Veronpalautukset 2023

Anonyymi-ap

Tänään monen yhteiskunnan elätin tilille tulee rahaa, eikä mitä tahansa rahaa vaan työtä tekevien ja veroja maksavien rahaa. Tämä on suuri vääryys. Tiedän että sontasepot eivät tästä rahasta saa pitää kuin 50€, mutta sekin on jo suuri vääryys. Tämän 50€ olisi voitu lahjoittaa mieluummin Ukrainalle tai nälkää näkeville afrikkalaisille lapsille. Toivottavasti kokoomus tekee muutoksen tähän seuraavana vuonna.

23

467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos yhteiskunnan toimeentulotuella elää? Toimentulotuesta ei makseta veroa.Silloin ei myöskään saada veronpalautuksia.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

💋 ­­­N­­y­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17957843Q

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Toimeentulo tuesta ei makseta veroja.ei myöskään saada veronpalautuksia.

• Anonyymi

Totta. Aloittaja ilmeisesti tarkoittaa esim. KELA:n Asumistukea, josta menee se ennakopidätys -20%, joka kerran vuodessa sitten maksetaan takaisin tuen saajalle.

MUTTA eiköhän se summa mene meillä suurimmalla osalla ulosottovelkojen korkoihin ja vähentämiseen.

• Anonyymi

Persevuokraamo tarjoaa osa-aikaisia töitä sontasepoille. Simasuut erityisen tervetulleita.
      Maksu käteisellä ilman kuittia. Mahdollisuus omaan Only fans-sivustoon.

• Anonyymi

Jumakauta tekisin töitä, jos vain otettaisiin töihin. Tulen hulluksi eläessäni teidän veronmaksajien kustannuksella!

Kk

• Anonyymi

Tulisin hulluksi jos palkkaisin Kylmiksen töihin.
        Tyyppi itsessään vaikuttaa rehdiltä patrioottiselta kansalaiselta. Voiko häneen luottaa että on maanantaiaamulla seiskaan työmaalla selvinpäin?
        Karmea streassi. Entä jos työjohto haluaa käydä työmaalla ja vastassa valtava ovipönkkä ja puukkoa tulee postilaatikosta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulisin hulluksi jos palkkaisin Kylmiksen töihin.
        Tyyppi itsessään vaikuttaa rehdiltä patrioottiselta kansalaiselta. Voiko häneen luottaa että on maanantaiaamulla seiskaan työmaalla selvinpäin?
        Karmea streassi. Entä jos työjohto haluaa käydä työmaalla ja vastassa valtava ovipönkkä ja puukkoa tulee postilaatikosta?

Haha!

• Anonyymi

Pääset pian töihin kaupungille esim. kierrätyskeskukseen tai puhtaanapitolsitokselle.
      Hallitus ohjelmansa mukaisesti tekee myös toimeentulotuesta vastikkeellista, samoin mt-eläkeläisistä,työttömistä yms.

• Anonyymi

Aloittaja on tyypillinen kokoomuslainen. Kielenkäyttöä myöten. Monet ihmiset todella ovat hänen kaltaisiaan. Eihän meillä muuten toimeentulotukea olla poistamassa?

Mistä tämä viha kumpuaa? Aloittajalla lienee jokin trauma?

• Anonyymi

Olen pienituloinen hankin n.4500€/kk verojen jälkeen.
        Tuollaisella tulolla ei ostella hienoja autoja, asuntoa ja matkustella paljoakaan.
        Vaimoni hankkii minua enemmän ilman hänen perintömaitaan elämämme olisi surkeaa selviytymistä.
        Verorahat käytetään suurelta osin sellaisiin toimintoihin, joista emme hyödy.
        Lapsilisistä maksavat myös lapsettomat, työttömyysturva, sairaanhoito(käyty lapsesta asti yksityisellä sektorilla),asumistuet, toimeentulotuet yms. Eikö voitaisi perustaa 2 kuntaa Suomeen. Toisessa
        asuisivat tulonsiirroilla elävät (saisivat keksiä mistä toisiaan verottavat) ja toisessa omillaan pärjäävät.
        Alkoholistit ja muut joutilaat voisi myydä Nigeriin tai maksaa, että huolisivat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen pienituloinen hankin n.4500€/kk verojen jälkeen.
        Tuollaisella tulolla ei ostella hienoja autoja, asuntoa ja matkustella paljoakaan.
        Vaimoni hankkii minua enemmän ilman hänen perintömaitaan elämämme olisi surkeaa selviytymistä.
        Verorahat käytetään suurelta osin sellaisiin toimintoihin, joista emme hyödy.
        Lapsilisistä maksavat myös lapsettomat, työttömyysturva, sairaanhoito(käyty lapsesta asti yksityisellä sektorilla),asumistuet, toimeentulotuet yms. Eikö voitaisi perustaa 2 kuntaa Suomeen. Toisessa
        asuisivat tulonsiirroilla elävät (saisivat keksiä mistä toisiaan verottavat) ja toisessa omillaan pärjäävät.
        Alkoholistit ja muut joutilaat voisi myydä Nigeriin tai maksaa, että huolisivat.

Ei sellaisella ole mitään ihmisarvoa joka ei itseään työtä tekemällä elätä. Tietenkin oikeasti sairaat ovat asia erikseen, mutta alkoholistit voisi tosiaan rahdata Afrikkaan antamaan ilmaista oraali seksiä paikallisille ettei heidän tarvitse tulla tänne meidän naisia vokottelemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sellaisella ole mitään ihmisarvoa joka ei itseään työtä tekemällä elätä. Tietenkin oikeasti sairaat ovat asia erikseen, mutta alkoholistit voisi tosiaan rahdata Afrikkaan antamaan ilmaista oraali seksiä paikallisille ettei heidän tarvitse tulla tänne meidän naisia vokottelemaan.

Kuka uskaltaisi esittää aloitteen sontaseppojen perälautamallista Nigeriaan?

• Anonyymi

Sain 770€ mätkyjä. Ei pal juhlita. Tai no vähän..tai oikeastaan kokoajan.

-ovilenkki Oy Numminen Mäntsälä

• Anonyymi

Rahaa ei tilille asti päädy koska voudilla on etuotto-oikeus veronpalautuksiin.

Toisaalta sontaseppojen toimeentulotuista tehtäisiin vastaavan suuruinen vähennys joten kyseessä on nollasummapeli.

• Anonyymi

This.

Nollasummapeli, eli ei me vähä-osaiset rikastumaan päästä.

• Anonyymi

Kohtuullinen palautus. Riittää saksalaisen nettikaupan 12 pullon tisleiden ostamiseen veroineen ja rahteineen eikä jäljelle jää montakaan kymppiä.
      On haalittava vahvuutta. Rommia 80% ja absinttia 75%. Joukossa myös tavallista viskiä ja brandyä mutta litran pulloissa.

• Anonyymi

Laskette leikkiä. Ei minulle palaudu verovirastolta yhtään mitään muuta paitsi fistauksen aikaansaamaa sormet takapuooleen jossa ne olivat viimein viikolla.

Onneksi voi kiljua keittää

Asd

• Anonyymi

Miten keität kiljua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten keität kiljua?

Trollilla ei tosiaan mitään hajua mistään. Kun me oltiin opiskelijoita kimppakämpässä 90-luvulla (3 nuorta kollia), kiljut pistettiin käymään valtavaan vaasiin ja tippalukollinen kansi päälle. Sitruuna oli paras maun peittämis-menetelmä.

• Anonyymi

Unohdit, että sähköt katkaistu. Valot näet vain Haarikassa ja olutta saat Tissun piikkiin, kunhan vierailet ahkeraan miesten huoneessa ja muistat jättää sepaluksen auki.

• Anonyymi

Mitä te nyt pikkuasioihin puutteita, keittäminen tai käyminen samoja asioita, kuten fistaus ja rimming.

Asd

• Anonyymi

Jopa vedät mutkat suoriksi!
        Kiljua käytetään. Pontikkaa keitetään KÄYNEESTÄ rankista joka on yhden sortin kiljua!
        On vissi ero!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5269
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3450
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2850
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      57
      2672
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      172
      2338
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2137
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1889
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1855
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe