Ketä nyt sattuu enää kiinnostamaan se, minun toivottamana. Työn merkeissä menee tämäkin ilta. 🐺
Hyvää torstai iltaa
114
762
Vastaukset
Tiesin sen. En kiinnosta enää ketään.
- Anonyymi
Antoisaa työpäivää sulle!
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos mitä ikinä tarkoittaakaan.
Sitä se vain tarkoittaa, että työpäivä antaisi sulle eikä vain ottaisi, veisi. Sitä, että se olisi mukava päivä eikä työltä tuntuva tai hankala tms.
Anonyymi kirjoitti:
Sitä se vain tarkoittaa, että työpäivä antaisi sulle eikä vain ottaisi, veisi. Sitä, että se olisi mukava päivä eikä työltä tuntuva tai hankala tms.
Raskas ilta tämä tulee olemaan... Ja yksinäinen.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Raskas ilta tämä tulee olemaan... Ja yksinäinen.
onhan se ostoskärryjen työntäminen raskasta vaikka käyt salilla että jaksat työntää kärryt paikoilleen
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Masentaa ihan vtusti.
Auts 😦 ei kiva sitten ollenkaan. Mikä se masentaa, jos saa kysyä? Ei täällä ittelläkään se paras mahdollinen olo ole. Sitä tuntuu olevan liikkeellä, ainakin kun palstaa seuraa, niin huomaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auts 😦 ei kiva sitten ollenkaan. Mikä se masentaa, jos saa kysyä? Ei täällä ittelläkään se paras mahdollinen olo ole. Sitä tuntuu olevan liikkeellä, ainakin kun palstaa seuraa, niin huomaa.
sutta masentaa kun ei ole naista ja ei kavereita ja kukaan ei juttele sudelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
varsinkin kun persikkaperseet ei pane suden kaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aha no se on ihan ymmärrettävää. Se on varmasti paha tilanne. Ehkä täällä sentään jotkut sanoo jotain. Ei kaikki ole tuppisuita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aha no se on ihan ymmärrettävää. Se on varmasti paha tilanne. Ehkä täällä sentään jotkut sanoo jotain. Ei kaikki ole tuppisuita.
sudelle ei juttele oikeassa maailmassa kukaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Masentaa ihan vtusti.
Onhan sulla hottis työkavereita ja kaukokaipaustyttö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun susi ei pääse panee kummankaan kanssa. Sutta masentaa panon puute.
Anonyymi kirjoitti:
Hottis työkaveri takuulla on varattu myöskin. Sellainen mallin mitoissa oleva blondi... Minä olen vaan vanha pervosetä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hottis työkaveri takuulla on varattu myöskin. Sellainen mallin mitoissa oleva blondi... Minä olen vaan vanha pervosetä.
vittuko sitten katot niitä nuoria tyttöjä jos tunnet itsesi pervoksi. Oma on vikasi. Sä et helvetti osaa kysyä naisilta onko he varattuja. Susta kaikki nuoret naiset on varattuja.
Anonyymi kirjoitti:
vittuko sitten katot niitä nuoria tyttöjä jos tunnet itsesi pervoksi. Oma on vikasi. Sä et helvetti osaa kysyä naisilta onko he varattuja. Susta kaikki nuoret naiset on varattuja.
Kauniit tytöt ovat varattuja lähtökohtaisesti aina... Saan potkut jos menen tältä tytöltä kysymään sellaista...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kauniit tytöt ovat varattuja lähtökohtaisesti aina... Saan potkut jos menen tältä tytöltä kysymään sellaista...
vali vali vali. Vittuko sitten juttelet niiden mallityttöjen kaa kun mikään ei ole hyvin.
Anonyymi kirjoitti:
vali vali vali. Vittuko sitten juttelet niiden mallityttöjen kaa kun mikään ei ole hyvin.
Enhän minä mitään juttelekaan... Annan kaikkien olla.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17958406E
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Kivaa työiltaa 😊
mustasusi kirjoitti:
On kyllä ollut aikamoista hommaa tänään ja kuuma koko ajan... 🥵
Alkaako vapaat? 😊
Prinsessasi kirjoitti:
Alkaako vapaat? 😊
Joo alkaa onneksi. 😌 Viikonloppu on vapaana. Vielä loppu rypistys tehtävä töissä...
mustasusi kirjoitti:
Joo alkaa onneksi. 😌 Viikonloppu on vapaana. Vielä loppu rypistys tehtävä töissä...
Noniin, se on mukavaa. Mulla aikainen aamu. Toivottavasti en nuku pommiin tällä kertaa🥲
Prinsessasi kirjoitti:
Noniin, se on mukavaa. Mulla aikainen aamu. Toivottavasti en nuku pommiin tällä kertaa🥲
Toivottavasti joo... Sun täytyy käydä ajoissa nukkumaan. 🙃🌛
- Anonyymi
sä jaksoit odottaa 20 minuuttia ja luovutit sitten kun kukaan ei ollut samalla minuutilla täällä. Prinsessakaan ei ollut sun kanssa samalla sekunnilla täällä.
- Anonyymi
Voitko myöntää jo että olet huomionhakuinen.
Elämääni on jäljellä noin 20-30 vuotta... äkkiä se menee. 👼
Prinsessasi kirjoitti:
Voi olla paljon pidempäänkin, kun pidät terveydestäsi ja kunnostasi huolta🧚🏼♀️
Kärsimys jatkuu jonnekin 100 vuotiaaksi asti... 😑
mustasusi kirjoitti:
Jokainen on oman elämänsä johtaja. Kannattaa tehdä elämästään mielekästä, että siitä nauttisi 💭
Prinsessasi kirjoitti:
Jokainen on oman elämänsä johtaja. Kannattaa tehdä elämästään mielekästä, että siitä nauttisi 💭
Olis kannattanut tehdä jo aikoja sitten...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Jos elämän tarkoitus on päästä hieromaan genitaalejaan nuorten persikkapeppujen nielurisoihin voi ikämiehen elämä tosiaan olla kärsimystä. Tai sitten voi myös keksiä muuta tekemistä.
Anonyymi kirjoitti:
Jos elämän tarkoitus on päästä hieromaan genitaalejaan nuorten persikkapeppujen nielurisoihin voi ikämiehen elämä tosiaan olla kärsimystä. Tai sitten voi myös keksiä muuta tekemistä.
Niin eli seksi on minulta kielletty.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Olet itse itsesi tuominnut siihen kohtaloon. Ei kukaan muu.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
älä ala taas martyyriksi. Heti alat tolle linjalle. Haet vaan ymmärrystä ja sääliä itelles kun et saa seksiä.
Anonyymi kirjoitti:
älä ala taas martyyriksi. Heti alat tolle linjalle. Haet vaan ymmärrystä ja sääliä itelles kun et saa seksiä.
Ei kiinnosta enää elää.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei kiinnosta enää elää.
Ihan sama mulle. Vali vali vali. joka päivä sama valitus. eikä näytä olo paranevan vaikkla kuinka iniset. heatko täällä sääliseksiä?
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Onko teillä minkäänlaista velvollisuutta huoli-ilmoituksen tekemiseen tällaisissa tapauksissa?
Me ollaan vain kavereita. Eikä häntäkään enää taida kiinnostaa kaveruuskaan... Kun olen tällainen.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei sitä yksikään ulkopuolinen voi sinulta kieltää. Se on oma päätöksesi.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Me ollaan vain kavereita. Eikä häntäkään enää taida kiinnostaa kaveruuskaan... Kun olen tällainen.
Mikä helvettiä sä iniset koko ajan. Jatkuvaa huomion hakemista vaikka itsemurhalla uhkaamisella kuhan joku silittää sun päätä ja lohduttaa ja kohta jatkuu sama ininä.
Anonyymi kirjoitti:
Onko teillä minkäänlaista velvollisuutta huoli-ilmoituksen tekemiseen tällaisissa tapauksissa?
En ole tekemässä huoli-ilmoitusta kenestäkään.
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä yksikään ulkopuolinen voi sinulta kieltää. Se on oma päätöksesi.
Justiinha tuo yksi sanoi, että minun kannattaa unohtaa sellainen kokonaan... Ei sillä, ettenkö tietäisi asian olevan niin.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
En ole tekemässä huoli-ilmoitusta kenestäkään.
"Lupaan kunniani ja omantuntoni kautta auttaa lähimmäistäni, tervettä ja sairasta, kaikissa niissä toiminnoissa, jotka tähtäävät terveyden säilyttämiseen ja sen saavuttamiseen..."
Anonyymi kirjoitti:
"Lupaan kunniani ja omantuntoni kautta auttaa lähimmäistäni, tervettä ja sairasta, kaikissa niissä toiminnoissa, jotka tähtäävät terveyden säilyttämiseen ja sen saavuttamiseen..."
Mikä tämä on?
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Mikä tämä on?
sairaanhoitajan vala. Luulis sun tietävän kun opiskelet sairaanhoitajaksi.
Anonyymi kirjoitti:
sairaanhoitajan vala. Luulis sun tietävän kun opiskelet sairaanhoitajaksi.
Joojoo kunhan huudatan😆
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Joojoo kunhan huudatan😆
mitä sä kyselet jos kerta tiedät että sullakin on toi valan vannominen edessä. Ihm,e ettei koulussa ole mainittu tosta.
Anonyymi kirjoitti:
mitä sä kyselet jos kerta tiedät että sullakin on toi valan vannominen edessä. Ihm,e ettei koulussa ole mainittu tosta.
Mitä se sulle kuuluu muutenkaan yhtään mikään.
Prinsessasi kirjoitti:
Mitä se sulle kuuluu muutenkaan yhtään mikään.
Hyvää yötä prinsessalle, jos kohta nukkumaan käyt. 😌👑🌛
mustasusi kirjoitti:
Hyvää yötä prinsessalle, jos kohta nukkumaan käyt. 😌👑🌛
Hyvää yötä😊 jonkin aikaa olen vielä hereillä😁
Prinsessasi kirjoitti:
Hyvää yötä😊 jonkin aikaa olen vielä hereillä😁
Niin minäkin, kun pääsen kotiin vasta puolen tunnin päästä. 🙃
mustasusi kirjoitti:
Niin minäkin, kun pääsen kotiin vasta puolen tunnin päästä. 🙃
Onko Susi jo kotona👀
Prinsessasi kirjoitti:
Noniin🐺 svarta varg är i hemma nu.
Oli kuule ihmistä liikkeellä tänään ja loppuun asti...
mustasusi kirjoitti:
Jag är hemma och lagar middag 🐺
Onko middag iltapala?🤔 kuulostaa keskipäivältä… tuskin olet keskipäivää laittamassa? 🤣
mustasusi kirjoitti:
Oli kuule ihmistä liikkeellä tänään ja loppuun asti...
Ruuhkainen päivä.
Prinsessasi kirjoitti:
Onko middag iltapala?🤔 kuulostaa keskipäivältä… tuskin olet keskipäivää laittamassa? 🤣
No niin tuo google väittää 🤣
Toivottavasti synnyn seuraavassa elämässä panoalfaksi.
Kyllästyttää olla tällainen incel selibaattisusi omega. 🐺- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niinkö luulet?
no puhe siitä mistä puute. Sun ajatusmaailma pyöriin seksin ympärillä ja paneminen on se päällimmäinen ajatus. Kun elämässä ei ole muuta kuin teinitytöt ja nuoret naiset jotka kiinnostaa.
- Anonyymi
Voipi olla niin,että sellaisena oltuasi,kaipaisitkin taas Lone Wolfin elämääsi,kun asioilla on puolensa ja puolensa yleensä.
Eräs ystäväni sanoi kerran,että muista aina,että elämässä on tärkeintä sisäinen kauneus. Syvälliset,hyvät ihmissuhteet,että näet toisesta muutakin kuin pinnan. Silloin kun ihminen tulee nähdyksi niin,se tuottaa suurinta onnea elämässä.
Pinta meissä on katoavaista,mutta se mitä olemme sisältä,se ei katoa. Pitää keskittyä muihin asioihin elämässä,niihin oikeasti tärkeisiin,silloin voi vasta olla oikeasti onnellinen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voipi olla niin,että sellaisena oltuasi,kaipaisitkin taas Lone Wolfin elämääsi,kun asioilla on puolensa ja puolensa yleensä.
Eräs ystäväni sanoi kerran,että muista aina,että elämässä on tärkeintä sisäinen kauneus. Syvälliset,hyvät ihmissuhteet,että näet toisesta muutakin kuin pinnan. Silloin kun ihminen tulee nähdyksi niin,se tuottaa suurinta onnea elämässä.
Pinta meissä on katoavaista,mutta se mitä olemme sisältä,se ei katoa. Pitää keskittyä muihin asioihin elämässä,niihin oikeasti tärkeisiin,silloin voi vasta olla oikeasti onnellinenMutta kun sutta ei kiinnosta oman ikäiset vaan teinit ja parikymppiset ja nämä mummelit vie sudelta nämä tytöt eikä nuoret miehet. susi luulee että mummot on lesboja jotka vie sudelta nämä nuoret,
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun sutta ei kiinnosta oman ikäiset vaan teinit ja parikymppiset ja nämä mummelit vie sudelta nämä tytöt eikä nuoret miehet. susi luulee että mummot on lesboja jotka vie sudelta nämä nuoret,
???? No nyt meni puurot ja vellit sekaisin. En ole sellaista kuvitellut. Kyllä tuolla on sellaisia komistuksia, joilla on joka sormelle muijaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun sutta ei kiinnosta oman ikäiset vaan teinit ja parikymppiset ja nämä mummelit vie sudelta nämä tytöt eikä nuoret miehet. susi luulee että mummot on lesboja jotka vie sudelta nämä nuoret,
No ei kai nyt sentään:)
Ymmärrän sen kyllä,hänellä on silmää naiskauneudelle ja onhan nuoret naiset nättejä.
Silti elämässä on muutakin eikä kannattaisi vaipua epätoivoon. Joskus kun lakkaa etsimässä,saattaa jotain löytyäkin. Anonyymi kirjoitti:
Pinta meissä on katoavaista,mutta se mitä olemme sisältä,se ei katoa. Pitää keskittyä muihin asioihin elämässä,niihin oikeasti tärkeisiin,silloin voi vasta olla oikeasti onnellinenMinä olen elänyt koko elämäni ilman seksiä ja ilman läheisyyttä. Että en jaksa tuollaista lässytystå yhtään.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minä olen elänyt koko elämäni ilman seksiä ja ilman läheisyyttä. Että en jaksa tuollaista lässytystå yhtään.
Sun exä on neitsyt Maria eli sun poika on Jeesus? x2? Cool!
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minä olen elänyt koko elämäni ilman seksiä ja ilman läheisyyttä. Että en jaksa tuollaista lässytystå yhtään.
Oletko miettinyt koskaan mistä se johtuu?
Tiedätkö myös sen että et varmasti ole yksin,moni muu ihminen on samassa tilanteessa. On ihmisiä jotka eivät koskaan saa kokea toisen läheisyyttä.
Sinulla siihen on mahdollisuus olemassa,kaikilla ei sitä ole. Anonyymi kirjoitti:
Sun exä on neitsyt Maria eli sun poika on Jeesus? x2? Cool!
Se ei ole paljon seksiä elämässä, jos on kaksi lasta saanut...ei varsinkaan sellaista seksiä mitä haluaisi saada. Ja siitähän on jo yli 20 vuotta kun lapsia tein.
Anonyymi kirjoitti:
Oletko miettinyt koskaan mistä se johtuu?
Tiedätkö myös sen että et varmasti ole yksin,moni muu ihminen on samassa tilanteessa. On ihmisiä jotka eivät koskaan saa kokea toisen läheisyyttä.
Sinulla siihen on mahdollisuus olemassa,kaikilla ei sitä ole.Kyllä tiedostan, että on muitakin samassa veneessä. Se ei silti poista omaa kärsimystäni... Ei elämän tarvitsis tällaista olla kellään.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä tiedostan, että on muitakin samassa veneessä. Se ei silti poista omaa kärsimystäni... Ei elämän tarvitsis tällaista olla kellään.
Ei ihmiset aina niin onnellisia ole,miltä vaikka somessa näyttää. Kiiltokuva elämää harva oikeasti viettää.
Kaikilla on ongelmia,olkoot sitten parisuhteessa tai yksin. Ei elämä ole kellään niin helppoa. Anonyymi kirjoitti:
Ei ihmiset aina niin onnellisia ole,miltä vaikka somessa näyttää. Kiiltokuva elämää harva oikeasti viettää.
Kaikilla on ongelmia,olkoot sitten parisuhteessa tai yksin. Ei elämä ole kellään niin helppoa.Tiedostan minä senkin. Mutta kyllä joillekin on oikeasti varaa hyvään elämään ja ulkonäköä...
Tää sivu toimii toai huonosti...- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tiedostan minä senkin. Mutta kyllä joillekin on oikeasti varaa hyvään elämään ja ulkonäköä...
Tää sivu toimii toai huonosti...Et siltikään voi tietää,kuinka onnellisia he ovat,hyvästä ulkonäöstä ja omaisuudesta huolimatta.
Kuinka paljon tässäkin maassa on masennusta tai tehdään itsemurhia. Hyvä ulkonäkö tai raha ei suojaa sellaiselta.
Se että ajattelet että toisilla on aina paremmin kuin sinulla,ei pidä paikkaansa ja tiedät sen kyllä,kun tarkemmin ajattelet. Anonyymi kirjoitti:
Et siltikään voi tietää,kuinka onnellisia he ovat,hyvästä ulkonäöstä ja omaisuudesta huolimatta.
Kuinka paljon tässäkin maassa on masennusta tai tehdään itsemurhia. Hyvä ulkonäkö tai raha ei suojaa sellaiselta.
Se että ajattelet että toisilla on aina paremmin kuin sinulla,ei pidä paikkaansa ja tiedät sen kyllä,kun tarkemmin ajattelet.No en kai jokaisen elämästä voikaan olla perillä niin hyvin. Sen tiedän että ihmiset harrastavat enemmän seksiä, kuin minä koko elämäni aikana tulen harrastamaan...
mustasusi kirjoitti:
No en kai jokaisen elämästä voikaan olla perillä niin hyvin. Sen tiedän että ihmiset harrastavat enemmän seksiä, kuin minä koko elämäni aikana tulen harrastamaan...
Ja moni saa sellaisen parin, johon ovat rakastuneet. Minä en koe sitä onnea koskaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No en kai jokaisen elämästä voikaan olla perillä niin hyvin. Sen tiedän että ihmiset harrastavat enemmän seksiä, kuin minä koko elämäni aikana tulen harrastamaan...
Mistä sen tiedät? Somesta?
Jotkut varmaan harrastaa,toiset taas ei. Meitä ihmisiä on moneen lähtöön.
Itse kun mietin lähipiiriäni ja tuntemani ihmisiä,ikähaarukka 20-80,naisia sekä miehiä,niin eipä monella oo kovin aktiivista sillä saralla. - Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ja moni saa sellaisen parin, johon ovat rakastuneet. Minä en koe sitä onnea koskaan.
No tuotakaan ihmettä ei oo kovin usein tullut vastaan,että ois noin käynyt.
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sen tiedät? Somesta?
Jotkut varmaan harrastaa,toiset taas ei. Meitä ihmisiä on moneen lähtöön.
Itse kun mietin lähipiiriäni ja tuntemani ihmisiä,ikähaarukka 20-80,naisia sekä miehiä,niin eipä monella oo kovin aktiivista sillä saralla.Kunhan vaan arvioin... Harva elää yli 10 vuotta täysin ilman kosketusta... Kyllä siinä itsetunto murenee ja elämänhalu. Se on kuitenkin tärkeä osa elämää.
Anonyymi kirjoitti:
No tuotakaan ihmettä ei oo kovin usein tullut vastaan,että ois noin käynyt.
Minä uskon, että monille on käynyt... Itse vaan en lukeudu niihin onnekkaisiin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kunhan vaan arvioin... Harva elää yli 10 vuotta täysin ilman kosketusta... Kyllä siinä itsetunto murenee ja elämänhalu. Se on kuitenkin tärkeä osa elämää.
Ymmärrän sen kyllä,se on perustarve,mutta murehtimalla asiaa ja kadehtimalla muita,joiden elämästä et tiedä,ei pääse kyllä eteenpäin. Sinulla on työ ja harrastuksia,joiden kautta voit tavata ihmisiä. On paljon mahdollisuuksia tavata vastakkaista sukupuolta,käydä tapahtumissa,harrastaa asioita,netin kautta ym.
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän sen kyllä,se on perustarve,mutta murehtimalla asiaa ja kadehtimalla muita,joiden elämästä et tiedä,ei pääse kyllä eteenpäin. Sinulla on työ ja harrastuksia,joiden kautta voit tavata ihmisiä. On paljon mahdollisuuksia tavata vastakkaista sukupuolta,käydä tapahtumissa,harrastaa asioita,netin kautta ym.
Niin kai teoriassa on mahdollista, mutta aika vaan kuluu ja mitään ei tapahdu... Ei ainakaan mitään hyvää.. viimeinen 2 vuottakin meni ihan hukkaan...
mustasusi kirjoitti:
Niin kai teoriassa on mahdollista, mutta aika vaan kuluu ja mitään ei tapahdu... Ei ainakaan mitään hyvää.. viimeinen 2 vuottakin meni ihan hukkaan...
Tietysti vain omaa syytä sekin...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei mikään mene hukkaan,kaikki elämänkokemukset opettavat meitä kasvamaan ihmisinä.
Oletko ihminen, jonka lasi on puoliksi tyhjä vai täynnä?
Sitä kannattaa miettiä.
Hyvää yötä
Ukonilman myötä ⚡⛈️ Anonyymi kirjoitti:
Ei mikään mene hukkaan,kaikki elämänkokemukset opettavat meitä kasvamaan ihmisinä.
Oletko ihminen, jonka lasi on puoliksi tyhjä vai täynnä?
Sitä kannattaa miettiä.
Hyvää yötä
Ukonilman myötä ⚡⛈️Hyvää yötä. Tulisipa ukkosta... 🌛
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei kai nyt sentään:)
Ymmärrän sen kyllä,hänellä on silmää naiskauneudelle ja onhan nuoret naiset nättejä.
Silti elämässä on muutakin eikä kannattaisi vaipua epätoivoon. Joskus kun lakkaa etsimässä,saattaa jotain löytyäkin.No miksi susi haukkuu 50 vuotiaita rumasti. Ihan kuin nämä 50 vuotiaat naiset veis sudelta teinit ja parikymppiset. Miks susi haukkuu naiset?
Anonyymi kirjoitti:
No miksi susi haukkuu 50 vuotiaita rumasti. Ihan kuin nämä 50 vuotiaat naiset veis sudelta teinit ja parikymppiset. Miks susi haukkuu naiset?
Sinä olet kerjännyt sitä haukkumista. En tullut näille sivuille ketään arvostelemaan ja haukkumaan, ennen kuin sinä aloit arvostelemaan minua.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sinä olet kerjännyt sitä haukkumista. En tullut näille sivuille ketään arvostelemaan ja haukkumaan, ennen kuin sinä aloit arvostelemaan minua.
Minä en ole vienyt sulta nuoria naisia eli turhaa sä mua haukut. En ole lesbo.
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole vienyt sulta nuoria naisia eli turhaa sä mua haukut. En ole lesbo.
En ole sellaista sanonut, enkä kuvitellut. Ihan sinun oma ajatus tuo oli.
En haukkunut sinua siksi, vaan siksi kun itse sanot minua niin rumaksi ja vanhaksi, ettei minua enää kukaan katso. Olkoonkin että tottahan se myös on.- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En ole sellaista sanonut, enkä kuvitellut. Ihan sinun oma ajatus tuo oli.
En haukkunut sinua siksi, vaan siksi kun itse sanot minua niin rumaksi ja vanhaksi, ettei minua enää kukaan katso. Olkoonkin että tottahan se myös on.kuule susi kun itse aloit jankuttaa olevasi ruma vanha paska. sulla vittu dementia.
Anonyymi kirjoitti:
kuule susi kun itse aloit jankuttaa olevasi ruma vanha paska. sulla vittu dementia.
Ja sinä et ole muuta kuin heittänyt vettä myllyyn.
Kyllä minä omistan peilin kotona ja olen nähnyt itsestäni kuvia. En pidä näkemästäni.- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ja sinä et ole muuta kuin heittänyt vettä myllyyn.
Kyllä minä omistan peilin kotona ja olen nähnyt itsestäni kuvia. En pidä näkemästäni.Miksi sä haukut mua mummoksi vaikka olen ikäsitäi nuoremman näköinen. Kaikki 50 vuotiaat ei ole mummon näköisiä.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sä haukut mua mummoksi vaikka olen ikäsitäi nuoremman näköinen. Kaikki 50 vuotiaat ei ole mummon näköisiä.
Enhän minä näe sinua täällä... Vain sinun tekstisi ovat luoneet tietynlaisen mielikuvan päähäni ulkonäöstäsi ja äänensävystäsi.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Enhän minä näe sinua täällä... Vain sinun tekstisi ovat luoneet tietynlaisen mielikuvan päähäni ulkonäöstäsi ja äänensävystäsi.
Se että on ylipainoa ei tarkota että pitäis kasvoilta näyttää mummolta. Toiseksi pukeudun nuorekkaasti .En ole mikään tuulipukumummo.
Anonyymi kirjoitti:
Se että on ylipainoa ei tarkota että pitäis kasvoilta näyttää mummolta. Toiseksi pukeudun nuorekkaasti .En ole mikään tuulipukumummo.
Minulla ei paino koostu pelkästään rasvasta, vaan myös lihaksista. Sinä olet myös väittänyt että olen ylipainoinen. Nuorekkaasti pukeudun minäkin ja olen kuullut monesti tämänkin vuoden aikana, etten näytä yhtään viiskymppiselle, enkä ole sen oloinen muutenkaan. Hyviä kuvia minusta ei silti saa. Ei saanut nuorempanakaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minulla ei paino koostu pelkästään rasvasta, vaan myös lihaksista. Sinä olet myös väittänyt että olen ylipainoinen. Nuorekkaasti pukeudun minäkin ja olen kuullut monesti tämänkin vuoden aikana, etten näytä yhtään viiskymppiselle, enkä ole sen oloinen muutenkaan. Hyviä kuvia minusta ei silti saa. Ei saanut nuorempanakaan.
Niin se toimii tuolla oikeassa elämässä. Kun vinkuu, että on ruma niin ihmiset sanoo että etkä ole kun olet kaunis. Kun vinkuu, että on vanha niin ihmiset sanoo että etkä ole ja näytät nuorelta, jne. Kuten huomaat, se ei toimi tällaisessa paikassa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
niin sanoin sen ennen kuin sanoit käyväsi salilla. olit 175 cm pitkä ja yli 90 kiloa. Jos en tietäis että kävisit salilla niin noilla mitoilla olisit ylipainoinen.
Anonyymi kirjoitti:
niin sanoin sen ennen kuin sanoit käyväsi salilla. olit 175 cm pitkä ja yli 90 kiloa. Jos en tietäis että kävisit salilla niin noilla mitoilla olisit ylipainoinen.
Haluaisin olla paljon rasvattomampi kuin olen.
- Anonyymi
Taasko sää täällä valitat ja mistä nyt taas?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Jaa että mistkö? Siitä kun olen tällainen mörkö jota kaikki pelkää ja välttelee.
Onko se nyt mikään ihme ihan näistä sun jutuista päätellen. Ihan kuule näkyy toi shitti ulospäin vaikket mitään sanois.
Anonyymi kirjoitti:
Onko se nyt mikään ihme ihan näistä sun jutuista päätellen. Ihan kuule näkyy toi shitti ulospäin vaikket mitään sanois.
Mitä tarkoitat että shitti näkyy ulospäin?
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän juttuja mahdat tarkoittaa?
Sille ei voi mitään, että kaikkia ei voi miellyttää.- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mitähän juttuja mahdat tarkoittaa?
Sille ei voi mitään, että kaikkia ei voi miellyttää.Mitähän? Kelaa omia juttujas. Naisten alentamista pelkiks seksiobjekteiks, koet olevas jotenki tosi kaikkien naisten yläpuolel, ja toi katkeruus ja kateus vaik sul on asiat paremmin ku suurimmal osal jengist ja mitä vielä. Ne lukee sun ajatukset, naiset.
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän? Kelaa omia juttujas. Naisten alentamista pelkiks seksiobjekteiks, koet olevas jotenki tosi kaikkien naisten yläpuolel, ja toi katkeruus ja kateus vaik sul on asiat paremmin ku suurimmal osal jengist ja mitä vielä. Ne lukee sun ajatukset, naiset.
En todellakaan kuvittele olevani kenenkään yläpuolella. Se on väärin tulkittua.
Paremmin ehkä joiltain osin kuin muilla... Mutta silti olen helvetin yksinäinen ihminen.
On taitavia ihmisiä, jos osaa ajatuksia lukea.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1162058Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1591545Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551374- 551158
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1641131Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75966Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62872Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36867- 52864
- 56811