3# mopopoika ajaa karkuun siviili poliiisia Kiuruvedellä: https://www.youtube.com/watch?v=G8IC3YJz2ac
Siviili poliisi Kiuruvedellä
21
1399
Vastaukset
- Anonyymi
Kävipä hyvä tuuri, kun jäivät henkiin.
- Anonyymi
Valitettavasti.
- Anonyymi
Kaikki nuo pennut joutas vammautua loppuiäksi m
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä! Jos ne ei vammadu itse,silloin ne vammauttaa,jopa aiheuttaa kuoleman jollekin sivulliselle, näin liian usein käy.
Poliisi näyttää olevan täysin saamaton lammas, näitten mopopoikien kuriin saamisessa. - Anonyymi
Sinä vammaudut käsittelyn aikana rullatuolipotilaaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣 videon päähenkilökin näytti tulevan mukaan keskusteluun😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣 videon päähenkilökin näytti tulevan mukaan keskusteluun😂😂😂😂😂😂
Söi varmaan banaanin, niin sai virtaa kirjoittaa 🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...rauhoitu teemu...rauhoitu...!
...ota viinoo...🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kun tulen sinua isolla varvilla käsittelemään niin katsotaan kuka vammautuu ;) tui tui poikanen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Söi varmaan banaanin, niin sai virtaa kirjoittaa 🤣🤣
Tulispa tuo mopo vastaan kylillä! Arvatkaa kumpi väistää?🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Mmm. mutta näillä näkymin joudut kirjottelemaan hautaas asti suomi24 mopopojista👍🏻
- Anonyymi
Tuttu mopopoika Kiuruvedellä, ei mikään järjellä pilattu kaveri, vähän tyhmän puoleinen.
Ajotavoiltaan täysi sekopää.
Uskaltaisin melkein väittää kun kaverin ajotyyli tiedän että mikäli ei tapa liikenteessä kaahaamalla itseään, tappaa vielä jonkun sivullisen.
Eikä se tässäkään tilanteessa kaukana ollut,talon pihassa missä lapsia on paljon,olisi joku lapsi eteen sattunut, se olisi ollut siinä.- Anonyymi
Vähämieliset kaaharit joutaisivat
teloa itsensä hengiltä.
Sille paikalle riittäisi toisilta
vähämielisiltä kynttilöitä
ja kukkia...
- Anonyymi
aika vammaisia on jonnet älyltään näköjään, voi voi.
- Anonyymi
Vellihousu pelkuri poika kun pitää poliisia karkuun ajaa, minä ainakin pysähdyn jos poliisi pysäytää enkä lähde karkuun ajamaan kun en pelkää poliiseja. Entä jos pakenia tarvitsee poliisin apua ei kai uskalla pyytää kun poliiseja pelkää.
- Anonyymi
Varmaan paljon vähemmällä olisi päässyt.
Mutta oli sitä 15 kesäsenä itekki sekopää, eikä tullut paljon risteyksissä kateltua tuleeko sieltä autoja vai ei? Kerran meinasin jäädä auton alle. Minun aikaan ei vaadittu edes mopokorttia. Se järki alkaa tulla päähän vasta siinä 25-30+ ikävuoden jälkeen, jos tulee. - Anonyymi
T.luakkanen../!tampiona tunnettu
- Anonyymi
Järki ei paljoa päätä pakota, ter motoristi joka aloittanut mopollo ajamisen 10v ja nyt 46 myöhemmin ajaa moottoripyörällä. Yhtään onnettomuutta ei ole sattunut kun noudataa liikenne sääntöjä ja järki on päässä ei per... niin kuin nyky nuorisolla.
- Anonyymi
Rikosrekisteriin ja muita kortteja ei anneta!!!!
- Anonyymi
Tätä se tietokone aika teetää
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904