Olen menossa pään varjoainekuvaukseen.
Lähinnä kiinnostaa mitä kaikkia sairauksia tällä poissuljetaan?
Minulla on paljon oireita jotka sopivat moneen eri sairauteen.
Oireena mm. valtava väsymys, voisin nukkua 20h / vrk, kaksoiskuvia sekä näköhäiriöitä , Näitä on päivittäin, kolmoishermosärky joka melko hyvin hallinnassa, huimaus, verenpaineen heittely paineet menee 78/50 jopa 200/130 saman päivän aikana, kuuma / kylmä , puutumista käsissä, ja joskus herään yöllä kun päälaki on puuduksissa. Todella inhottava tunne, poissaolokohtauksia, muistiongelmia, sanojen katoamista, pahoinvointi kohtauksia, pää on raskas kuin kivi, ajatukset ei kulje , päänsärkyä, hartiat jumissa, inhottavia kipukohtauksia, kuin neulalla tökittäis ja saattaa vaihtaa paikkaa monta kertaa päivässä. Luultavasti en edes muista kaikkia oireita.
Tää kuulostaa hiukan hassulle , mutta kieli on turvonnut , en ymmärrä mistä tämä voi johtua. Jos laitan hampaat yhteen , niin nielu tuntuu menevän tukkoon. Joudun kääntämään pään reilusti taaksepäin jotta saan hengitettyä. Yöllä heräilen siihen että meinaan tukehtua tai puren kieltä.
Olen vajaa 5-kymppinen nainen. Osa oireista varmaan selittyy vaihdevuosi oireilla mutta tuskin kaikki. Oireet on pikku hiljaa alkaneet. Hyviä kausia on ollut paljon. Kun huono kausi alkaa, tuntuu että kun vain voisi nukkua pois. Olo on ihan hirveä. Lääkärillä Olen käynyt muutaman kerran mutta eivät tunnu oikeen ymmärtävän ongelmia tai niitä vähätellään.
Diagnoosit tällä hetkellä : vaikea uniapnea, diabetes, astma , kolmoishermosärky ja ylipaino.
Pään tt kuvaus varjoaineella
5
696
Vastaukset
- Anonyymi
Osa oireista voisi selittyä puremalihasten jumilla eli yöllä (ja/tai päivällä) narskutat hampaita tai puret niitä yhteen. Aiheuttaa päänsärkyä, kielen turpoamista, kaksoiskuvia, kasvokipuja, verenpaineen nousua yms. Varaa aika asiaan perehtyneelle hammaslääkärille.
- Anonyymi
Ilmeisesti pään magneettikuvaus tehdään noiden kaksoiskuvien ja näköhäiriöiden, mahdollisesti myös huimauksen takia. Kuvauksessa tutkitaan pään verisuonisto ja etsitään mahdollisia kasvaimia aivoista. Itselläni tehtiin pään magneettikuvaus näköhäiriöiden takia jotta saatiin poissuljettua kasvaimet. Löytyi kyllä pieni kasvain, mutta sillä ei ollut vaikutusta näköhäiriööni, eikä siinä havaittu seurannassa kasvua.
- Anonyymi
TT-kuvaus ei ole sama kuin magneettikuvaus.
- Anonyymi
Ei ne lääkärit ihan vain vähäyyele, jos olet saanut lähetteen pään TT-kuvaukseen. itse en ole ollut, enkä tiedä kuvauksen kulusta, mutta varmaan netistä löytyy. Itse eysin aina sieltä vastauksen kaikkeen mieltä askarruttavaan. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764