Risto,Raija,Onni,Terhi,Jaana,minä,sinä,hän,metehe-Kohtalomuuttotuulella

Anonyymi-ap

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17501224/kiva-kauppareissu-ja-sen-seuraus-
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17805119/here-is-where-the-the-story-ends
Täysin uskomaton tarina Onni, henkäisi Risto, pitkän aikaa ensin hiljaa omissa mietteissään oltuaan, lopetettuani kertomukseni Jaanasta, joka oli heidän luokseen muuttanut.
Tuohan selittääkin täysin Jaanan käytöksen ja sen, että miksi hän on sellainen kuin on, lisäsi siihen Raija.
Risto ja Raija olivat tulleet vierailemaan luonamme, ja istuin nyt Terhi kainalossani, heidän kanssaan pihakiikussa. Olin Terhin kanssa kertonut heille Jaanan uskomattoman tarinan.
Minulla on Jaanaa kovasti ikävä, mutta hän näyttää nyt viihtyvän paremmin teidän, kuin meidän luonamme, ja se meidän nyt vain pitää hyväksyä, sanoi Terhi surullisen näköisenä.
Terhi on oikeassa, Jaanan pitää itse saada päättää, että missä haluaa asua, ja meidän luonamme hän ei näytä enään viihtyvän, eikä luonamme asua, ja siitä saamme syyttäää vain itseämme, kun emme viime aikoina osoittaneet hänelle enään tarpeeksi huomiota!
Ja poika voi hyvin? Poika voi hyvin, ja on hieman kasvanut siitä, kun viimeksi hänet näit, vastasi Raija kysymykseeni.
Olin hieman surullinen, koska Jaana lapsinemme ei enään asunut täällä, mutta ikävääni lievitti Terhin, Evan, Seijan ja Annan minulle kesällä synnyttämät viisi lasta. Olihan minulle siinäkin jälkipolvea aivan riittämiin. Mutta että Jaana antoi minun kanssani ensin asiasta keskustelematta pojallemme nimen Raimo, niin sitä en lainkaan ymmärtänyt. Sehän oli Onnista niin kaukana kuin vain olla saattoi, ja kun ihmettelin sitä Riston ja Raijan kuullen ääneen, ihmettelivät hekin sitä samaa, toisiaan hämmästyneen näköisinä vilkaisten.
Tuota emme tosiaan ole tulleet edes ajatelleeksikaan, tuumasi Raija.
Poika tuntuu pitävän minua kuin toisena äitinään ja Ristoa kuin isänään!
Ja pojan äiti puolestaan pitää sinua kuin rakastajattarenaan ja Ristoa rakastajanaan, lisäsi siihen Terhi kysyvän näköisenä Raijaa katsoen, joka vuorostaan katsoi kysyvästi Ristoa.
Jaana on äärimmäisen rakkaudellinen meitä kohtaan ja hänellä on äärimmäinen rakkauden kaipuu, jota saa meiltä, ja me sitä vuorostamme saamme häneltä!
Se että hän on humanoidi, kuten nyt meille kerroitte, mutta silti myös tosi ihminen, kertoo ja sanoo meille paljon! Ymmärrämme häntä nyt paljon paremmin!
Rakastamme molemmat Jaanaa ja hänen lastaan tavattoman paljon, sanoi Raija lopuksi, Ristoa kädestä kiinni pitäen. Niin teemme, myönteli Risto. Me yhdessä muodostamme perheen ja me olemme perhe!
Erikoinen perhe, nauroi Raija, keväällä pääsin yliopilaaksi, vietän kesää, tapaan Riston, sitten Jaanan, ja yht`äkkiä huomaankin olevani äiti, niin tai vara-äiti toisen naisen lapselle, ennenkuin kesä koulun jälkeen edes on kunnolla lopussa. Siis.. siis täysin mieletöntä!
Sellaista se elämä on.. mieletöntä, myöntelin Raijalle.
Olimme istuneet jo monta tuntia ulkona, minun kertoessani vieraillemme tarinaani, ja sitten saaden kertoja-apua Terhiltä siitä lähtien tätä tarinaa, kun hän ilmestyi elämääni.
Välillä istuimme lepotuoleilla, välillä keinussa, kunnes alkoi tuulemaan, aurinko meni pilveen ja näytti kuin pian alkaisi satamaan.Vilu ajoi meidät sisälle.
Eikä Jaana halunnut lähteä käymään täällä mukananne?
Viihtyy nyt niin hyvin kotona, lasta hoitamassa.. muuten varmaan olisi tullut…!
Ei vaan olemme Jaanan nyt menettäneet sinulle ja Raijalle, vastasin allapäin Ristolle.
Mutta emme me sille mitään voi, sanoi Terhi, Jaanalla on oikeus tehdä omat valintansa, eikä hän parempia ihmisiä elämäänsä olisi voinut valita kuin teidät, vai mitä Onni?!
Oikeassa Terhi olet, vaikka Jaanaa kaipaamaan jäämmekin!
Joko olet Onni saanut uuden ostajan talollemme?
Pidämme sen itsellämme, meillä on siihen varaa, mutta jos joskus haluat sen takaisin niin siinä se teitä on odottamassa!
Kiitos Onni, pidetään mielessä!
Raija sai eilen ajokorttinsa, ja nyt hän saa sadesään ajokokemusta, sillä siellähän näyttää nyt aivan toden teolla alkavan satamaan!
Risto ja Terhi katosivat autoineen sateeseen, mutta Risto ratissa, sillä vettä tuli jo aivan kaatamalla.
Miten Jaana nyt meihin sillä tavoin kyllästyi. Kaipaan häntä?!
Kyllä minä häntä ymmärrän, te muut tytöt saitte kaiken huomioni, tuon kellariprojektini lisäksi, ja hän alkoi tuntemaan itsensä hylätyksi!
Niin ja jos tuntee vielä koti-ikävää, kuten hän aivan varmaan tunteekin, niin saa kaipaamaansa huomiota ja rakkautta nyt Raijalta ja Ristolta!
Joten hyvinhän siinä loppujen lopuksi kävi!
Terhi tarttui minua kädestä kiinni ja vei minut makuuhuoneeseen.
Oho sanoin ja työnsin tytön takaisin olohuoneeseen.
Olohuoneessa tartuin Terhin käteen ja vedin hänet makuuhuoneeseen.
Oho nauroi Terhi.
Riisuuduimme ja rakastelimme.
Olet Terhi niin kaunis ja ihana!
Vaikka olen vasta synnyttänyt?!
Ei huomaa kultaseni!
Eikä tosiaankaan huomannut mutta kuuli.
Lapsilla kuului olevan taas nälkä.
Nousimme ylös sängystä, yhdessä niitä syöttämään.
Sitten siirryin seuraavaan taloon, muita lapsiani, äitiensä kanssa syöttämään.

0

743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

        Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
        Sinkut
        66
        4613
      2. Haistoin ensin tuoksusi

        Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
        Ikävä
        14
        2259
      3. Olet sä kyllä

        ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
        Ikävä
        25
        1774
      4. Hiljaiset hyvästit?

        Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
        Ikävä
        12
        1508
      5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

        Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
        Maailman menoa
        27
        1443
      6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

        Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
        Särkynyt sydän
        5
        1308
      7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

        Oot mikä oot ja se siitä
        Suhteet
        10
        1227
      8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

        Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
        Ikävä
        13
        1146
      9. 23
        1092
      10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

        Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        291
        1014
      Aihe