
      kesäleskenä. Että ei pidä niin vitun tarkkaa pilkkua nussia ,sormen imijät.Kun katselee ympärilleen niin hävettää vituttaa nämä surkimukset kun.ne on niin kaikki tietäviä olevinaan hävetkää sormenimijät.

      • Anonyymi

        Katos spedeltä ei vieläkään mitään uutta. Buahaa hehehee 😅🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katos spedeltä ei vieläkään mitään uutta. Buahaa hehehee 😅🤣

        Et näköjään spede muuhun pysty toistaa vaan toisten juttuja.Buahaa hehehee 😅🤣Ei siis mitään uutta.


    • Anonyymi

      Kyllä nahkavisa on hyvä maksuväline tollaisessa

      • Anonyymi

        Oli tossa ihan häijy ukon ilma aamu 04,20 -05 30.
        unet silmistä karisi,jopa jännittikin.
        Rupesimpa lueskelee selaa tätä sivustoon mitä mieltä
        Extra miehet on naisista, että nää surkimukset sorme imijät,
        En voinu kui itsekseni, jopa nauraa ,funteeraa tota hyvää kirjotusta,, että kyllä NAHKAVISA on hyvä maksu väline pienis hommissa, että isommiksi hommissa. Toi on muute hyvä nimi Nahkavisa haaroista olevasta maksupäätteestä ,vitustani haarojeni välistä, jestas sentään. Sitä käytetään maksuvälineenä mitä halutaan tarvitaan,ja aika ratkaisee, kesäleskellä on aikaa käyttää nahkavisaa vaikkapa koko yö kuitataan työ velkoja, Näin hyvä tulee ja nautinto voi olla huipussaan.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jos remonttimiehelle se sopii, niin tottakai. Siinä voittavat molemmat. Sinulta ei kulu rahaa ja mies saa nautintoa kuten ehkä sinäkin.

    • Anonyymi

      Minä en ole pillua maksuvälineeksi hyväksyt, mutta maksuaikaa sillä on usein saanut

      • Anonyymi

        Mistä sä nyt pillua edes saisit mikrokulli.


    • Anonyymi

      Ei tarvitse olla prisessan näköinen kun antaa anaalia ja suinotossa parantaa tilannetta jos nielee spermat.

    • Anonyymi

      Kyllä olen antanut pienistä korjauksista pillua/persettä.....Hyvin on kelvannut.
      N49

      • Anonyymi

        Oliskos jotain pikku hommaa😉


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä reippaasti remppamiehet työnsä tekee, on niin hemmetin kovat isot meisselit näillä miehillä ,että haarojen välit tuntee sen mitä tehty on.
      Myös on konemiehet,on oltu näitte Super traktorien hytissä talvipakkasillakin, kuittaamassa lumitöitä,
      lähes täysin alastomana,,ja hiki on ollut, hiestä märkänä on painettu maksupäätettä haarojevälistä.
      On niin useat kerrat,ravintola illan jälkee tuolta naapuri pitäjästä,kotimatkalla maksu kuitattu auton nahkapenkillä,persepaljaana otettu maksupäätettä
      aika rivosti.Että koti pihassa päätös mennä keittänyt kahvit,ja on otettu uusinta maksupäättestäni,
      naitu nusittu niin hemmetisti,että on tuntunut aamullakin.
      Nää on asioita mitä hoidetaan todellisuudessa.
      Rva 51v lihviehaarojeni välissä.

      • Kiihottavalta kuulostaa. Itse teen maissa ollessani kaikenlaisia pikku juttuja ja jeesihommia, valitettavasti on maksupäätteen ollut aina ihan paperiraha ja nykyään mobile pay. Nuorempana tein enemmänkin ja aina sama homma. Ehkä sitä nahkavisaa pitäisi osata vaan pyytää. Voisi sopivassa tilanteessa sanoa, että "kaikki maksutavat käy". Harmittavasti nykyinen ajankuva on mennyt sellaiseksi että on ei voi eikä saa enää tehä. Suurella todennäköisyydellä astut voke paskaan


    • Anonyymi

      Sopii jos saa kakkosta myös.

    • Anonyymi

      Ei niin pientä työtä, etteikö sitä seksillä voisi maksaa.

    • Anonyymi

      Olen joskus antanut rouvalle piiskaa ja panon sen päälle. Molemmat ovat olleet tyytyväisiä.

    • Anonyymi

      On ihan ok maksaaa pimpalla. Minä annoin sähkömiehelle , laittoi pistorasian autotalliin. Puutteessa oleva poikamies ei kauaa hommissa tuhissut ja sain itsekin (vierasta), melkein silloisen miesystävän silmien alla hanen tietämättä, luulisin.

    • Anonyymi

      Tosiaankin on ok!
      Mäkin voisin pikkuhommia käydä fiksaamassa ja nahkavisa kelpaisi maksuksi.
      Hml.alue

    • Anonyymi

      Isäntä pyysi kottia, lupasi perjantaina leikkata nurmikon :), no minä annoin !

    • Anonyymi

      Olen minä pari pikku hommaa tehnyt niin, että emäntä on saanut kunnon piiskauksen paljaalle ja sen päälle kunnon suihin otto.

    • Anonyymi

      Juhannukseksi korjautin laiturin mökillä, tapasin tän miehen tanssi lavalla. Olin yksin mökillä aurinkoa ottamassa kun mies tuli hommiin, juttumme luisti hyvin nuoremman miehen kanssa. Kysyin kesken korjauksen paljonkohan joudun etsii rahaa, johon mies huumorilla kyllä luonnossakin homman voi hoitaa. Yllättäin kahvia keittäessä huomasin kiihottuvani, olin valmis hoitaa maksun sänkyssäni. Laituri valmis joimme kahvia, kysyinkin suoraan kummin haluat maksun. Mies katsoi suoraan silmiin sanoi haluan naida kunnolla sinua, kertoi halusi jo tansseissa. Menimme sänkyyn rakastelimme yli tunnin, miten hyvää teki saada vierasta olin fantasioinut aina silloin tällöin. T. Rva 48v

    Ketjusta on poistettu 123 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5559
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3425
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1346
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe