Surkea rekkakalusto?

Anonyymi-ap

Mikähän näille nykyisille niskalipparekkakuskeille on tullut, kun yritetään rajoitinta vasten ajaa muiden autoilijoiden takapuskuriin kiinni, soitetaan torvea ja vilkutellaan valoja. Jos henkilöautoilija ajaa rajoitusten mukaan, niin kyllä puukenkäpellen on sopeuduttava vauhtiin.
Jos ajokalusto on rekoilla niin surkeaa, ettei pientä nyppylää pääse ylös kuin kävelyvauhtia, niin se on taas nupin surkeutta. Kunnon koneitakin on ostettavissa.

26

304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaa olla kohtelias ja pudottaa nopeutta kuuteenkymppiin ja seurata kykeneekö rekkareppana ohittamaan!

• Anonyymi

Menkääs nyt pilipali pojat muualle satuilemaan

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

😍 ­N­y­­m­f­­­o­­­m­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17956925Z

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Plaa plaa plaa

• Anonyymi

Yksi puolalaispelle veteli tukkilastissa kahden promillen kumarassa tien laidasta laitaan. Jos rekka käyttäytyy oudosti, niin kannattaa soittaa poliisit tarkastamaan kuski ja auto.

• Anonyymi

Näin kertoo itse pelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin kertoo itse pelle

Yhdentekevää kaltaisellesi kynnysmatolle.

• Anonyymi

Saukkolan reitillä on maistissa mies mutta ei ole rekkakuski..

• Anonyymi

Pienuus kompleksi näillä puukenkäpelleillä ja loput on rekkalesboja.

• Anonyymi

Kaijan rekka maistuis varmaan sullekin

• Anonyymi

Rekkakuskien koulutuksessa tuntuu olevan tärkeintä peruuttaminen terminaalin lastaussiltaa. Toki siihen on osuttava, mutta liikennekäyttäytymiseen tulisi panostaa kovemmin. Suurimman osan ajasta kuski kuitenkin toimii osana yleistä liikennettä.

• Anonyymi

Jännää ihanko totta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jännää ihanko totta

Ehkä somalista tuntuu jännältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä somalista tuntuu jännältä.

Rättipää kilahti kjäh kjäh 😅🤣

• Anonyymi

Minä olen ymmärtänyt että rekkoja sakotetaan korkeammista lukemista kuin henklöautoja.
      Joku kirjoitteli miten etelän satamista tullessa rekat tööttäilee ja ajaa puskurissa kii vaikka ajoi 6 yli rajoituksen.Poliisin ohje oli että kääntää injuripysäkille ja päästää rekan ohi.

• Anonyymi

Tämän voi kirjottaa aivan hyvin näinkin:

Mikähän näille nykyisille ns. Premium atokuskeille on tullut, kun ajetaan muiden autoilijoiden takapuskuriin kiinni, soitetaan torvea ja vilkutellaan valoja. Jos henkilöautoilija ajaa rajoitusten mukaan, niin kyllä bemarihönön on sopeuduttava vauhtiin.

• Anonyymi

Kyllä mainitsemasi bemarihönö painaa ohi, vaikka olisi rekka tulossa vastaan, mutta rekkahönö kun ei pääse ohi kun rajoitin, kuorma ja surkea vetonuppi estää sen.
      Rekkahönön pitää kuitenkin yrittää painaa rajoitinta vasten ylinopeutta 80:n alueella, ettei se surkea kone hyydy seuraavaan nyppylään.
      Henkilöautoilijalla ei kuitenkaan ole mitään velvollisuutta ajaa ylinopeutta tai väistellä rekkahönöä!

• Anonyymi

mersu hönössä yötä päivää

• Anonyymi

mersu on hönössä yötä päivää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mersu on hönössä yötä päivää.

Lisäätkö vielä sanoja?

• ´Sää olet kyllä viisas, siis ollaksen ollenkaan ilman aivoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäätkö vielä sanoja?

No ei voi kun mersu on hönössä yötä päivää.

• Anonyymi

Parempi kun laskee takana hiillostavan ohi mutta seuraa huoltsikalle ja hakkaa pesäpallomailalla auton pashaks.

• Anonyymi

Rekka kasaan pesismailalla? Parempi keino on laskea etugummista ilmat pihalle ja venttiili luttuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rekka kasaan pesismailalla? Parempi keino on laskea etugummista ilmat pihalle ja venttiili luttuun.

Etumuksestasi päätellen olet kokeillut tuota itseesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etumuksestasi päätellen olet kokeillut tuota itseesi.

Kieltämättä minua edestä päin katsottuna tulee vaikutelma että pesäpallomaila on housun sisällä, vaikkei ole. On sen verran mittaa ja paksuutta varressa.
        -KM

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      14
      3789
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      28
      3103
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      280
      2935
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      7
      1971
    5. 239
      1661
    6. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      6
      1450
    7. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      75
      1291
    8. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      1255
    9. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      4
      1081
    10. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      33
      1073
    Aihe