Surkea palvelu ja täysin ylimielinen myyjä. Älkää menkö.
Käyttöautonissan
19
389
Vastaukset
- Anonyymi
Oman mielikuvituksesi tuotosta tuokin
- Anonyymi
Sinä voit mennä suksikauppaan.
- Anonyymi
Vaan sinä kipität aikuisten lelukauppaan 😅🤣
- Anonyymi
Mulla samanlaisia kokemuksia. Myyjän valehtele huollosta aiheutti mulle satojen eurojen tappion. Myyjä tuli vielä kotini pihaan uhkaavasti autolla.
- Anonyymi
Tuokin taas oman mielikuvituksesi tuotosta jep jep
- Anonyymi
Törkeä äijä minulla samoja kokemuksia.
- Anonyymi
Mistä te tiedätte toisen mielikuvituksen.
- Anonyymi
Minulla on huonoja kokemuksia myyjästä.
- Anonyymi
Mitä mun äitivainaa kuuluu sulle.
- Anonyymi
Törkeää palvelua.
- Anonyymi
Onko tämä automyyjän teko rikos. Tuohon firmaan ei tarvi mennä. Jotain totta tässä myyjän kanssa on.
- Anonyymi
Kaveri kertoi. Myyjä syytti rikoksesta vaikka itse asiassa rikosilmoituksen teki asiakas. Älkää ikinä menkö tämän myyjän puheille. Käyttisnissan.
- Anonyymi
Minä pyydän anteeksi jos olen valehdellut ja aiheuttanut taloudellista hyötyä itselle. Tiedätkö mitä on automyyjän työ. Ihmiset vittuilee ja ovat rikkaampia kuin minä. Minä voin valehdella kuinka paljon haluan. Sinun on pakko tehdä mitä haluan.
- Anonyymi
Kerrankin totuus kaikille. Nyt on asiaa.
- Anonyymi
Mieluummin kuljen kävellen ja bussilla. Tuo myyjä ei enää vie rahojani uudestaa.
- Anonyymi
Minä olen se jolle tämä henkilö aiheutti taloudellisen tappion ja kävi uhkaikemassa. Nyt sanon hänelle että tule vielä kerran uhkailemaan. Tuo vaikka kaverisi niin katsotaan sitten mitä tapahtuu. Minä en sinua pelkää. Enkä rääpäleitä mukanasi. Minä olen rehellinen ja enkä pelkää teitä. Te pelkäätte minua.
- Anonyymi
Voin todistaa kaiken ja myyjä on käyttöauto.
- Anonyymi
Tämä on hyvä tietää.
- Anonyymi
Niin ja putkimiehetkin käyvät siellä, byäääähhh, byäääh. Ne samat joille olen velkaa vieläkin. Ulosottomieskin kävi.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1686559Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1033064Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?1031851Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am501575- 161297
Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko111290Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m131185"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?311165- 561140
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N751083