Kannattaa miettiä miksi perheellinen vaimonne/ avopuolisonne käy kertausharjoituksissa. Eräällä Etelä-Savon maakuntakomppanian tulenjohtajalla ollut tapana käydä pettämässä kertausharjoituksissa. Erityisesti mikäli talouteenne kuuluu harmaa farmari Volvo kannattaa olla kiinnostunut, mitä auton tiloissa on tehty kertausharjoituksen aikaan. Voisi kuvitella että sotilastoimissa perheen ohella arvostetaan rehellisyyttä ja luotettavuutta.
Pettämistä kertausharjoutuksissa
4
1707
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä sitä kaikesta jaksetaan nillittää.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17957333L
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Moktar.Gubta ei ole käynyt RUK- kurssia, joten hän ei totaalikieltäytyjänä ole ollut pettämässä.
Vaikka itseään kehuu kenraaliksi. - Anonyymi
Uhka Suomelle on mielestäni presidentti Sauli Niinistö.
Perustelut, ensinnäkin käyttää väärää sotilasarvoa( Rannikkotykistön korpraali,alennettu!) Toisekseen mm. Sörkän psykiatrisen osaston Tarkkailtava. "varatuomari" Ja Paskat....kun tarkistaa" todistuksen" osoitteen tarkkaan EI löydy mitään...
Alkuperäiseen viestiisi vastaten, huoraavat missä et uskoisi olevankaan( mm. Päävartiosto)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997883- 1075617
- 2754881
- 494853
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294