Surkea palvelu ja täysin ylimielinen myyjä. Älkää menkö.
Käyttöautonissan
19
393
Vastaukset
- Anonyymi
Oman mielikuvituksesi tuotosta tuokin
- Anonyymi
Sinä voit mennä suksikauppaan.
- Anonyymi
Vaan sinä kipität aikuisten lelukauppaan 😅🤣
- Anonyymi
Mulla samanlaisia kokemuksia. Myyjän valehtele huollosta aiheutti mulle satojen eurojen tappion. Myyjä tuli vielä kotini pihaan uhkaavasti autolla.
- Anonyymi
Tuokin taas oman mielikuvituksesi tuotosta jep jep
- Anonyymi
Törkeä äijä minulla samoja kokemuksia.
- Anonyymi
Mistä te tiedätte toisen mielikuvituksen.
- Anonyymi
Minulla on huonoja kokemuksia myyjästä.
- Anonyymi
Mitä mun äitivainaa kuuluu sulle.
- Anonyymi
Törkeää palvelua.
- Anonyymi
Onko tämä automyyjän teko rikos. Tuohon firmaan ei tarvi mennä. Jotain totta tässä myyjän kanssa on.
- Anonyymi
Kaveri kertoi. Myyjä syytti rikoksesta vaikka itse asiassa rikosilmoituksen teki asiakas. Älkää ikinä menkö tämän myyjän puheille. Käyttisnissan.
- Anonyymi
Minä pyydän anteeksi jos olen valehdellut ja aiheuttanut taloudellista hyötyä itselle. Tiedätkö mitä on automyyjän työ. Ihmiset vittuilee ja ovat rikkaampia kuin minä. Minä voin valehdella kuinka paljon haluan. Sinun on pakko tehdä mitä haluan.
- Anonyymi
Kerrankin totuus kaikille. Nyt on asiaa.
- Anonyymi
Mieluummin kuljen kävellen ja bussilla. Tuo myyjä ei enää vie rahojani uudestaa.
- Anonyymi
Minä olen se jolle tämä henkilö aiheutti taloudellisen tappion ja kävi uhkaikemassa. Nyt sanon hänelle että tule vielä kerran uhkailemaan. Tuo vaikka kaverisi niin katsotaan sitten mitä tapahtuu. Minä en sinua pelkää. Enkä rääpäleitä mukanasi. Minä olen rehellinen ja enkä pelkää teitä. Te pelkäätte minua.
- Anonyymi
Voin todistaa kaiken ja myyjä on käyttöauto.
- Anonyymi
Tämä on hyvä tietää.
- Anonyymi
Niin ja putkimiehetkin käyvät siellä, byäääähhh, byäääh. Ne samat joille olen velkaa vieläkin. Ulosottomieskin kävi.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit996562KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3656133Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603023Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112484Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082145- 1251804
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341285- 731237