Hotelli Korpilampi

Anonyymi-ap

Olin ajatellut hakevani Hotelli Korpilammelle vastaanottoon. Onkohan jollakin kenties kokemuksia siellä työskentelystä? Millaista palkkaa kannattaa pyytää? Millainen yhteishenki sielä on?

26

1102

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos meet sinne töihin, niin kannattaa tarkistaa tilinauha joka kuukausi ja tarkkaan!

    • Anonyymi

      Kaamea työpaikka. Järkyttävät työkaverit, jotka piikittelee ja syyttelee mitättömistö asioista ja aivan surkea palkka.

    • Anonyymi

      Hotelli Korpilampi on kiusaajien temmellyskenttä. Hotellin johtaja ei korvaansa liikauta vaikka työntekijät itkee takahuoneessa rankan kiusaamisen takia. Ihan hirveä työpaikka, joten en suosittele!

    • Anonyymi

      En suosittele minäkään kyseistä työpaikkaa. Itse olin kyseisessä hotellissa töissä, en kylläkään vastaanotossa, mutta olimme kyllä työ"kavereita" . Meillä ravintolassa yläkerrassa oli kyllä ihan hyvä yhteishenki, mutta alakerran vastaanottovirkailijat otti usein niin lujaa yhteen, että se meuhkaaminen kuului jopa yläkerran ravintolaan. Aika paksunahkainen saa olla, etyä sitä vittuilua jaksaa kuunnella.

    • Anonyymi

      Hirvee paikka tehä töitä. Viihdyin pari kk ja oli pakko vaihtaa työpaikkaa. Palkan maksussa yritetään kusettaa ja työkaverit on toistensa kurkussa kiinni ja huutamisella yritetään hoitaa asioita. Hotellin johtajaa ei kiinnosta työntekijöidensä terveys ym. Vähän leipiintynyt ilmapiiri kaikenkaikkiaan.

    • Anonyymi

      Kantsii miettii kaks kertaa, ennenkuin sinne lähtee töihin. Tuttuni joutuu alioikeuden kautta hakemaan saataviaan tästä loukusta, joten aika vaikee on saada oikea palkka työstä. Samoin sielä kuulemma kieltämällä tauot ja pakotetaan tulemaan työpisteelle jo vartin ennen työaikaa. Eli Suomen työaikalaista ei paljon piitata. On parempiakin hotelleja missä työskennellä, joten hae mieluummin niihin!

    • Anonyymi

      Joo, mä oon kans kuullut, et palkanmaksussa on usein ongelmia, er ite en ainakaan semmoseen firmaan töihin menis. Sit vielä kun se yhteishenkikin on sielä vähän retuperällä niin harkitse tarkkaan jaksatko alkaa tappeleen työkavereidenkaa ja palkkasaatavienkaa.

    • Anonyymi

      Joo, sielä on aika taitamatonta johtamista ja palkanlaskijana toimiva talouspäällikkö ei ota kuuleviin korviin kun mainitset, että palkasta puuttuu Suomen työaikalakiin kuuluvat lisät. Pitää vain tyhmänä ja ei todellakaan tarkista laskemijansa palkkoja. Itsekkin siis jouduin ihan työsuojeluun ottamaan yhteyttä kysyäkseni miten asiassa edetään. Palkkasaatavia olen nyt odotellu melkein vuoden, ettö katotaan milloin asiat on korjattu oikein ja päätöksessä. Raskasta, joten en suosittele jos pienituloisena haluat sinulle kuuluvan palkan. Yhteishenkikin on mitä on kyseisessä paikassa!

    • Anonyymi

      Aika tulehtunut ilmapiiri kyseisessä hotellissa vallitsee ja aika perus kuppikunta meininkiä. Syrjäisyyden takia tarvitset myös autoa ja joo, palkan maksukin on vähän niinjanäin... tosi tarkka saa olla et kaikki lisöt huomioidaan ym...

    • Anonyymi

      Joo, samaa mieltä edellisten kanssa, että en suosittele työpaikaksi. Sielä haukutaan seläntakana työkavereita kukaan ei säästy tältä. Ei edes ne joita et oo ite nähny eli lähteneetkin saavat osansa 😆 . Palkanmaksussa yleensä aina jotain korjattavaa ja kun niistä sanoo, niin annetaan mitä ihmeellisempiä selityksiä, huoh! Aikuset ihmiset käyttöytyy kuin pahaiset kakarat. Ei jatkoon! Saat aivan varmasti kivemman duunin jostain muusta hotellista!

    • Anonyymi

      Töykeitä virkailijoita sielä oli töissä, kun ite sielä vierailin. Huomasi kyllä jo kaukaa, että ilmapiiri sielä on erittäin huono. Ehkä kannattaa ettii muualta töitä!

    • Anonyymi

      Ystäväni oli sielä töissä jonkun aikaa, mutta vaihtoi hotellia, kun ei vaan kestänyt sitä kiusaamista sielä. Kesken kasvusten kakaroiden temmellyskenttä!

    • Anonyymi

      Itse työskentelin siellä jonkin aikaa ja itselläni ei ollut ongelmia henkilökunnankaa. Palkanmaksu oli hieman haasteellista, esim. Lisät usein jäi maksamatta ja väännön jälkeen ne aika nihkeesti lopulta maksettiin.

    • Anonyymi

      Aika epäammattimaista ja taitamatonta porukkaahan sielä on talo pullollaan. Siitäkin Hotellista olis vaikka mihin , jos vaan henkilökunta olus osaavaa. Harmi sinänsä!

      • Anonyymi

        Kyllä se pitää omistajasta asti olla osaavaa väkeä ja omistajan pitää olla kiinnostunut myös työntekijöistään ja heidän jaksamisestaan ja ammattitaidosta. Jos omistaja on leväperäinen ja on vain rahankiilto silmissä eikä maksa kunnon palkkoja niin joutaa sitten kaatumaankin. Toivottavasti kukaan ei enää eksy noin paskalle työnantajalle töihin.


    • Anonyymi

      Kaamee meininki kaikenkaikkiaan. Työpisteellä pitää olla varttia vaille, kun työpäivä alkaa, mutta siitä ei makseta! Jos teet vahingossa virheen, saat huudot, eikä silti opeteta miten asia sitten olisi pitänyt tehdä. Työtä ei ole vaikea oppia, mutta sitä ei opeteta ja pidetään vaan tyhmänä. Jokapäivä lähen töistä itku kurkussa ja jokapäivä toivon saavani muualta töitä ja toiv.pian tärppäisi.

    • Anonyymi

      Oho, ompa täälä paljon näitä palkkaongelma-juttuja... Voikun oisin nämä lukenu ennen omia samantyylisiä ongelmia. Multa kans puuttuu rahaa palkasta ja oon sanonut asiasta monta kertaa ja vastaus on vain että olen väärässä. Vaikka ihan yksinkertaisella tunnit x tuntipalkka laskulla huomaa, että rahaa puuttuu. Olen nyt oikeusapuun ollut yhteydessä, mutta sieläkin neuvoivat ilmeisesti väärin, ainakin talouspäällikön mielestä. Olen nyt joutunut maksamaan oikeusavustakin, joten kokoajan tulee takkiin... tällei pienituloiselle tämä on ihan käsittämätöntä, kun on vaikea saada apua mistään. Ja kun kyse on vain parista sadasta, niin en pysty käsittään tätä Hotelli Korpilammen puolelta. Ja vaikka on kyse pikkusummasta niin periaate on se, että ne kuuluvat minulle. Olen tehnyt töitä niiden edestä ja nehän otetaan lakiteitse jos ei muuten. Vaikka ajatuskin kyllä vähän hirvittää.

    • Anonyymi

      Jos haluat joutua oikeuteen asti selvittelemään palkkasotkuja, niin tämä on sinulle varsin hyvä oppimispaikka :DDD

    • Anonyymi

      No, onhan se aikamoinen läävä.... et suosittelen muuta hotlaa, joita on stadissa muutama mistä valita!

    • Anonyymi

      Kantsii harkita muutama päivä ennenkuin sinne asti lähtee töihin. Siä on aikapaljon ulkomaalaisia töissä, ihan vaan sentakii ettei tarvi maksaa reilua palkkaa ja viä parempi, jos eivät mitään tessistä ymmärrä. Riistolaitos!

    • Anonyymi

      Minulla on myös hyvä ystävä joka lähti kyseisestä työpaikasta pois, koska ilmapiiri oli niin huono siellä. Ja hän kertoi myös näistä samaisista palkkoihin liittyvistä ongelmista. Perehdytyskin oli vähän miten sattuu ja taukoja ei saanut pitää. Itse en ainakaan hakisi töihin näillä tiedoilla Hotelli Korpilampeen.

    • Anonyymi

      Kiitos näistä tiedoista! Minulle on tosi tärkeää se, että työpaikalla saa oppia työn rauhassa ja hyvin, joten tämä Hotelli Korpilammen vastaanottovirkailijan työ ei ole sitten minua varten. Tietysti myös tuo palkkahomma on myös tärkeä, koska minulla on lapsia. Minun pitäisi siis pystyä luottamaan siihen, että saan palkan ajallaan ja oikein. Jos palkanmaksu viivästyy niin kärsijöitä olisi silloin viisi ja ei minulla ole aikaa myöskään saataviani alkaa vaatimaan oikeusteitse. Joten olen kiitollinen näistä vastauksista!

    • Anonyymi

      Ainakin ihan surkeen näköset virkailijat sielä oli töissä, kun olin yhen yön työpaikan pikkujouluissa kyseisessä hotlassa. Pieni ystävällinen hymy yleensä kuuluu mun mielestä toimenkuvaan 😄 . Tietty kun mäitä viestejä lukee, niin ymmärtäähän sen et vähän kiristää, jos palkka on myöhäs ja sit ku se tulee niin päin pers*ttä sekin laskettu 🤣😂🤣😂

    • Anonyymi

      Mä jouduin kans ottaan lakimiehen, että saan mulle kuuluvan odotusajan palkan kyseisestä hotellista. Ensin siis jouduin odottamaan palkkaa ja nyt joutui turvautuun lakimieheen. Eli jos palkan saaminen ajallaan in tärkeää, niin kannattaa ehkä olla akematta tähän hotelliin töihin.

    • Anonyymi

      Mun lapseni veti sielä persekännin ystävänsä kanssa , vaikka olivat alaikäisiä. Joten boikotoin tällästä alaikästen juottolaa!!!!

    • Anonyymi

      Miulla on ystävä, joka vuoden verran joutu ootteleen väärin maksettuja palkkoja. Joutu lopulta ottamaan asianajajan kun häntä ei uskottu. Talouspäällikkö vaan viivytteli tahallaan ja haukkui ystävääni hänen olevan väärässä ja ettei hän ymmärrä mitään jnejne. Lopulta, vuoden odottelun jälkeen hotelli maksoi puuttuvan palkan, odotusajanpalkan ja vielä asianajaja kulut. Tuli urpon takia vähän kalliiksi maksaa 4pv palkka. Siitäs sai tämä niin fiksu ja terävä oman elämänsä urpo joka taloudesta vissiin ymmärrä tuon taivaallista eli tekee hyvää saada vähän elämän koulua!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      433
      3130
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2512
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      370
      2359
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2045
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1857
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1265
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1111
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe