Mikähän näille nykyisille niskalipparekkakuskeille on tullut, kun yritetään rajoitinta vasten ajaa muiden autoilijoiden takapuskuriin kiinni, soitetaan torvea ja vilkutellaan valoja. Jos henkilöautoilija ajaa rajoitusten mukaan, niin kyllä puukenkäpellen on sopeuduttava vauhtiin.
Jos ajokalusto on rekoilla niin surkeaa, ettei pientä nyppylää pääse ylös kuin kävelyvauhtia, niin se on taas nupin surkeutta. Kunnon koneitakin on ostettavissa.
Surkea rekkakalusto?
26
304
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa olla kohtelias ja pudottaa nopeutta kuuteenkymppiin ja seurata kykeneekö rekkareppana ohittamaan!
- Anonyymi
Menkääs nyt pilipali pojat muualle satuilemaan
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17956925Z
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Plaa plaa plaa
- Anonyymi
Yksi puolalaispelle veteli tukkilastissa kahden promillen kumarassa tien laidasta laitaan. Jos rekka käyttäytyy oudosti, niin kannattaa soittaa poliisit tarkastamaan kuski ja auto.
- Anonyymi
Näin kertoo itse pelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin kertoo itse pelle
Yhdentekevää kaltaisellesi kynnysmatolle.
- Anonyymi
Saukkolan reitillä on maistissa mies mutta ei ole rekkakuski..
- Anonyymi
Pienuus kompleksi näillä puukenkäpelleillä ja loput on rekkalesboja.
- Anonyymi
Kaijan rekka maistuis varmaan sullekin
- Anonyymi
Rekkakuskien koulutuksessa tuntuu olevan tärkeintä peruuttaminen terminaalin lastaussiltaa. Toki siihen on osuttava, mutta liikennekäyttäytymiseen tulisi panostaa kovemmin. Suurimman osan ajasta kuski kuitenkin toimii osana yleistä liikennettä.
- Anonyymi
Jännää ihanko totta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännää ihanko totta
Ehkä somalista tuntuu jännältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä somalista tuntuu jännältä.
Rättipää kilahti kjäh kjäh 😅🤣
- Anonyymi
Minä olen ymmärtänyt että rekkoja sakotetaan korkeammista lukemista kuin henklöautoja.
Joku kirjoitteli miten etelän satamista tullessa rekat tööttäilee ja ajaa puskurissa kii vaikka ajoi 6 yli rajoituksen.Poliisin ohje oli että kääntää injuripysäkille ja päästää rekan ohi. - Anonyymi
Tämän voi kirjottaa aivan hyvin näinkin:
Mikähän näille nykyisille ns. Premium atokuskeille on tullut, kun ajetaan muiden autoilijoiden takapuskuriin kiinni, soitetaan torvea ja vilkutellaan valoja. Jos henkilöautoilija ajaa rajoitusten mukaan, niin kyllä bemarihönön on sopeuduttava vauhtiin. - Anonyymi
Kyllä mainitsemasi bemarihönö painaa ohi, vaikka olisi rekka tulossa vastaan, mutta rekkahönö kun ei pääse ohi kun rajoitin, kuorma ja surkea vetonuppi estää sen.
Rekkahönön pitää kuitenkin yrittää painaa rajoitinta vasten ylinopeutta 80:n alueella, ettei se surkea kone hyydy seuraavaan nyppylään.
Henkilöautoilijalla ei kuitenkaan ole mitään velvollisuutta ajaa ylinopeutta tai väistellä rekkahönöä!- Anonyymi
mersu hönössä yötä päivää
- Anonyymi
mersu on hönössä yötä päivää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mersu on hönössä yötä päivää.
Lisäätkö vielä sanoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäätkö vielä sanoja?
No ei voi kun mersu on hönössä yötä päivää.
- Anonyymi
Parempi kun laskee takana hiillostavan ohi mutta seuraa huoltsikalle ja hakkaa pesäpallomailalla auton pashaks.
- Anonyymi
Rekka kasaan pesismailalla? Parempi keino on laskea etugummista ilmat pihalle ja venttiili luttuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rekka kasaan pesismailalla? Parempi keino on laskea etugummista ilmat pihalle ja venttiili luttuun.
Etumuksestasi päätellen olet kokeillut tuota itseesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etumuksestasi päätellen olet kokeillut tuota itseesi.
Kieltämättä minua edestä päin katsottuna tulee vaikutelma että pesäpallomaila on housun sisällä, vaikkei ole. On sen verran mittaa ja paksuutta varressa.
-KM
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?143789Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283103Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2802935Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin71971- 2391661
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk61450- 751291
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2031255Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41081Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi331073