alkoholin käytön seurauksena.
Tuttavapiirissäni on muutamia, suorastaan hämmästyttäviä tapauksia.
Työkaverini, ikäiseni mies, oli ilmeisen tavallinen viikonlopputissuttelija.
Käytön jälkimaininkeja ei havainnut maanantaisin töissä eikä ilmennyt mitään hämminkiä. Normaalin vuositarkastuksen yhteydessä ilmeni maksa-arvojen kohoaminen ja kaveri joutui a-dieetille.
Toinen työkaverin, samoin ikäiseni, normaalipainoinen ja savuton heppu sai maksansa oireilemaan. Hänen vaimonsa oli työpaikan terveysaseman hoitsu ja oli itsekin hämmästynyt, että sunnuntai aterioiden pöytäviinin nauttiminen käy terveyden päälle. Uskon rouvan olleen tietoinen kokonaisuudesta.
Kolmas työkaverini ja läheinen ystäväni harrasti metsästystä ja niissä merkeissä piti syksyisin viikon loman Pohjois-Karjalassa metsästyksen ja ilmeisesti ryypiskelyn merkeissä. Metsästys oli sen verran kontrolloitua, ettei metsään ollut kännissä asiaa.
Illat olivat toinen juttu.
Harrasti muulloinkin tissuttelua mutta se ei näkynyt kaverin työssä vastaavana mestarina teollisuudessa.
+40v tietämissä kaveriin iski haimatulehdus. Säikähti, toipui, oli useita kuukausia täysin raittiina.
Seuraavan syksynä palasi metsäreisulta huonossa hapessa ja joutui sairaalaan haimatulehduksen uusiuduttua. Henki pois!
Vastaavasti joku saa ryypätä vuosikaudet aivan toisia määriä ilman varsinaisia terveydellisiä haittoja. Eräällä tuttavallani joku maksa-arvo hälytti ja heppu asetti sen parin kuukauden raittiudella.
Ei lopettanut dokaamista mutta juopottelujen väliaikoina hoitaa kuntoaan ja terveyttään sekä seuraa muitakin aineenvaihdunnan lukemia kuin maksaansa.
Toimintakykyinen vielä 80:n ikävuoden lähestyessä.
Yksilöllistä reagointia
Anonyymi-ap
2
197
Vastaukset
- Anonyymi
On se. Aika paljon genetiikasta kiinni. Isä jo 78 ja vieläkin paskoo housuihinsa kännissä kylillä. Kerran liian kännissä pani vahingossa pulsukaverin sijasta naista josta minä olen todisteena.
Asd
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391